Kiitos vastauksestasi.
Itse olen vähän samalla kannalla, täytyy vaan ootella kuukauden päivät niin eiköhän sitten ole vähän lumen paksuus jo hävinnyt. Tuntuu vähän kovalta sijoittaa seitsemän tonnii vielä tähän vehkeeseen. Osaatko, osaatteko sanoa miten pelittää kevätjäillä kun rupeaa olemaan jo kohvakelit?
26" tai 27" renkaat rinconiin?
- Vee-äM
- R.I.P
- Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-
Re: 26" tai 27" renkaat rinconiin?
Sillai ollaan ajeltu että vettä on sen 20 senttiä,ei sekään kivaa ole.Tosiaan tuo pinta laskee varmaan 15 senttiä kun tulee kunnon suojakeli.
Tarkoititko seitsemällä tonnilla teloja,olen kuullut vähäintäänkin sopivan hintaisista sarjoista,uusista ja käytettyjähän on ollut täälläkin parilla tonnilla.
Silti kova raha jos sitäkään ei oo......
Jotenkin tuntuu että nämä talvet mitä ite olen ajellut mönkijällä jäillä niin kaikki ovat erilaisia,sen näkee kuinka menee kun menee jäälle
Tarkoititko seitsemällä tonnilla teloja,olen kuullut vähäintäänkin sopivan hintaisista sarjoista,uusista ja käytettyjähän on ollut täälläkin parilla tonnilla.
Silti kova raha jos sitäkään ei oo......
Jotenkin tuntuu että nämä talvet mitä ite olen ajellut mönkijällä jäillä niin kaikki ovat erilaisia,sen näkee kuinka menee kun menee jäälle