Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
-
- Noppeli
- Viestit: 23
- Liittynyt: 29 Touko 2013 22:30
- Mönkijä:: Bs300s-18(Roadster)
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
Löytyykö näihin jostain muita suoraan sopivia ratas kokoja, kuin alkuperäiset koot front 14 tooth, rear 42 tooth ja ebayssä näkyi olevan rear 38 tooth ratasta?
Loppu maantiellä vauhti turhan aikaisin kun rajoitin alkaa rykimään.
Loppu maantiellä vauhti turhan aikaisin kun rajoitin alkaa rykimään.
-
- Noppeli
- Viestit: 23
- Liittynyt: 29 Touko 2013 22:30
- Mönkijä:: Bs300s-18(Roadster)
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
Tuosta 15 piikkisestä on mainintoja tuossa ketjun alkupäässä, mutta ei mitä vinkkejä mistä ne on hommattu ja minkä vehkeen eturatas tähän saattaisi käydä?
-
- 2WD
- Viestit: 30
- Liittynyt: 13 Kesä 2013 21:24
- Mönkijä:: Bashan Comanche 300cc
- Paikkakunta: Turku
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
Olen täältä saanut paljon hyviä vinkkejä Roadsteriin. Kaikille suuret kiitokset! 

Bashan Comanche BS300S
-
- Noppeli
- Viestit: 23
- Liittynyt: 29 Touko 2013 22:30
- Mönkijä:: Bs300s-18(Roadster)
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
JT Sprocketsilta löytyy kahta eturatas mallia jotka sopivat spooreille.
JTF558, 428 ketjulle, koot 13,14,15,16,17,18,20
JTF564, 520 ketjulle, koot 12,13,14,15
Vaativat vaan sen prikan, että tulevat oikeaan linjaan.
JTF558, 428 ketjulle, koot 13,14,15,16,17,18,20
JTF564, 520 ketjulle, koot 12,13,14,15
Vaativat vaan sen prikan, että tulevat oikeaan linjaan.
-
- Noppeli
- Viestit: 23
- Liittynyt: 29 Touko 2013 22:30
- Mönkijä:: Bs300s-18(Roadster)
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
Mistä olette ostaneet eturattaan kiinnitysmuttereita näihin? Onko tuolle osalle joku virallisempi nimikin olemassa?
Takanapojen kruunumutterit toivottavasti löytyy etran kautta.
Minkä kokoisia pääsuuttimia teillä on vakiokaasareissa kiinni? Itse kokeilin 115, jolla meni laihalle ja nyt on taas 125 kiinni, täytyy seurata miltä tulppa alkaa näyttämään tai sitten saada aikaiseksi käyttää mittauksessa.
Takanapojen kruunumutterit toivottavasti löytyy etran kautta.
Minkä kokoisia pääsuuttimia teillä on vakiokaasareissa kiinni? Itse kokeilin 115, jolla meni laihalle ja nyt on taas 125 kiinni, täytyy seurata miltä tulppa alkaa näyttämään tai sitten saada aikaiseksi käyttää mittauksessa.
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
perusteellisella putsailulla, ja bensahanan/letkujen tarkastamisella sain toimimaan kunnolla....
muutaman kerran käytiin pojan kans montulla ajamas, ja nyt tuli uutta vikaa...
vedot hävis, ja muutaman minuutin käytöllä pakoputki on punahehkussa
tyhjäkäyntiä käy hyvin.....
olisko kellään ideoita vian etsintään?
putki ei oo tukossa, kokeilin ilman vaimentajia, meni samalla tavalla punahekuun....
muutaman kerran käytiin pojan kans montulla ajamas, ja nyt tuli uutta vikaa...
vedot hävis, ja muutaman minuutin käytöllä pakoputki on punahehkussa

tyhjäkäyntiä käy hyvin.....
olisko kellään ideoita vian etsintään?
putki ei oo tukossa, kokeilin ilman vaimentajia, meni samalla tavalla punahekuun....
Kawasaki KLF 300 ja Comanche roadster 300
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä.....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä.....
- Puuhis83
- Tracks
- Viestit: 4385
- Liittynyt: 15 Maalis 2010 20:15
- Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
Arvataas tännekin.
Kaasari irronnut imukaulasta, imukaula ratkennu (vuoto) tai ilmanputsari heikosti kiinni?
edit
Edellisellä sivulla olikin mainittu jotta nuo on ilmeisesti kunnossa....

