Derbi DXR 250 viritys
tuskin yhtään mitään... mulla ainakaan rek.otteessa lue mitään kaasareiden määrästä. mulla tossa ykspyttysessäkin on "kaksi" kaasariajunkki kirjoitti:Mitäköhän katastus-mies tuumaa noista tuplista?

"osien yhteensopivuus on täysin suhteessa käytettyyn voimaan" - mä itte -
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
"ai momentti ? niin että ranne naksahtaa, vartti takas ja kanta taskuun" -eräs foordi harrastaja-
- Jonska
- 6WD
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Kesällä ainaki ihan hyvin ja tuossa viikonloppunakin kokeilin pitkästä aikaa tuota CPI:tä käyntiin, ni heti ekalla käynnisty ja pihalla vähän pyörittelin ni toimi ja keskti käynnissä. Pitempiä matkoja en ole nyt pakkasten aikoihin tuolla ajellu, mutta marraskuussakohan se oli, kun räntäsateessa ajelin noin 60 km eikä ongelmia.
roinitu kirjoitti:MIten olet Rossar tontittanut ton? onko sinulla madallus jouset vai oletko muokannut noita tukivarsia.. on meinaan jonku verran tyylikäs kampe.
Ja oliko nuo tuplat plug and play vai pitikö sepittää?? itsellä hankintalistalla myös.
Kuvissa madallus on vasta suunnitteilla, eli mönkijä seisoo kumitassujen varassa.
Tällä hetkellä on etupään madalluspalat tehty ja taakse tekeillä. Eli tulee tukivarteen sellainen pala mikä siirtää iskarin alakiinnitystä alas-ja ulospäin.
Laitan kuvia kun saan pääsiäislomilla valmiiks, samalla taittelen alumiinista pohjapanssarin.

Kannattaa varata viikonloppu tuplien asennukseen, ilmansuodatuksen värkkäämiseen menee aikaa. Kaasuvaijeriin täytyy tehdä uusi pää ja kaasuvaijerin kiinnikkeen kanssa täytyi hiukan kikkailla.
Kannattaa nostaa neula ylimpään asentoonsa, tai laittaa 105-110 pääsuuttimet.
En tiedä onko luulo tautia mutta tuplien asennuksen ja pöntön vaihdon jälkeen tuntuu ihan kuin eri vehkeeltä... nyt toimii niinku pitää.
Putsarit vaan vaati aika paljon sepittämistä kun tuossa mulla ruonkoa hitsailtu ja koneen korvakot tehty uudet niin taitaa olla moottori hiukan takempana kuin vakiona... ainakin kuvien perusteella tossa rossarin vehkeessä jonkun verran enemmän tilaa niiden kurkkujen ja rungon välissä... Itsellä piti pirrata runkoon kolot että onnistui mitenkään...
mutta kannatti kyllä.
Putsarit vaan vaati aika paljon sepittämistä kun tuossa mulla ruonkoa hitsailtu ja koneen korvakot tehty uudet niin taitaa olla moottori hiukan takempana kuin vakiona... ainakin kuvien perusteella tossa rossarin vehkeessä jonkun verran enemmän tilaa niiden kurkkujen ja rungon välissä... Itsellä piti pirrata runkoon kolot että onnistui mitenkään...
mutta kannatti kyllä.