mistäs se nyt johtui että ilman ryyppyä lämminkin kone meinaa sammua jos kaasuttaa nopeasti? Vähän ryyppyä kiinni vetää paremmin. Ja kun kaasutinta ruvetaan irrottamaan säätöjä varten, mitä kaikkea pitää purkaa edestä pois, vai saako sen istuimen alta pois?
onko kukaan laittanut comsuun valomaskia onko hyvä tai antaako lookkia yhtää??olisko kellää kuvaa laittaa?
paljoonko muut on muuten säätäny tyhjäkäyntikierrokset?
ai mopon valomaskia, ehkä parempi laittaa lisävalo vaan esim. etupuskuriin?
Mitkä kiinnikkeet rungossa on, tuossa jalkatappien edessä, onko jonku alkuperäisten nerf barsien kiinnityspisteet?
Tulipahan luettua nuo sivut(82) ja tehny muutoksia (paljon) samoja "omininasuuksia" mutta se taka-akselin voitelu nipat!! mulla nopeusmittari taka-akselissa! se on magneetti anturi:
Dinosaur ATV200 SPORT TL
Polaris Sportsman 450 -07
Onkos sun laite ostettu kone-glanssilta? Jos on niin ei oo sitten täysin sama kun tää Hawai/comanche/bombercat Oli muistaakseni eri etuiskarit, pienempi runko (tosta en oo ihan varma) ja jtn muuta pientä
vorppi kirjoitti:kyllä kolinat pois saa kun avaat lukitus pultin levyn oikealta puolelta ja kierrät isoa mutteria levyyn päin niin paljon et akselissa oleva sokka tulee näkyviin ota se pois/siirrä renkaaseen päin sitten levy siirtyykans tietysti ensin jarrusatula irti sen jälkeen näet suuren sokan joka pitää messinkin väristä satulan kiinnitys osaa paikallaan ota se sokka pois ja leikkaa OLUTTÖLKISTÄ sopivat renkaat sokan mukaan ulkopuolelta voi olla suuremmat ne voi myös katkaista ei tarvii ottaa pöyrää pois sit vaan rinkulat ennen sokkaa paikalle sokka perään itellä meni kaks renkasta jotta tuli jämäkkä sokka pitää joutua naputtelemaan paikoilleen että on varmasti kunnolla paikoillaan ei kolise enää aikaa meni noin 20min.
ps.kiristä se akselin ympärillä oleva iso mutteri päin sitä sokkaa joka on akselin urassa hyvin ei hampaat irvessä isoilla kaluilla koska se työntää levyn oikeeseen paikkaan eikä levy pääse heilumaan sivu suunnassa sit lukitus pultti piukkaan ja sen jälkeen mutteri. toivottavasti saat selvää mitä tarkoitin
Tuollasen ohjeen löysin, MUTTA jos nyt en ole aivan pihalla (vaikka teenkin par´aikaa remonttia iltapimeässä pihalampun valossa lumen keskellä oluen kera) niin siis mulla se väljyys on sen taka-akselin rihlojen ja jarrulevyn välissä. Tuosta ohjeesta ymmärrän että väljä on siinä messinkipalassa, johon jarrusatula tulee kiinni. Se on mulla jämpti...
Tuohon ei auta mitkään alumiinirenkaat auta..
Mitenkähän tuon takarattaan laita on...? onko samanlainen kiinnitysmekanismi kuin tuolla jarrylevyllä?
Mulla lonksuu kanssa tuo takaratas pyörimissuunnassa. Oon kyllä pitänyt sitä vaan kiinalaisten poorien ominaisuutena, iso maa isot toleranssit.
Avaa se oikeanpuoleinen iso mutteri, että saat taka-akselin löysäksi. Vasemmalla puolella on samanlainen lukkosokka kuin oikealla. Sen kun ottaa pois lähtee takaratas vetämällä pois. Pyörännapa pitää luonnollisesti myös irroittaa.