SMC Wildcat 500
-
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
Re: SMC Wildcat 500
Aika vetelä keli ollu tampereen seudullakin joten ei ole viittiny uusia nastakumeja lähtee rapsutteleen.Nyt näyttäs vähän pakastavan muutaman päivän ja tota luntakin on muutama sentti niin eiköhän sitä huomenissa pidä lähtee hurutteleen pitkästä aikaa.Oli sitten lamoksen Lassillakin vissiin joulumieltä kun lähetti mulle koko rengas-setin nastotettuna vaikka eteen vaan tilasin nastoilla.
Lassi kerpele! =D lassin piti mulle pari viikkoa sitten laittaa sähköpostiin hinnat yms talvirenkaista nastoineen ja vanteineen eli tarjous.. eipä ole kuulunu =D pitänee soitella sinne päin ku näköjään hengissä kuitenkin =DDD
Niin joo ja meillä täälä Torniossa on ollu about 3 kertaa tälle vuodelle 15-25cm lunta ja sit sulanut pois ja pakastunut ja taas satanut.. jos ei peilijäänä olis nuo tiet niin heittäsin omat kalhiit uuret talvigumitkin jo pois alta. turhaan perhana kuluvat tuolla. >=(
Niin joo ja meillä täälä Torniossa on ollu about 3 kertaa tälle vuodelle 15-25cm lunta ja sit sulanut pois ja pakastunut ja taas satanut.. jos ei peilijäänä olis nuo tiet niin heittäsin omat kalhiit uuret talvigumitkin jo pois alta. turhaan perhana kuluvat tuolla. >=(
Kaikki vaikuttaa kaikkeen
Lassi on melko kiireinen kun sitä kai yksin pyörittää.RaZengan kirjoitti:Lassi kerpele! =D lassin piti mulle pari viikkoa sitten laittaa sähköpostiin hinnat yms talvirenkaista nastoineen ja vanteineen eli tarjous.. eipä ole kuulunu =D pitänee soitella sinne päin ku näköjään hengissä kuitenkin =DDD
Ja tässä sulle laite mihin saat ne nastapyörät kiinni http://www.nettimoto.com/smc/wildcat/1240568

-
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander 500 max xt
Tainnu olla vähän kiiruita viimeaikoina kun mullekkin renkaat kesti tulla muutaman viikon,tosin eipä tässä talvikumeille mitään kiirusta ole ollutkaan.Varmaan sit korvas viivästyksen pikku bonuksella kun sai renkaat matkaan.RaZengan kirjoitti:Lassi kerpele! =D lassin piti mulle pari viikkoa sitten laittaa sähköpostiin hinnat yms talvirenkaista nastoineen ja vanteineen eli tarjous.. eipä ole kuulunu =D pitänee soitella sinne päin ku näköjään hengissä kuitenkin =DDD
Niin ja tosiaan kannattaa se laite hommata kans kun ei niillä nastapyörillä mitään käyttöö luulis muuten olevan

tuota onko tuo Re malli todella nuin matalakastemato kirjoitti:
Ja tässä sulle laite mihin saat ne nastapyörät kiinni http://www.nettimoto.com/smc/wildcat/1240568

On sitä vähän madallettu, saa kyllä takas peruskorkeuteen ihan hetkessä. Nii ja on siinä matalat kumitkin edessä niin sekin vaikuttaa. Vielä oon päässy hyvinkin eteneen...mutta eipä täälä ole luntakaan.RaZengan kirjoitti:kastemato kirjoitti: tuota onko tuo Re malli todella nuin matalavai onko tuota vain ite vielä joku madaltanu?
![]()

- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Huutelen tässä viereisiin pöytiin mut on se madon kampe myynnissä, eli nyt kättä fikkaan ja sieltä jouluksi lelu kotiin.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Kiitosstequ78 kirjoitti:Huutelen tässä viereisiin pöytiin mut on se madon kampe myynnissä, eli nyt kättä fikkaan ja sieltä jouluksi lelu kotiin.

joo muuten kyl ostaisinki mut lassin kans sopinu jo kaupat uuresta Re;stä ja saisin sit papruihin 2012 mallisena sen.. miksikäs matonen myyt pois sen? liikaa km? liian tehoton? ärjyn näkönen ainaki ku
nuin matala

nuin matala

Minkälaisia muutoksia näihin on tullut vuosien saatossa? Muutaman vuoden nyt seuraillut, niin tuntuu olevan, että ainut mikä päivittyy on rungon väri ja vuosiluku papereissa. Eli onko uutta mallia tulossa lähiaikoina vai onko SMC:n myyntipolitiikka se, että malli ei vanhene koskaan vaan sitä myydään niin kauan kuin kauppa käy? Monella merkillähän "vanhat mallit" myydään jo seuraavaksi vuodeksi ylivuotisina pois huomattavilla alennuksilla uutuuksiin nähden. Tällaista tapaa en ole näiden mallien kanssa havainnut.
niin no itselläni ei ole vielä minkäänlaista kokemusta tästä laitteesta mutta lukemani ja kuulemani perusteella sanoisin että mitä sitä hyvää muuttaan

- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Ei oo tainnu villikissassa muuttua kuin rungon väri.
Lassilla ei ole niin isoja varastoja että jäisi nurkkiin "ylivuotisia".
Lassilla ei ole niin isoja varastoja että jäisi nurkkiin "ylivuotisia".
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
oon kysyny jo vissiin 10 kertaa mut häirittee niin vietävästi. mites luulette että tuolla takaveto kissalla tai yleensäkki millään takapotku kömpijällä pääsee liikenteeseen ku lumi muuttuu kunnon loskaksi joka paikassa ja kaikki tiet ja pihat on 10-15cm pelkkää loskaa ja nuoska lunta?
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Hanaa vaan niin perk..eesti niin kyl se siinä menee, kyl nuo nelikotkin pelkällä takavedolla kulkee loskassa jollain tavalla.RaZengan kirjoitti:oon kysyny jo vissiin 10 kertaa mut häirittee niin vietävästi. mites luulette että tuolla takaveto kissalla tai yleensäkki millään takapotku kömpijällä pääsee liikenteeseen ku lumi muuttuu kunnon loskaksi joka paikassa ja kaikki tiet ja pihat on 10-15cm pelkkää loskaa ja nuoska lunta?
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...