anteeks

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
Vee-äM
R.I.P
Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-

Re: anteeks

Viesti Kirjoittaja Vee-äM »

Tervetuloa vaan takaisin.
Kuva
pum
6WD
Mönkijä:: Synkkä Taiwaninrauta

Viesti Kirjoittaja pum »

pöö kirjoitti:palaan takas koska s-posti oli täynnä viestejä
en syytä ketään tästä asiastakukaan ei ole minua loukannut kirjotamilla asioilla
Ihan nyt vain ttuiluna, jotain oikolukua vois käyttää tai sitten käydä vielä muutama vuosi sitä äidinkielen opiskelua.
Ei nämä omatkaan tekstit ihan :( täydellisesti mene mutta toi on aika ärsyttävä.
Tepy
6WD
Mönkijä:: Polleheppa

Viesti Kirjoittaja Tepy »

pöö kirjoitti:palaan takas koska s-posti oli täynnä viestejä
...
Oleellinen tuli selväksi: palaan takas... Näin se mönkiminen menee.. =D>
Jos kirjoittamani juttu meni päin metsiä, niin ei tuo mittään, sillä niin menee mönkimisenikin.

Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia.
rekisteri
Tracks

Viesti Kirjoittaja rekisteri »

tästä tuliki mieleen. Muistaako kukaa sitä topiccia jossa vanhemmat ''vittuili'' nuoremmille? Oli jotain juttua että nuoremmat on jonkinmoista viihdykettä täällä. otin itse sen todesta, kun tuolloin olin tyhmä ja tietämätön :D tatulleha ne siinä pääosin vittuilikin. tosin en ihmettele yhtään että miksi. Roosa siihen silloin tulikin väliin ja laittoi topicin lukkoon/ poisti. itse en löytäny sitä mitenkään.

Onpa tota shittiä tullu itekki kirjotettua (ja paljon) ku omaa viestihistoriaa vilkasee. kaipa sitte muutama vuode päästä kattoo taas näitä viestejä minkälaista paskaa tullu kirjotettua :D
Popeye
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Popeye »

Juu tässä olis yksi toinen aloittelija,ja olen kyllä saannut jo pelkästään lukemalla monia hienoja vinkkejä.Kovin herkkähipiäinen ei passaa olla on senverran reilu meininki mutta se taitaa kuulua asiaan =D>
Vastaa Viestiin