Hawai/Comanche/Bombercat jne. 200cc parantelut

Keskustelua Comanche mönkijöistä.
bushun
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Joulu 2007 16:26
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bushun »

Mistä saa uuden Flektin tilatua comanche cross 200c tl mallii*?
SAMPPA74
4WD
Viestit: 240
Liittynyt: 19 Joulu 2007 12:11
Paikkakunta: TURKU arctic cat 650 h1 -08

Viesti Kirjoittaja SAMPPA74 »

itse ostin clas ohlsonilta 12x12cm makso muistaakseni 26 euroo
www.clasohlson.fi myyvät sitä "kylmäilmapuhallin"
bowtie81
4WD
Viestit: 213
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:38
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja bowtie81 »

mistäs se nyt johtui että ilman ryyppyä lämminkin kone meinaa sammua jos kaasuttaa nopeasti? Vähän ryyppyä kiinni vetää paremmin. Ja kun kaasutinta ruvetaan irrottamaan säätöjä varten, mitä kaikkea pitää purkaa edestä pois, vai saako sen istuimen alta pois?
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
SAMPPA74
4WD
Viestit: 240
Liittynyt: 19 Joulu 2007 12:11
Paikkakunta: TURKU arctic cat 650 h1 -08

Viesti Kirjoittaja SAMPPA74 »

kokeile ensin säätää kaasarin neulaa ylemmäs..mulla auttoi ainaskin kyseine operaatio...... siis neulan lukitus alemmas
bowtie81
4WD
Viestit: 213
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:38
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja bowtie81 »

mistähän muuten saisi katurenkaat ja sopivat aluvanteet tähän? Käykö jonkun muun laitteen renkaat?
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
Avatar
veltsu_
6WD
Viestit: 445
Liittynyt: 05 Syys 2007 16:56
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja veltsu_ »

onko kukaan laittanut comsuun valomaskia onko hyvä tai antaako lookkia yhtää??olisko kellää kuvaa laittaa?
paljoonko muut on muuten säätäny tyhjäkäyntikierrokset?
bowtie81
4WD
Viestit: 213
Liittynyt: 03 Maalis 2005 17:38
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja bowtie81 »

ai mopon valomaskia, ehkä parempi laittaa lisävalo vaan esim. etupuskuriin?
Mitkä kiinnikkeet rungossa on, tuossa jalkatappien edessä, onko jonku alkuperäisten nerf barsien kiinnityspisteet?
Weppisivut
MYYTÄVÄNÄ
Comanche 200cc
jiiarra
Noppeli
Viestit: 9
Liittynyt: 19 Tammi 2008 19:03
Paikkakunta: West Lapland ?

Viesti Kirjoittaja jiiarra »

Tulipahan luettua nuo sivut(82) ja tehny muutoksia (paljon) samoja "omininasuuksia" mutta se taka-akselin voitelu nipat!! mulla nopeusmittari taka-akselissa! se on magneetti anturi:
Dinosaur ATV200 SPORT TL
Polaris Sportsman 450 -07
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Onkos sun laite ostettu kone-glanssilta? Jos on niin ei oo sitten täysin sama kun tää Hawai/comanche/bombercat ;) Oli muistaakseni eri etuiskarit, pienempi runko (tosta en oo ihan varma) ja jtn muuta pientä ;)
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Avatar
Mikse
4WD
Viestit: 224
Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Mikse »

Takaratas ja takajarrulevy lonksuu pyörimissuunnassa. Missä on väljää ja miten sen saa korjattua?
X-Race
6WD
Viestit: 844
Liittynyt: 05 Elo 2007 23:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja X-Race »

Mikse kirjoitti:Takaratas ja takajarrulevy lonksuu pyörimissuunnassa. Missä on väljää ja miten sen saa korjattua?
Selvitetty moneen kertaan täälläkin. Selviää silti itsestäänkin, kun luo pikaisen katseen taka-akselin rakenteeseen ja sytyttää valot.
Avatar
Mikse
4WD
Viestit: 224
Liittynyt: 25 Marras 2007 21:02
Mönkijä:: Loppuun ajettu Räpperi 700
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Mikse »

vorppi kirjoitti:kyllä kolinat pois saa kun avaat lukitus pultin levyn oikealta puolelta ja kierrät isoa mutteria levyyn päin niin paljon et akselissa oleva sokka tulee näkyviin ota se pois/siirrä renkaaseen päin sitten levy siirtyykans tietysti ensin jarrusatula irti sen jälkeen näet suuren sokan joka pitää messinkin väristä satulan kiinnitys osaa paikallaan ota se sokka pois ja leikkaa OLUTTÖLKISTÄ sopivat renkaat sokan mukaan ulkopuolelta voi olla suuremmat ne voi myös katkaista ei tarvii ottaa pöyrää pois sit vaan rinkulat ennen sokkaa paikalle sokka perään itellä meni kaks renkasta jotta tuli jämäkkä sokka pitää joutua naputtelemaan paikoilleen että on varmasti kunnolla paikoillaan ei kolise enää aikaa meni noin 20min.

ps.kiristä se akselin ympärillä oleva iso mutteri päin sitä sokkaa joka on akselin urassa hyvin ei hampaat irvessä isoilla kaluilla koska se työntää levyn oikeeseen paikkaan eikä levy pääse heilumaan sivu suunnassa sit lukitus pultti piukkaan ja sen jälkeen mutteri. toivottavasti saat selvää mitä tarkoitin
Tuollasen ohjeen löysin, MUTTA jos nyt en ole aivan pihalla (vaikka teenkin par´aikaa remonttia iltapimeässä pihalampun valossa lumen keskellä oluen kera) niin siis mulla se väljyys on sen taka-akselin rihlojen ja jarrulevyn välissä. Tuosta ohjeesta ymmärrän että väljä on siinä messinkipalassa, johon jarrusatula tulee kiinni. Se on mulla jämpti...

Tuohon ei auta mitkään alumiinirenkaat auta.. :!: :?:

Mitenkähän tuon takarattaan laita on...? onko samanlainen kiinnitysmekanismi kuin tuolla jarrylevyllä?
SAMPPA74
4WD
Viestit: 240
Liittynyt: 19 Joulu 2007 12:11
Paikkakunta: TURKU arctic cat 650 h1 -08

Viesti Kirjoittaja SAMPPA74 »

mulla loppu väljyydet kun kiristin sen ison mutterin oikealta puolelta...elikkä lukitus mutu auki,kiristyy oikealle päin...
Uno_mas
4WD
Viestit: 170
Liittynyt: 23 Heinä 2007 00:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Uno_mas »

Mulla lonksuu kanssa tuo takaratas pyörimissuunnassa. Oon kyllä pitänyt sitä vaan kiinalaisten poorien ominaisuutena, iso maa isot toleranssit. :lol:

Avaa se oikeanpuoleinen iso mutteri, että saat taka-akselin löysäksi. Vasemmalla puolella on samanlainen lukkosokka kuin oikealla. Sen kun ottaa pois lähtee takaratas vetämällä pois. Pyörännapa pitää luonnollisesti myös irroittaa.
mönkijätön
SAMPPA74
4WD
Viestit: 240
Liittynyt: 19 Joulu 2007 12:11
Paikkakunta: TURKU arctic cat 650 h1 -08

Viesti Kirjoittaja SAMPPA74 »

kyllä mä sain kiristämällä väljyydet pois taka-akselista...ei tällä hetkellä minkäänlaista väljyyttä miissään taka-akselin osassa :D
Vastaa Viestiin