King quadin tuntemuksia

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
Nico_de_Nirvi
3WD
Mönkijä:: Can-Am Outlander T3 Max 650 XT

Kokemuksia KQ 700 EFI / USA tuonti

Viesti Kirjoittaja Nico_de_Nirvi »

Moro kaikille tämä on ensimmäinen postaukseni tänne foorumille.

Mullakin on ollut mielessä tollasen KQ hankinta, mutta olen kattelut hintoja USA:sta + varusteita sieltä (kaikkea mahdollista).

Sillä tuntuu noissakin olevan aika paljon ilmaa täällä vai mitä olette maksaneet KQ täällä.

Suunnittelin keväällä tuoda kontillisen tavaraa tuolta USA:sta joten jos joku on kiinnostunut jostain niin tilaa ja kustannuksia olisi mukava jakaa.

Jenkkilästä lähtee tollanen KQ 2005 malli 6199 dollaria!!!

Aura + vinssi +pohjaan, keulaan ja perään kunnon panssarit koko setti 1500 dollaria !!!

Ohessa muutamia linkkejä joita kannattaa lueskella.

http://www.troycitygarage.com/

http://www.aluminumproducts.com/site4.php

Verot menee maastoajoneuvoissa siten, että hankinta hinta ((USA:ssa + rahti) + 6% tullia) 22% alv

Muissa tuotteissa sama kaava mutta tullit vaihtelee...pääasiassa pienempiä.

Kevään ennuste on että dollari notkahtaa 1,40!!!

Kertokaapa lisää kokemuksia, mulla käyttötarkoitus olisi 50% lumen aurausta/puutyöt ja 50% hupikäyttöä.

Kommentoikaa myös onko järkeä tuoda rapakon takaa???

Niin ja kiitos Sammylle asiallisesta ja tarpeellisesta foorumista!!!!
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

jos oot kontillisen tavaraa tuomassa niin voisin kyllä tulla mukaan,olisi vaikka mitä tuotavaa.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
poke
Tracks

Re: Kokemuksia

Viesti Kirjoittaja poke »

Yamiman kirjoitti.- kiihtyvyys lumella ei ällistyttänyt mutta vertailukohtana onkin 145 heppainen moottorikelkka, joka painaa King Quadia vähemmän.
Luojankiitos mönkkäreissä ei oo tuommoisia määriä heppoja.Kyllä suska temppunsa näyttää,kunhan lumet sulaa.Olettaisin,että tehoja on ihan "riittävästi".Tehoasiathan on aina suhteellisia.Onnea uudelle pelille ja nautinnollisia ajohetkiä.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
yamiman
Noppeli

Lumilevyn kiinnikesarja

Viesti Kirjoittaja yamiman »

Jaska, oletko saanut jo puskulevyn merkkikohtaiset runkokiinnikkeet Kingiin jostain ?
Vai pitääkö ne itse alkaa rakentamaan jotta ehtii täksi talveksi ?

Yamiman
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

En saanu merkkikohtasia, vaan tuola susukin huollosa (ylivieska, kärkkäinen) tekivät jostakin muista raudoista ne. Merkkikohtaset kiinnikkeet tullee kuulemma maaliskuullaa, sama homma on sen vinssin asennuslevyn kans. Vinssin asennuslevynki ne muokkas jostaki muusta mallista.
Mutta käsittääkseni ne rungon kiinikkeet ei vaatinu mittään kauheita muokkaamisia, vaan ne tais tulla ihan kivuttomasti. En sitte sen tarkemmin ruvenny kyseleen, miten tai mistä rauvoista ne sen teki.
Melekeen jos ihte rupiaa tekehen tai muokkaan niitä niin kannattaa soittaa sinne kärkkäisen huoltoon ja kysästä niiltä että mistä ne kiinnikkeet teki.
Säästääpähän ainaki aikaa :lol:
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
jaska
6WD

No niin, tuli tuosa mieleen semmonen asia kun joskus josaki puhuttiin nuista mahdollisista lapsentaudeista täsä king quadisa. Nyt olen joulukuun alusta ajellu reilu 700km ja vielä ei oo tullut minkäänlaisia ongelmia mönkiän toimivuuen kanssa. Peli on toiminut luotettavasti... 8)
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

Mönkijämies ajaa eikä...3kk 930km ja ääneen naurua :lol: Muuten ne kiinnikkeet kannattaa irroittaa kesäksi ettei kivet muokkaa niitä uuteen uskoon ja ojan ylityskin helpottuu.kuulostaa Suizanlaatu säilyneen ennallaan. :wink:

Edit by polarisman: vähän korjasin hymistä....
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
poke
Tracks

Ookko Jaska huomannu,että suskallekkin on tehty softa Power Commanderin Dyno Jettiin,jos alkais dyno vaikka sylettään.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
jaska
6WD

Jaa empä oo huomannu, sehän on hyvä homma. Mulle nämä tekniikan hienouvet on aika utopiaa, mutta pittää ottaa asioista selevää :lol:
Miten tuon softan saa sitte päivitettyä??
jaska
6WD

Jaa empä oo huomannu, sehän on hyvä homma. Mulle nämä tekniikan hienouvet on aika utopiaa, mutta pittää ottaa asioista selevää :lol:
Miten tuon softan saa sitte päivitettyä??
Hmort
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hmort »

ee-speedissä näytti olevan king quad 8500 euroo ei paljon kannata lähtee hakee jenkeistä
poke
Tracks

Täytyy ostaa Dyno Jet. Mukana tulee merkkikohtainen softa.Netistä voi imuroida sitten päivitettyjä versioita.Näytti olevan hintaa laitteella n.250 taalaa.
jaska
6WD

Ookko poke tilannu tuolta Powercommanderista ihtelle mittään? aattelin että tuon dyno jetin vois melekeen hankkia... :lol: tai no, ainaki harkita
poke
Tracks

Kyllä tässä on atc:n kanssa vakavasti harkittu Dynon hankintaa.Mielikuvissa se on jo paikoillaan laitteessa.Kyllä se kait tulee tässä kevään aikana hankittua.Se on niinpaljon helppoa virittelyä,ja pika-asetuksista saapi helposti nollattua,jos haluaa.K&N ilmansuodatin ja paketti on valmis.
yamiman
Noppeli

Viesti Kirjoittaja yamiman »

Puskulevy on nyt kiinni Kingissä, nyt täytyy vaan toivoa PALJON lunta niin pääsee puskemaan.

yamiman
Vastaa Viestiin