Derbi DXR 250 viritys

Keskustelua SMC mönkijöistä.
junkki
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 08 Tammi 2008 22:39
Paikkakunta: Kontiolahti Mönkkäri: Derdi dxr 250

Viesti Kirjoittaja junkki »

Mitäköhän katastus-mies tuumaa noista tuplista?
etupyörä
4WD
Viestit: 178
Liittynyt: 06 Tammi 2008 17:20
Viesti:

Viesti Kirjoittaja etupyörä »

Onko nuo Rossar:in vanteet 10" vai 12"?
Komee menopeli kaikinpuolin, täytyy nostaa hattua!
Avatar
Rossar
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 03 Joulu 2007 14:46
Paikkakunta: Tampere/Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rossar »

smc kirjoitti:Onko nuo Rossar:in vanteet 10" vai 12"?
Komee menopeli kaikinpuolin, täytyy nostaa hattua!
10" Douglasit kyseessä.. Edessä 6"ja takana 10" leveät..
sLan
4WD
Viestit: 144
Liittynyt: 23 Touko 2006 14:32

Viesti Kirjoittaja sLan »

junkki kirjoitti:Mitäköhän katastus-mies tuumaa noista tuplista?
tuskin yhtään mitään... mulla ainakaan rek.otteessa lue mitään kaasareiden määrästä. mulla tossa ykspyttysessäkin on "kaksi" kaasaria 8)
"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
junkki
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 08 Tammi 2008 22:39
Paikkakunta: Kontiolahti Mönkkäri: Derdi dxr 250

Viesti Kirjoittaja junkki »

Laittoko rossari powerfiltterit nuihin ilmanottoputkien päihin?
Avatar
Rossar
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 03 Joulu 2007 14:46
Paikkakunta: Tampere/Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rossar »

junkki kirjoitti:Laittoko rossari powerfiltterit nuihin ilmanottoputkien päihin?
Pipercrossin vaahtomuovisuodattimet tuli..
otto83
3WD
Viestit: 84
Liittynyt: 24 Marras 2007 17:43
Mönkijä:: Renegade 800 -08 TL
Paikkakunta: kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja otto83 »

Miten teil on power filterit toimin talvel/kesäl?
ex. Derbi DXR 250 -05
ex. Comanche 200cc TL -07
Avatar
Jonska
6WD
Viestit: 893
Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Viesti Kirjoittaja Jonska »

Kesällä ainaki ihan hyvin ja tuossa viikonloppunakin kokeilin pitkästä aikaa tuota CPI:tä käyntiin, ni heti ekalla käynnisty ja pihalla vähän pyörittelin ni toimi ja keskti käynnissä. Pitempiä matkoja en ole nyt pakkasten aikoihin tuolla ajellu, mutta marraskuussakohan se oli, kun räntäsateessa ajelin noin 60 km eikä ongelmia.
Onks pakko jos ei taho :o ?
______________________

http://picasaweb.google.com/JLyyra
otto83
3WD
Viestit: 84
Liittynyt: 24 Marras 2007 17:43
Mönkijä:: Renegade 800 -08 TL
Paikkakunta: kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja otto83 »

minkä kokoset kumit tos rossarin vehkees on?
ex. Derbi DXR 250 -05
ex. Comanche 200cc TL -07
Avatar
Jonska
6WD
Viestit: 893
Liittynyt: 14 Syys 2006 01:12
Mönkijä:: No quad
Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra

Viesti Kirjoittaja Jonska »

:oops: :oops: :oops: :lol:
Viimeksi muokannut Jonska, 06 Maalis 2008 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onks pakko jos ei taho :o ?
______________________

http://picasaweb.google.com/JLyyra
Avatar
Rossar
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 03 Joulu 2007 14:46
Paikkakunta: Tampere/Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rossar »

otto83 kirjoitti:minkä kokoset kumit tos rossarin vehkees on?
Kumit takana Goldspeed 225/40 10 ja eessä Load Star 195/50-10.
otto83
3WD
Viestit: 84
Liittynyt: 24 Marras 2007 17:43
Mönkijä:: Renegade 800 -08 TL
Paikkakunta: kymenlaakso

Viesti Kirjoittaja otto83 »

Hyvä huomio jonska kyse oli renkaast ei vanteest :lol:
ex. Derbi DXR 250 -05
ex. Comanche 200cc TL -07
roinitu
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 16 Helmi 2008 16:28

Viesti Kirjoittaja roinitu »

MIten olet Rossar tontittanut ton? onko sinulla madallus jouset vai oletko muokannut noita tukivarsia.. on meinaan jonku verran tyylikäs kampe.

Ja oliko nuo tuplat plug and play vai pitikö sepittää?? itsellä hankintalistalla myös.
Avatar
Rossar
6WD
Viestit: 310
Liittynyt: 03 Joulu 2007 14:46
Paikkakunta: Tampere/Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rossar »

roinitu kirjoitti:MIten olet Rossar tontittanut ton? onko sinulla madallus jouset vai oletko muokannut noita tukivarsia.. on meinaan jonku verran tyylikäs kampe.

Ja oliko nuo tuplat plug and play vai pitikö sepittää?? itsellä hankintalistalla myös.

Kuvissa madallus on vasta suunnitteilla, eli mönkijä seisoo kumitassujen varassa.
Tällä hetkellä on etupään madalluspalat tehty ja taakse tekeillä. Eli tulee tukivarteen sellainen pala mikä siirtää iskarin alakiinnitystä alas-ja ulospäin.
Laitan kuvia kun saan pääsiäislomilla valmiiks, samalla taittelen alumiinista pohjapanssarin. 8)

Kannattaa varata viikonloppu tuplien asennukseen, ilmansuodatuksen värkkäämiseen menee aikaa. Kaasuvaijeriin täytyy tehdä uusi pää ja kaasuvaijerin kiinnikkeen kanssa täytyi hiukan kikkailla.
Kannattaa nostaa neula ylimpään asentoonsa, tai laittaa 105-110 pääsuuttimet.
roinitu
2WD
Viestit: 36
Liittynyt: 16 Helmi 2008 16:28

Viesti Kirjoittaja roinitu »

En tiedä onko luulo tautia mutta tuplien asennuksen ja pöntön vaihdon jälkeen tuntuu ihan kuin eri vehkeeltä... nyt toimii niinku pitää.

Putsarit vaan vaati aika paljon sepittämistä kun tuossa mulla ruonkoa hitsailtu ja koneen korvakot tehty uudet niin taitaa olla moottori hiukan takempana kuin vakiona... ainakin kuvien perusteella tossa rossarin vehkeessä jonkun verran enemmän tilaa niiden kurkkujen ja rungon välissä... Itsellä piti pirrata runkoon kolot että onnistui mitenkään...
mutta kannatti kyllä.
Vastaa Viestiin