sammy kirjoitti:Monen muun tavoin lyhentäisin lainaa...vai pystysköhän sillä rahalla lahjoon Nokain Panimon tekeen Sammy´s ATV olutta
Sammy
Sammy's after ATV products
Ne muuten tais joskus Nokian Panimolla tehdä piensarjoja ihan kohtuulliseen hintaan, sekavaa sanon mä. Tosin se oli sillon vielä PUP nimellä, on noista Nokialla elämisistä aikaa
Mä luin lehdestä jutun rekan kyydissä kulkevasta saunasta.
Siitä tuli mieleen että tuolla rahalla järjestäisinkin ajotapahtuman jonne tuo sauna rekka kylvettämään ajon päätteeksi sekä
sitten näitä kauppojen pihalla olevia loimu lohi heppuja ruokkimaan koko porukka. Ja viikonlopun reissu tietenkin.
Kyllä täällä meillä syntyisi hyvinkin tuommoinen kahden-kolmen päivän safari. Kaikenlaista ohjelmaa löytyisi ja traktorisauna kulkisi päivittäin mukana. Matkaan mahtuisi myöskin loimulohta tai vastaavaa. Savusaunakin löytyisi.
kukkumyy kirjoitti:Mä luin lehdestä jutun rekan kyydissä kulkevasta saunasta.
Siitä tuli mieleen että tuolla rahalla järjestäisinkin ajotapahtuman jonne tuo sauna rekka kylvettämään ajon päätteeksi sekä
sitten näitä kauppojen pihalla olevia loimu lohi heppuja ruokkimaan koko porukka. Ja viikonlopun reissu tietenkin.
YHEN hondan lisään,nimittäin ainoa jolla voit oikeesti vetää,ei remmejä ei muita hassutuksia,ei ruostu ei hapetu ajelet vaan ja akkuja vaihtelet 4 vuoden välein. dodge muuten aikoinaan oli,vei enemmän öljyä ku bensaa eli Honda ainoa jenkkivehe meillää.
Jos on cumminsin turbodiesel keulilla ja pääsee ilman koneen avausta yli puoltoistamiljoonaa mailia niin ei se välttämättä ekalla sadallatonnilla öljyä lutkuta samaa tahtia kun löpöä.
Ja kyllä vanha kunnon BigBear Yamaha kestää yhtälailla kun 87 vuoden 350 TRX Honda
http://www.rockdalemotors.fi Mönkijät, autot, perämoottorit ja vaikka mitä rapakon takaa juuri sinulle sinun ehdoillasi!