Hankkimassa Linhai 260:stä kannattaako?

Keskustelua Linhai mönkijöistä.
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Re: Linhai

Viesti Kirjoittaja ATC »

blue Honda Trx kirjoitti:
moilanen kirjoitti:Niin Monikohan meistä hymyilee japanilaiselle tekniikalle ja tuotteille tänä päivänä.
.
:supz: ainakin minä+pari miljoonaa muuta... :lol: :lol: :wink: :supz:
Minä kuulun tuohon parimiljoonaiseen joukkoon, sillä erotuksella, että minä nauran ääneen. :roll: Heh Linkkuasiaankin pitää kommentti heittää. Kyllä kannattaa, sillä mönkijän hankinta kannattaa aina. On hyvä, että on vaihtoehtoja ja Kiinalaisten hankintahinnan edullisuus, antaa monelle mahdollisuuden siirtyä nautiskelijoiden joukkoon. :wink:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Ambasador
3WD

Viesti Kirjoittaja Ambasador »

Nii... maahantuojalta kyllä vakuutetttiin että moottorissa on synteettiset öljyt, ei kyllä vielä ole ollut ongelmia Linhain kanssa, joskin vielä vähän on kilometrejäkin. Vaihdan ne kuitenkin heti tuossa satasen paikkella kun se on kuitenkin niin halpa juttu ajatellen lopullisia käyttökustannuksia.
aateevee
2WD

Viesti Kirjoittaja aateevee »

blue Honda Trx kirjoitti:niin ja varmista että KAIKKI öljyt on vaihdettu ennen käyttöönottoa,nuo kiinan ihmeöljyt kun tuppaa laittaa linhain poksahtelemaan......

niin ja pussillinen klemmareita että saat vaihdettua kiinan-klemmarit kunnon klemmareihin.
Klemmarien vaihto OK. Niinkuin virannomaisvehkeissäkin tuplat!
Synteettiset öljyt "poksahtaa", tulee läpi määrättyjen tiivistelaatujen (korkki,jotkin tiivistepaperit yms.) läpi !
Kiinalaiset varmasti kustannustehokkaasti!!! :P
mönnit
Noppeli

Viesti Kirjoittaja mönnit »

:partyman:
Vastaa Viestiin