Mitä olet laittanut (mistä löytyy) tuohon putken ympärille? Auttanee ettei ruostu, mutta vähentääkö myös ääniä? Vai taustalla jotain vielä erikoisempaa?
storm-motorista lämpöeriste nauhaa,ei hohka niin pahasti jalalle.toimii paremmin ku se "kromi" hirvitys
[quote="sprint"]Tuomo2010: Onko sulla aavistusta mitä kaikkea on purettu kun laatikko on korjattu. Viittaisi jotenkin siihen että ajoitus olisi ketuillaan. Periaatteessa venttiili voi kantaa tai jako on hypännyt, jos kaikki on ollu levällään. Tarkistappa toi jako että mäntä ylhäällä venttiilit ei kanna.
Tyhmä kun olen niin iheuttaako jaon "hyppääminen" kierrosten rajoitusta? Jos ajoitus myöhäisellä niin eikös pitäisi paukkua putkessa ja jos aikaisella niin muita ongelmia esim käynnistyksessä?
Noh, huomenna saavat hesarin korjaamolla katsella..
Numerosta 0466634416 tavoittaa jos asiallista asiaa =) Textarit luetaan kun ajeluilta ehditään
pege kirjoitti:nopeeta touhua,homma valmis.4 tuntia 120€.
änkkärinä on motonetistä "hiilikuitu"pönttö,alkukäyrä alkuperäsestä(ei kattia)eli siitä poikki ja tarvike putkea motonetistä,siisti slip on asennus
täräytän kuvan kuhan ehtii joskus baarista himaan.se on kato KESÄLOMA
ei siihen ois tarvinnut uutta putkee välttämättä hitsata. ite käytin yhellä korjaamolla käytti vaan se katin yhdestä kohtaa auki ja otti tavarat sistältä pois ja hitsas takasi kiinni samalla vaihdoin toisen änkän piti siihen sovitelaippa hitsata. huomasitko mitää eroo tehoissa? ite en ainakaan mitään huomannu. tuossa kyllä tuo kaasarikin kyllä aika surkee oisko todellisuudessa edes 24mm? vertailin tuossa kun itellä on aito mikunin vm24 kaasari minikrossissa niin näytti että mönkkärin kaasari on pienempi koska supistuu sieltä keskeltä missä luisti on aika paljon. oisin kokeillu huvikseen tuohon sitä kaasaria muttei sopinu laippa siihen käy ainoistaa ns mankin imukaulaan. onko kukaan vaihtanu mitään toista kaasaria tähän laitokseen? vähän miettiny mikunin 30mm jos se ois vähän parempi.
pege kirjoitti:kyl se tuntus vähän rivakammin lähtevän liikkeelle,kiihtyy kyl paremmin ku ei ole niitä turhia tukkeita putkessa
mullakin ihan suora putki nyt mutten eroa juuri huomaa ääntä löytyy ainakin mitkä suuttimet sulla paikallaan? mulla 120/50 tuntuu vähän että vois olla jopa liian iso toi pääsuutin. monesti ajon jälkeen tiputtanu pikkusen bensaa siinä kaasuttimen tyhjennys letkusta tai mikä sen virallinen nimi nyt onkaan en muista nyt. onkos sulla vapari suodatin? naputtaako teillä toi kone lämpimänä? mulla jonkin verran naputtaa venttiilit lämpimänä muttei kylmänä taas ollenkaan. reilu kuukaus sitten säädin ne mutta liekkö vieläkin sitte vähän pielessä. moneen otteeseen kyllä tarkistin ne pyöräytin aina konetta ja tarkistin välyksen.
itellä vakio kaasari ja suuttimet,pitäs vaihtaa koko kaasari jossain vaiheessa.niin niistä katsastuksen päästöistä...kysäsin ku kävin autoa leimaamassa... on kuulemma ihan sama mitä arvoja näyttää kun ei ole ohjeistettu mitä se saisi näyttää,eli on mitä on.kyl se "kattihärväke"varastosta löytyy jos tarvii
Idromeno kirjoitti:Mites te meinaatte sitten saada päästöt lailliseksi katsastusta varten kun katti on poistettu ja vakioalkukäyrä ei tallessa?
ite aattelin ainakin ostaa toisen putken varalle. sillähän siitä ongelmasta pääsee. nii miten teillä on niittee venttiilien laita naputtaako lämpimänä?
älkää opetuslapset peljätkö katsatusta. kävin minäkin kysyin katastuksesta. ei oteta pakakaasupäästöjä kun ei ole ohjearvoja. pelkkä yleisilme ja toiminta. itellä viritetty goes jossa kaasarikin kiihdytyspumpullinen. tässä kuussa katsastan laitatmalla kaasun rajoittimen ja noisekillerin. etujarru ottaa eteen ja taka taakse. 4x4 mönkijässä pitää jarrut toimi joka kulmaan. näin luin. ilmotan tulokset.
thebeet83 kirjoitti:älkää opetuslapset peljätkö katsatusta. kävin minäkin kysyin katastuksesta. ei oteta pakakaasupäästöjä kun ei ole ohjearvoja. pelkkä yleisilme ja toiminta. itellä viritetty goes jossa kaasarikin kiihdytyspumpullinen. tässä kuussa katsastan laitatmalla kaasun rajoittimen ja noisekillerin. etujarru ottaa eteen ja taka taakse. 4x4 mönkijässä pitää jarrut toimi joka kulmaan. näin luin. ilmotan tulokset.
onko hyvä toi kaasutin? ite kattelin kanssa ebaystä tohon shinukkaan sellasta ainu että pitäs jotain patenttia tehä sille kiihityspumpulle kun pitäis olla jonkin lainen haaroitettu kaasuvaijeri kun siinä on kaasulle ja pumpulle oma vaihjeripaikka. se mitä ite katoin oli mikunin vm30mm kiihytys pumppu kaasutin ja hintaa oli alta satasen.
moi! käykös 750-1100 pyörän äänenvaimennin vakion tilalle ku omasta revitty kaikki rojut pihalle äänet aivan liian teinimäiset
eli muuttuukohan äänet yhtään paremman kuuloiseksi????
muuttuu mutta hyvä olisi ettei vaimennin olisi aivan suora ulostuloinen. eli noisekilleri tai keskelle vaimenninta ois viel hyvä olla jokin ettei äänet särje korvia. sitten huomio tällaseen. kokeilimme deivilin vaimenninta suzuki DRZ 400 pyörään, siinä ei ollut mitään esteitä matkalla. äänet oli kovat. ei onnistunut enää keulia ollenkaan ja kulki 5kmh vähemmän. orkkiksella kaikki toisin. eli liian avarakaan tai suora ei ole hyvästä.