Niin tietääkö joku onko jossain autossa tai muussa vehkeessä samanlaiset raidetangonpäät kuin dinlissä? Kun ei omiakaan mistään tunnu saavan, ei edes maahantuojalta
Ei riemulla rajaa kun linhailla ajaa... Kun se toimii..
linhui kirjoitti:Niin tietääkö joku onko jossain autossa tai muussa vehkeessä samanlaiset raidetangonpäät kuin dinlissä? Kun ei omiakaan mistään tunnu saavan, ei edes maahantuojalta
Terve
Jossei tunnu löytyvän niin mittaapa kierteen halkaisija sekä nousu.Sekä nivelen kiinnityspultin halkaisija.
Sitten pistät ne minulle kuvien kera niin katsotaan voidaanko auttaa sinua.
linhui kirjoitti:Niin tietääkö joku onko jossain autossa tai muussa vehkeessä samanlaiset raidetangonpäät kuin dinlissä? Kun ei omiakaan mistään tunnu saavan, ei edes maahantuojalta
Onkos tähän ongelmaan löytynyt ulospääsyä. Mulla olisi sama ongelma. Nivelet kulunut aivan pirusti. Suojaamattomia myös minulla. Ohjauksessa väljää jo aika isosti kun ne nivelet on niin väljiä.
terhaap kirjoitti:Onkos tähän ongelmaan löytynyt ulospääsyä. Mulla olisi sama ongelma. Nivelet kulunut aivan pirusti. Suojaamattomia myös minulla. Ohjauksessa väljää jo aika isosti kun ne nivelet on niin väljiä.
uudemmassa dinklissä on jo paremmat nivelet. itte yritin tilata niitä mutta ku ei sielt elämyscentterin-poijilta saanu sillon ainakaan mitään ulos niin laitoin scanian vaihteensiirtotangon nivelistä, mutta jouduin koneistamaan tangot pari milliä pienemmiksi ja uudet kierteet. nyt saa ainakin vaik heti hyllystä jos sattuu hajoamaan