No, mullahan on ollut aiemmin Canamin 800:nen tieliikenne Outlanderi ja nyt on tuo Rincon. Metsässä kun ajellaan, niin ennemmin menen Hondalla, sanoo kuka tahansa mitä tahansa. Huomattavasti ketterämpi ja kevyempi prutkutella kivien, ojien ja puiden yli, ja vaihteisto on aika herkku pusikossa, kunhan ei pistä yli 27" renkaita. Yli 27" renkaat kun laittaa, kannattaa laitattaa Oleniuksella (???korjatkaa jos muistan väärin) se vaihteiston hidastussarja.
Cananen on järeämpi, sen hidas aluevaihteisto on jonkin verran liian nopea hitaaseen triali-ajoon 27" renkailla. Metsäautoteitä ja maanteitä pitkin kun mennään, niin siinä on Cana elementissään. Voisi sanoa että kun peukun työntää pohjaan, on kuin Jumalan käsi työntäisi eteenpäin, jos on vaan pitävä alusta renkaiden alla. Canan vari nappasi ihan terhakasti kiinni, tietynlaisessa metsäajossa olisin kaivannut ehkä pehmeämmin kiinni ottavaa varia, mutta kokonaisuutena ihan hyvä jos ajaa enemmän tiellä kuin pusikossa.
Kummassakaan en havainnut sen kummempia vikoja tai ongelmia, etuperän ja lukon ominaisuudet molemmissa "ei-niin-hyvät" verrattuna Polariksen vastaavaan. Tosin, monta on jo löytynyt paikkaa mistä Rincon tulee nätisti ajamalla ylös, Polariksella joutuu runnomaan hillittömällä kuopimisella kun ei muuten tule.
Valkkaat vähän sen mukaan kamppeen että missä eniten tulet sillä ajamaan. Molemmissa takuut toimii hyvin, eikä varsinaisia takuuongelmia juurikaan ole sen enempää kuin missään muussa "merkkikoneessa".