Derbi tuli taloon
-
- Noppeli
-
- Noppeli
Kuinka pitkä operaatio oli? Mielestäni tuote pitäisi tehdä heti tehtaalla siihen kuntoon ettei ostajan tarvitse sitä parin kilometrin päästä viedä takaisin liikkeeseen.Nimenomaan sitä DXR 2006 mallia. Tänään sain huollosta, ja koko laite pomppii kummallisesti, ja täryyttää alle 60Km/h vauhdissa, mitä se ei tehny ennen huoltoa
Joo, Derbi DXR 06 tuli taloon vajaa kuukausi sitten, ajettu nyte vajaa 600 km. Tänään kävin vähän testaamassa nopeusmittarin virhettä gepsin kanssa. Tämä on sitten testattu seppoT:n omalla tieteellisellä menetelmällä, mutta anto ainaskin meikäläiselle suuntaa missä mennään.
Alanopeudet 0-30 km/ jotakuinkin paikallaan
Mittarinopeus
n. 40 Gps=30
n. 50 Gps=40
n. 60 Gps=50
eli mun mittari heittää n. 10 km/h, aina mittarinopeuteen n. 90 asti, Gps=80
Kun sitten aloin vetää vaijeria kireemmälle mittari näytti n. 105 ja gps max nopeus 89,9 km/h
Enempää ei oiken voinu vetää, kun pusakka oli auki ja tuuli puuskittain ja haittasi testaustoimintaa, ja varaa olis vielä ollu hanassa
No, ainaskin tässä tuli selväksi, että paljonko mittari heittää ja osaa toimia sen mukaan toivottavasi? Muuten vekotin ensimmäiseksi mopoksi on ihan Jees
Mutta palataan asiaan ja kerrotaan kokemuksia lisää. Todella upee päivä ja löyty aivan uusia teitä lähiympäristöstä, mihinkä esim autolla olis ollu vaikee mennä
Alanopeudet 0-30 km/ jotakuinkin paikallaan
Mittarinopeus
n. 40 Gps=30
n. 50 Gps=40
n. 60 Gps=50
eli mun mittari heittää n. 10 km/h, aina mittarinopeuteen n. 90 asti, Gps=80
Kun sitten aloin vetää vaijeria kireemmälle mittari näytti n. 105 ja gps max nopeus 89,9 km/h
Enempää ei oiken voinu vetää, kun pusakka oli auki ja tuuli puuskittain ja haittasi testaustoimintaa, ja varaa olis vielä ollu hanassa

No, ainaskin tässä tuli selväksi, että paljonko mittari heittää ja osaa toimia sen mukaan toivottavasi? Muuten vekotin ensimmäiseksi mopoksi on ihan Jees

Hyvä härpäke toi gepsi on mukana pitää. Mulla yleensä taskussa, vähän hankala käyttää, mutta ainaskin tietää missäpäin on eksyksissä.koala kirjoitti:saman verran mun mittari "valehteli". kunnes heitin sillä vesilintua ja istutin tilalle tomtom;in raiderin. eikä pitäis päästä eksyyn enään mettäteille, kunhan oppii käyttään laitetta kunnolla.
Nyt oli eka kertaa kiinni jeesusteipillä tankin päällä ja oli hyvä seurata missä mennään ja namiskoita pääsi hyvin käyttään. Kaikenlaisssa käytössä ja yleensäkkin aina mukana on Magellan SporTrack jossa GT-kartastoa vastaava karttapohja. Näyttö on vaan turhan pieni noissa käsikapuloissa
Ostin myös uunituoreen Derbin. Renkaista sen verran että allahan ns. maastokuviolla olevat pyörät. Onko kellään ollut samaa ongelmaa että renkaat vipattaa pirusti. Muut pyörät näyttäs pyörivän suht ok, mutta vasen takapyörä vatkaa huomattavan paljon. Täytyy varmaan käydä kauppiaalta vähän kyselemässä josko sille jotain vois tehdä.
Ei ole ollu mitään varsinaista vatkaamista eikä vipattamista, täristää kyllä asfaltilla yli 60:n nopeuksissa. Paineiden nosto n. 0,9 kiloon auttaa mulla asiaan ja peppu on jo tottunut tärinäänSamuel kirjoitti:Ostin myös uunituoreen Derbin. Renkaista sen verran että allahan ns. maastokuviolla olevat pyörät. Onko kellään ollut samaa ongelmaa että renkaat vipattaa pirusti. Muut pyörät näyttäs pyörivän suht ok, mutta vasen takapyörä vatkaa huomattavan paljon. Täytyy varmaan käydä kauppiaalta vähän kyselemässä josko sille jotain vois tehdä.