Rally 250 hyytyi tienpäälle

Keskustelua Rally, Usatec ja muista Loncin sukuisista mönkijöistä
kiinaihme
Noppeli

Re: Rally 250 hyytyi tienpäälle

Viesti Kirjoittaja kiinaihme »

Mulla on Rally Usa 200 ja tuli samanlaisia ongelmia olen jo kaikki konstit kokeillu, vaihtanut tulpan putsannut kaasarin ja bensapumpun ja polttoainesuodattimet, mu edelleen vaan takkuilee ja lähtee käyntiin ku sattuu. Vehkeellä on ajettu vasta 1000km, eli ei suurii vikoja voi olla. Mahtaiskohan mullakin olla se puola ? Mistäs hankit uuden ?
molotow
Noppeli
Mönkijä:: kiinankiikku rally 250

Viesti Kirjoittaja molotow »

tilasin modularboxilta, löytyy sieltä hyllytavarana ja veikkaisin sytytyspuolaa noihin vikoihin
FORZA FERRARI
SpdBll
Noppeli
Mönkijä:: Rally 250cc

Viesti Kirjoittaja SpdBll »

Itsellä meni myös puola 1500km kohdilla. Vaihdoin uuden tuli takuuseen ja se kesti jopa 100km. Vielä kerran kokeilla uudella puolalla ja jos ei toimi niin vikana ei voi olla oikein muuta kun jännitteensäädin. Onko ollut vastaavia vikoja kenelläkään ?
In_Flames
Noppeli
Mönkijä:: Rally 250

Viesti Kirjoittaja In_Flames »

Terve.. Mulla on tollanen Rally 250 vm-06 niin oon sillä ajellu nyt tässä jonkin aikaa niin se tekee kanssa tuon hyytymisen että se hyytyy yht äkkiä vaan ja alkaa mooamaan.. Tein sellasen 24km reissun eli ajoin a paikasta b paikkaan milloin tuli toi täyteen tuo 24km ja sieltä sitten takas eli 48km yhteensä niin ekalla kerralla se hyyty niinkun 5 kertaa tien poskeen ja jouduin sitten siinä odotteleen aina joku 5-15min niin sitten se käynisty uudestaan ja sitten kun pääsin perille niin sitten sieltä lähettiin kaverin kanssa tuleen takasin niin se hyyty 8 kertaa sillä matkalla että mikä tuossa voi olla vikana.. ollaan vaihettu öljyt ja katottu putki että ahistaisko se putki jonkun verran mutta ei ollut apua ja sitten aina kun ajellu niin flekti on päällä että se jäähdyttää sitä konetta.. ja sitten samalla on kanssa sen huomannu että ei pysty tekeen piha töitä kunnolla kun ehtii joku 10-15min ajaan sillä ja lykkiä lumia pois.. sitten se sammuu kun seinään että mikä voi olla vikana???? Kiitos jo etukäteen.. :)
Vastaa Viestiin