Kaasari irronnut imukaulasta, imukaula ratkennu (vuoto) tai ilmanputsari heikosti kiinni?
edit
Edellisellä sivulla olikin mainittu jotta nuo on ilmeisesti kunnossa....
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
joo katoin noi ekana
noista kiinalaisista ei tiiä mitä osia tippuileepi
mutta tuo käyntivika tuli ihan kesken ajon, luulin eka et se leikkas kiinni, kun oli aika lämmin kelikin ja montulla kerettiin vartti/puoltuntia ajella....
äsken purkailin kaasarin ja putsailin, ilmansuodatin on uus(ei toiminu vanhallakaan)
mystistä, kun kuitenkin alle 3000rpm alle toimii ihan nätisti mutta heti kun yrittää antaa kierroksia kunnolla eivaan löydy tehoja yhtään....


mutta tuo käyntivika tuli ihan kesken ajon, luulin eka et se leikkas kiinni, kun oli aika lämmin kelikin ja montulla kerettiin vartti/puoltuntia ajella....
äsken purkailin kaasarin ja putsailin, ilmansuodatin on uus(ei toiminu vanhallakaan)
mystistä, kun kuitenkin alle 3000rpm alle toimii ihan nätisti mutta heti kun yrittää antaa kierroksia kunnolla eivaan löydy tehoja yhtään....

Viimeksi muokannut vaughan, 14 Elo 2013 20:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: opetellaan lainauskäytäntöä foorumin säännöistä, lainaus poistettu
Syy: opetellaan lainauskäytäntöä foorumin säännöistä, lainaus poistettu
Kawasaki KLF 300 ja Comanche roadster 300
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä.....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä.....
-
- 3WD
- Viestit: 66
- Liittynyt: 16 Helmi 2013 20:09
- Mönkijä:: SMC Wildcat 500, ex Cpi xs250
- Paikkakunta: salo
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
Oisko pakoventtiili palanut? Joskus Monkey 125cc kiinankoneella teki ton.
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
pakoaukosta taskulampulla ja peilillä katottuna näyttäis pakoventtiili ehjälle, mutta se on ihan valkoinen 

Kawasaki KLF 300 ja Comanche roadster 300
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä.....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä.....
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
Heihoi. Voiskohan joku asiasta jotain ymmärtävä laittaa vaikka yv:llä inffoo mitenkä roadsterin virtalukko ohitetaan esim. Katkaisijalla. Otti lopputilin tuo virtalukko...
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
Tästä meidän commusta särkyi vaihdelatkko, alkoi kaikki vaihteet pyörimään tyhjää.
Aloitin purkamaan mutten levälleen asti saanut ku puuttuu ulosvedin magneetolle... kasa metallisilpua tuli öljyjen mukana
joten näyttäs sille että varaosia tarvitaan, jos jollain olis koko puoli/koko moottori saa tarjota.... ja tuohon varmaan käy 250crossistakin alakerta?
timo.kettunen@kuljetus.inet.fi
0400977363
Aloitin purkamaan mutten levälleen asti saanut ku puuttuu ulosvedin magneetolle... kasa metallisilpua tuli öljyjen mukana
joten näyttäs sille että varaosia tarvitaan, jos jollain olis koko puoli/koko moottori saa tarjota.... ja tuohon varmaan käy 250crossistakin alakerta?
timo.kettunen@kuljetus.inet.fi
0400977363
Kawasaki KLF 300 ja Comanche roadster 300
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä.....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä.....
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
Morjesta! Täytyy se kait tänne ilmoittautua kun tuli tuommoinen hankittua.
Sattuisko kellään olemaan omistajan käsikirjaa kyseiseen vehkeeseen?
Sattuisko kellään olemaan omistajan käsikirjaa kyseiseen vehkeeseen?
-
- Noppeli
- Viestit: 1
- Liittynyt: 21 Huhti 2014 09:40
- Mönkijä:: Comanche Roadster
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
Tommonen käsikirja kiinnostais itteekin.Make82 kirjoitti:Morjesta! Täytyy se kait tänne ilmoittautua kun tuli tuommoinen hankittua.
Sattuisko kellään olemaan omistajan käsikirjaa kyseiseen vehkeeseen?
Nää ei tunnu muuten tykkäävän seisomisesta. Emännän katukiituri seiso pari vuotta tallissa käyttämättömänä, kunnes nyt rupesin sitä pistään leimakuntoon ja ongelmia ollu vähän joka lähtöön. Suurimpana selvityksen aiheena tällä hetkellä, miks ampuu niin pirusti putkeen. Käy kuin sytkä ois pielessä, aina kun kaasua painaa ja hellittää, niin kunnon pamaus käy ja putken vuotokohdasta iski liekkiä kuin äkäsempikin vehje

-
- 4WD
- Viestit: 167
- Liittynyt: 11 Huhti 2012 07:50
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500
- Paikkakunta: Juuka
Re: Comanche Roadster 300cc teknistä tietoa
englannin kielinen käyttöopas löytyy haulla, linkin toimivuudesta ei ole tietoa enään.
Itelläkin on tällänen ollu ja vakio putkella teki tuota että kaasun hellittäessä paukautti putkessä, sitten vaihdoin mp:n vaimentimen ja tein uuden putken niin loppu siihen. Mistä lie sitten johtu? sitä en tiiä.
Itelläkin on tällänen ollu ja vakio putkella teki tuota että kaasun hellittäessä paukautti putkessä, sitten vaihdoin mp:n vaimentimen ja tein uuden putken niin loppu siihen. Mistä lie sitten johtu? sitä en tiiä.