Itse en tee "ruumillista" työtä työkseni, mistä elentoni/palkkani saan. Istumatyötä: autolla, töihin/asiakkaalle istumaan "palavereihin" => sanovat minua paskanpuhumisen eli myynnin ammattilaiseksi. Itseäni pidän kunnossa liikunnalla, kuntosalilla, metsätöillä jne.. rautaa nousee, tukkia kannetaan jne jne... Mutta kun taas luojan armosta olen ollut viikon selkäkrampissa, niin luovuus tulee esiin: Sitä etsii "vipuvartta", taljaa, apuvälinettä., tehostinta jne... Kun kerran veri vetää ajamaan kömpijää, niin samaa sieltä kaipaa ainakin "heikkoina" hetkinä milloin olusuhteien pakosta on taas nöyrä menninkäinen. Tietysti "lääkärin määräyksestä" pitäisi mokoma myydä pois ja lopettaa.... mutta eiku ei. Eli onneksi voi valita ja on valinnan varaa, ottaako ohjaustehostimella vai ei (mikäli budjetti salliin). Kun lähden kömpijällä liikkeelle, joko hyöty tai harrassutus mielessä, niin ei siinä minulla mieleen tule että vahvistetaan "käsiä" samalla. Hiki on tullut ihan muuteenkin, pulssi noussut, pinnistelty ja ponnisteltu joko "satulassa" tai "maalla". Varsinkin suojavarusteet/asut niin harrastus kuin hyötykäytössä tuovat lisä "lämmön/hien" kuvioihin - mutta niistähän ei lähdetä karsimaan. Joten mikäli kömpijä kääntyisi helpommin ohjaustehostimen avulla, niin tervetullut olisi se omaan kömpijääni. No tässähän usean kömpijöiden insinöörit ovat olleet ajan tasalla ja lisänneet markkinioilla oleviin malleihin tahostaja malleja. Nyt en vaan "ihan heti" ole budjetissa ajatus nykyistä perinteistä polleani mennä vaihtamaan, mutta kun se aika tulee niin onneksi vaihtoehtoja löytyy. Mitä "perheen" naisväkeen tulee, niin mieluusti he sen tehostajan kömpijässä omaisivat.