Yleisön pyynnöstä, Sachs/SMC olkaa hyvät.
derbi keskiviikoksi
Se on tarinan alku tässä. Perjantaina tein kaupan derbi dxr 250:stä (niitä smc pajan koneita)ja keskiviikkkona se tuodaan kotipihalle kilvissä valmiina ajoon. Kun oon vertaillu hintoja niin tampereen Huoltotiimin hinta kelpas mulle kun seuraavaan oli eroo yli500ekee ja kypärä tuli kaupan päälle! Nyt vaan toi aika kuluu niin hitaasti odotellessa, mut keskiviikkona helpottaa! 

Re: derbi keskiviikoksi
dxr250 kirjoitti:Kun oon vertaillu hintoja niin tampereen Huoltotiimin hinta kelpas mulle kun seuraavaan oli eroo yli500ekee ja kypärä tuli kaupan päälle!
Itse oon ja meinannu hankkia samanlaisen tässä pika puoliin niin heräs kysymys, että mitä jouduit siitä maksamaan? Ja olihan kyseessä se uusi mustan värinen vehje?
-
- Noppeli
itse tilasin samaiselta firmalta juurikin sen mustan derbin, mutta en huomannut kysyä kypärää kaupan kylkiäisinä. Netissähän sen hinta on jotain yli 4500, mutta paikanpäällä putosi ensimmäisellä kysymällä 4100€:hen. Sitä on nyt odoteltu toimitettavaksi jo pari viikkoa, ja vielä kai toiset pari pitää odotella 
EDIT: ohos, edellinen postaus oli aika vanha...

EDIT: ohos, edellinen postaus oli aika vanha...