Tuossa olis yx kuva josta näköö vähän miltä valokuvio ja kirkkaus näyttää noilla H4 kantasilla xenoneilla jotka on omiin umpioihin pukattu !
Lisää kuvia ja vertailuja/kytkentöjä tuloo lähiaikoina kuvablogiin kun noita xenoneja on porukassa jo useammallakin toteutuksella kamppeisiin asennettu !
Tuossa vielä muutama erilainen näkökulma jampin vakiovaloista,Xenoneista omissa umpioissa ja xenoneista työvaloumpioissa !
Parhaan valokuvion tällä hetkellä saivat xenonit jotka olivat upotettu työvalo umpioon mutta omaankin umpioon vaihdetut xenonit tuovat niin tajuttoman valon lisän että voin kyllä suositella tätäkin vaihtoehtoa varauksetta !!!
http://kuvablogi.com/nayta/852403/ Voi helavata kun on iso ero...Täytyy kans laittaa harkintaan. Mitenkäs kun sen mönkkärin upottaa oikein kunnolla niin toimiiko vielä. Eli onko tai saako noi Xenonit niin tiiviiksi, ettei ongelmia tule.?
reimah kirjoitti:Eipä taida passata 660:n umpioihin vai onko niillä paljo eroa tuohon 700:n.
Eipä passannu 660 umpioihin H4:set mutta työn alla on selvinnee ens viikon aikana mikä lamppu saadaan mahtumaan sinne H1 pitäis mennä pikku vaivalla mutta tosiaan ens viikolla kerron miten kävi !
ja tuosta tiiviydestä ! en tiiä miten kestää upottelua saa ihan yhtä tiiviiks kun alkuperäisen mutta riittääkö se jää nähtäväksi ! Tosin tokihan ne valot tuloo sammutettua aina kun syvemmälle sukelletaan luulisin tämän auttavan myös xenonien kanssa samoin kun normi polttimoiden !
Asennusharjoituksia "sammakon korvilla" ... vaihtoehtoinen paikka voisi olla hiukan alempana. Poraamalla kiinnitysreikä edestä nousevaan vinoputkeen puskurin sivuun.
Molemmilla vaihtoehdoilla lienee omat hyvät puolensa. Nyt valot puskurin takana suojassa, mutta vievät tilaa tarakalta. Jos valot asentaa alemmas, niin ahtaassa paikassa saattavat saada siipeensä mutta vapauttavat tarakan muuhun käyttöön.
Kuinka paljon 700 grizzlyn sähköjärjestelmä kestää laittaa lisävaloja?
Kestääkö jos laittaa 5 kpl sunsboyn 35 w/2,5 amp. valot?
Ajattelin laittaa 3 eteen ja 2 taakse, tosin viiden lisävalon käyttö yhtä aikaa tulee olemaan lyhyt kestoista.
Meillä Teamin molemmissa koneissa 3x 55wattia+ omat valot ja kestää vinssaustakin valot päällä. Ei ainakaan 24h aikana oo virta loppunut, vaikka vinssi pyörinyt välillä ahkerastikin.
Mulla 1 x HID, 2x35W aurinkopojat ja umpioissa H4 55W. Lisäks tais olla hakuvalo virran ulostulossa, watteja en muista. Joutsan kisassa loppu virta kesken niin ettei hid enää syttynyt ja omat valot paloi himmeästi. Vähän säästelemällä olis ehkä riittänyt, tuli välillä virrat päällä pyöritettyä flektiä ja poltettua sunsboyta eväsvaloina tauoilla
edit: navigaattori ja vinssi tietysti veivät myös oman osansa virrasta. Latauksen merkkivalo olis kyllä hyödyllinen, pystyisköhän semmosen rakentamaan jälkikäteen miten helposti?
Mulla on sellanen omituinen tapa ladata koneiden akut erillisellä laturilla ennen kisaa, sitä en sitte osaa sanoa onko sillä tekemistä virtojen riittävyyden kans..... Joku helekutin rituaalihan se vaan taitaa olla
Sama rituaali on mullakin, c-tekin piuhat ja pistoke kytketty akun napoihin valmiiksi niin on helppo aina tuikata lataukseen jostain kun sais ylimääräisen pistokkeen niin vois rakentaa kätsyt apuvirtakaapelit myös