Itellä oli samanmoine peli ja samaa ongelmaa mut sit sellainen homma millä sen saa korjattua ilman niitä Pesän takku-huoltoja on seuraava.. ESP asento päälle kone sammuksiin virrat pois vaihteen vaihto napit(nuolet)yhtaikaa pohjaan virrat päälle--> N alkaa vilkkumaan näytössä päästetään napeista ja painetaan nuoli ylös, nuoli alas, nuoli ylös ja KÄYTETÄÄN kaasu pohjassa jonka jälkeen N kirjain lakkaa vilkkumasta!! Ja näin on vaihteisto nollattu jonka jälkeen toimii taas jonkun aikaa ihan normaalisti ja tee sama taas uudestaan kun lakkaa toimimasta omaan vaihdettiin "kaikki" osat ja ei tullut miksikään.. ostin uuden (500 neste rubicon)
No eikös tossa nyt oo tullu apuja tohon onkelmaan häh?!
Taitaapi olla niin että ei porukka (honta miehet) osaa sanoa tähän mitään kun ei tällasta ole esiintynyt varmaankaan kauhean paljoa. Paitsi nyt kun tuli esille jo muutama tapaus.
Jylli kirjoitti:No eikös tossa nyt oo tullu apuja tohon onkelmaan häh?!
Taitaapi olla niin että ei porukka (honta miehet) osaa sanoa tähän mitään kun ei tällasta ole esiintynyt varmaankaan kauhean paljoa. Paitsi nyt kun tuli esille jo muutama tapaus.
Niinpä.... Tosin muihin merkkeihin tullee neuvoja niinkuin liukuhihnalta. Vaikkei kokemusta ois lainkaan.....
voihan sitä myös googlettaa ja katella jenkkifoorumeita.
trx 400 aka rancher AT:n vaihteita ei kauheasti ole kehuttu... kun atvconnectionia olen lukenut. samoja ongelmia monilla.
mutta puoliautomaatti toimii ja kestää
Villekilleri kirjoitti:voihan sitä myös googlettaa ja katella jenkkifoorumeita.
trx 400 aka rancher AT:n vaihteita ei kauheasti ole kehuttu... kun atvconnectionia olen lukenut. samoja ongelmia monilla.
mutta puoliautomaatti toimii ja kestää
jenkkifoorumit on sikäli aika kyseenalaisia välillä kun niitten käytössä nuo mönkkärit ovat vähän niinkuin kovassa rääkissä.
mikäs idea siinä on ajaa 5mx3m mutalätäkköön ja pyöriä siinä kuin sika...kyllä luulis että vaihteet ja kaikki muutkin paikat olevan kovilla siinä touhussa...
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Villekilleri kirjoitti:voihan sitä myös googlettaa ja katella jenkkifoorumeita.
trx 400 aka rancher AT:n vaihteita ei kauheasti ole kehuttu... kun atvconnectionia olen lukenut. samoja ongelmia monilla.
mutta puoliautomaatti toimii ja kestää
jenkkifoorumit on sikäli aika kyseenalaisia välillä kun niitten käytössä nuo mönkkärit ovat vähän niinkuin kovassa rääkissä.
mikäs idea siinä on ajaa 5mx3m mutalätäkköön ja pyöriä siinä kuin sika...kyllä luulis että vaihteet ja kaikki muutkin paikat olevan kovilla siinä touhussa...
Villekilleri kirjoitti:voihan sitä myös googlettaa ja katella jenkkifoorumeita.
trx 400 aka rancher AT:n vaihteita ei kauheasti ole kehuttu... kun atvconnectionia olen lukenut. samoja ongelmia monilla.
mutta puoliautomaatti toimii ja kestää
jenkkifoorumit on sikäli aika kyseenalaisia välillä kun niitten käytössä nuo mönkkärit ovat vähän niinkuin kovassa rääkissä.
mikäs idea siinä on ajaa 5mx3m mutalätäkköön ja pyöriä siinä kuin sika...kyllä luulis että vaihteet ja kaikki muutkin paikat olevan kovilla siinä touhussa...
Jos ne onkin ollut niitä demoversioita.....
hehe,se voi olla.koska niidenhän KUULUU hajota.....
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Nyt en ymmärrä, kun tässä tuli puhetta bomban kestävyydestä ja luotettavuudesta, niin tuli tekstiä, että katso jenkkien atvconnektionista. Nyt sitten, kun on puhetta hondan vaihteiston ongelmista, niin ei olekkaan luotettavaa tietoa. Tässä alkaa olo olla kohta, kuin jakomieli tautisella. Ongelmia on kaikissa vehkeissä, mutta yhdessä niitä on joskus helpompi ratkoa. Oli sitten merkki mikä hyväänsä.