Juhannuksesta hengissä selvitty mutta ei ilman kalusto tappioita. Juhannus taiat olivat tehneet tehtävänsä ja yön pikku tunneilla oli loppunut Hiikeriltä laituri kesken niin olin sitten käynyt kastautumassa vaatteet päällä.
Hetkistä myöhemmin oli Nokia N73 nuotion ääressä kuivumassa niin olin päättänyt että nyt se ainakin kuivuu ja oli sitten N73 ollutkin jo nuotiossa sulamassa. Myös taskussa ollut, 2kk sitten ostamani Canon IXUS80iS lainehti vedestä eikä virka enää mitään.
Tais se savusauna ruveta väsyttämään, kun piti käydä talviturkki heittämässä kesken illan/yön
Mutta tulipahan juhannuksen seutuun n. 150km ajeltua, kun Kolille ajeltiin Hiikerin kanssa mökkeilemään.
Oli mulla näköjään edessä toisessa renkaassa liikaa Camber kulmaa, kun näyttää kuvio kuluneen epätasaiseen, mutta nyt olis säädetty. Muuten ei kun kovaa ajoa.
huhhuh,tulipahan eilen vaihettua moottori ja ketjuöljyt sekä pestyä ketjut ja muutenkin kömpijä nyt kiiltää,tai siis kiilti siihen asti kun kävin illalla vielä montulla pyörittelemässä
jepjep siis öljyjä vaihdellu vaan ja ei ole hankausäänen aiheuttaja selvinnyt,luulin et se ois ollu hihnasta mut se on aivan uuden veroinen ja nyt noi öljytkin tosiaan vaihettu..jos tarkasti muistan niin se on laahannut siitä asti kun käytiin siellä ktk:n montulla hyppimässä et oisko päässy pölyä johonkin rakoseen tai sit vaan vääntyny joku osa hyvin hoidetuissa laskeutumisissa no mut ei se ajamista enää hirveästi haittaa kun siihen on jo niin tottunu
MTT82 kirjoitti:Terve vaan joensuun mönkkäristit.Ajattelin ehotella että jos kenellä inspiraatiota riittää ja ajohaluja niin tänneppäin mars mars.Eli jonkunasteinen kokoontumisajelu ynnä itselle ajoseuraa olisi mielessä.Asustan about 60kilometriä joensuusta omakotitalossa keskellä metsää sorapolkujen saartamana......
Uppia nyt tähänki.Kyselin maanomistajilta lupia ajeluihin ja osa oli suostuvaisia ja osa sanoi että ei kiitos mönkijöitä heidän tattimehtään.Tästä huolimatta tilaa on sen verran silti että ei tarvitse kenenkään tatteja talloa, että ei kun vaan niitä päivämääriä miettimään ja kovaa ajoa harjottamaan.Kuravellissä uintikin ehken onnistuu jos joku nelivetomies/nainen haluaa.Seuraava operaatio olis kysellä ja järjestellä nuotionpitopaikkoja jonnekkin korven keskelle.
Jos se toimii bensalla ja pärisee, se ei voi olla huono..
Ajopelit:80cc yz ja muutama auto...
ehottomasti tulen kuhan päivämäärä selviää, itelle tosin käy vaan su,ma,ti, muut viikonpäivät aina töissä et esim joku su päivä vois mennä mukavasti siellä porukassa ajellen
Tarjotaan nyt ekana paikallisille niin mulla olis myydä Kenda RoadGo K572 semi katurenkaat, jotka olleet viime kesänä n. 4000km tuossa kiinalaisessa. Hyvin on vielä pintaa jäljellä tehon puutteen takia
21x7-10 2kpl
20x11-9 2kpl
E-merkintä on.
Lehmossa saa käydä katsomassa ja hintaa tarjoamassa (Stormilla uusi sarja 386€) joten sen mukaan tarjouksia.