Tosiaan, hienon ajopäivän tunnusmerkit täyttyivät sunnuntaina. Sekalaista ajelua Kelkkacrossiradalla offiradalla, ja tietenkin kahviretki Kontion kahvilaan. Siellä tavattiin tieliikenne Bombba 400:sella Ennestään tuntematon kuski ja tietenkin houkuteltiin mukaan Iinattiin makkaran paistoon. Olikin kunnon kömpijämies, eikä kieltäytynyt kutsusta. Ei kun matkaan kohti Iinattia ja perillä kunnon tulet. Iinatissa oli toinen uusi Bomban 400:nen ja saatiin taas uusi kömpijä mukaan porukkaan. Makkaran polton jälkeen vuoren kimppuun. Tuli kyllä vuorelle takkiin, tämän porukan käsittelyssä. Ylös noustiin monelta kantilta ja jos joku jyrkkä pisti hanttiin, niin porukalla kyllä hoidettiin homma kotiin. Jonkin verran oli nousussa eroja , mutta kyllä kaikki nousi loppujen lopuksi jyrkätkin mäet ( ei tietenkään Honda Rincon) vaikka sisulla. Nähtiin tosi huikeita suorituksia, eikä vähäisimpänä Vinssimestarin tyylinäyte ITP 589:n vetopidosta. Kesken mäen ratas puraisi pitoa tosi rankasti ja melkein heitti miehen kyydistä, äkkinäinen olisi jo pudonnutkin, mutta kaverilla ei edes savu katkennut. Tekijämiehellä tuo Catti taipuu tosi ketterästi, tosin huomasin sen jo Roosan ajosta. Ennen kotiinlähtöä piti kuitenkin vielä käydä ottamassa testiä vauhtiajosta. Autorata oli juuri jäädytetty ja sai jäädä rauhaan , vaarallisena nastattomille mönkijöille. Suoralla kyllä kokeiltiin kiihtyvyyksiä ja kiva on uudella Bomballa kiihdytellä. Flyerin tunnokas kaasupeukalo väläytteli myöskin osaamistaan ja Hondan piikkiin menikin muutama veto luikkaalta jäältä. Speedway ovaali oli mainiossa kunnossa ja siinä sai hurjastella sydämmensä kyllyydestä. meikälle tuo kaukalo on tuttu, olen sitä ollut rakentamassa ja olen siinä huudattanut Oululaisyleisöä Spewan sarja ja SM-kisoissakin. Saattoi se näkyä ajossakin, tai sitten minulla oli parhaat renkaat. Varmaan näin olikin, varsinkin lopussa kun alkoi rata kiillottua jäiseksi. Pikku hien jälkeen saattoi ajopäivän pättää suht tyytyväisenä, tämmöiseen on tyytyminen vuoden ajasta johtuen. Nooh, ensi viikonloppuna on sitten Srintin vuoro. Siis sunnuntaina Oulunseudun ajelut Sprintin merkeissä, sinne.