käyttö oppaassa ole sisäänajovaihe ensimmäiset kymmenen tuntia tai aika joka menee kahden polttoaine säiliöllisen käyttämiseen. se on ihan sopiva aika mulla kun ei ollut käyttöohjekirjaa niin kyselimn jälleen myyjältä mut ei oikein osannut sanoa mutta ajelin ensimmäisen 500 km varovasti.
Juu.. Eka tankillinen on jo ajettu enkä oo katunu yhtää päätöstäni että ostin tän ... Ainoo huono puoli on että vaihe ei mee aina ihan kohallee. Missäköhän vika
Jänes kirjoitti:Juu.. Eka tankillinen on jo ajettu enkä oo katunu yhtää päätöstäni että ostin tän ... Ainoo huono puoli on että vaihe ei mee aina ihan kohallee. Missäköhän vika
Käyppäs huollossa näyttämässä,siellä voi olla jotain säätämistä ja se kannattaakin tehdä heti ennenkuin tulee vaurioita.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Jänes kirjoitti:Pitää kattoo paheneeko se.. jos pahenee nii sitte pikapikaa Ls-Motors:lle
Jos pahenee niin voi olla jo myöhäistä! Jos se vaihdekeppi jotenkin vedättää vaihteiston osia niin siellä syntyy metallisilppua ja se taas muuttaa öljyn hiomatahnaksi ja se taas kuluttaa kaikki laakerit ja puslat väljiksi alle kymmenen kilometrin ajolla.Hyviä ajoreissuja vaan.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Viikonlopun aikana ei enää ollut ongelmia vaihteiston kanssa, joten se varmaan oli vain uutuuden jäykkä Mutta täytyy seurata jos jotain vielä ilmenee niin pitää sitten ilmottaa asiasta ekalla huolto kerralla ...
Itsellä phoenixissa sama juttu vaihteissa,eli jäykät ovat eikä mene kunnolla päälle.Mainitsin asiasta myyjälle/huoltoon ja sano et tyypillistä polariksissa.Toimii paremmin kun enemmän käytää.Huomasin et menee paremmin päälle kun kiusaa hieman kaasulla.Ustuonnissa näyttäs olevan Wileycon teharia tohon phoenixiin.