täytyy joo kokeilla,aika kumma miten sellainen tähden-muotoinen läppä voi vaimentaa noinkin paljon
mutta jos sitä villaa tökkii sinne niin sehän on hetken päästä tukkimassa ulostulo reikää.pitäiskö raàstisti leikkaa pönttö halki ja yrittää hitsata tähti takas kiinni.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Siihen tähden muotoiseen levyyn olis pitänyt vain porata muutama reikä.Vihjaisin tästä asiasta kun kehoitin lukemaan Grizzlyn putken modifioinnista.Käypä lukaisemassa,poraa reiät,ja levy takaisin paikalleen.samalla voit myös suurentaa ulostuloputken.Nyt äänien pitäisi pysyä kurissa.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
en mä nyt oikein mitään huomannut,meteli nousi vähän kun antaa kierroksia.varsinkin kun on ajanut pidemmän tienpätkän että pönttö on oikein lämmin niin silloin mun mielestä pitää kovaa meteliä.täytyy vähän tutkia vielä,kyllä mä sen reiän aion suurentaa vielä pitää vaan tuo äänitaso saada jotenkin pysyttyä aisoissa..
#!"&%¤?%#%#! vieläkin potuttaa tuo tähden-muotoinen läppä,kun ei viitsis vetää rälläkällä pöntön halki että pääsis siihen käsiksi ja yrittää jotenkin elvyttää sitä läppää että äänitaso menisi niinkuin oli.
ei tuo nyt AIVAN hirveetä meteliä pidä mutta vähän kuitenkin..
No tuliko niitä tehoja sitten yhtään lisää, vai kävikö sullekekin niinkun mulle aina käy: "yritin parhaasta mahdollisesta viellä paremman ja tuli niinkun aina" Mä oon päällikkö näissä hommissa
SAP kirjoitti:kotikonstein virityksissä on muistettava 2 kuolematonta totuutta
- jos teho ei tipu enempää kuin 20% voidaan viritys katsoa onnistuneeksi
- 100% varmuudella äänet kovenee
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
SAP kirjoitti:kotikonstein virityksissä on muistettava 2 kuolematonta totuutta
- jos teho ei tipu enempää kuin 20% voidaan viritys katsoa onnistuneeksi
- 100% varmuudella äänet kovenee
juuri näin
anton kirjoitti:No tuliko niitä tehoja sitten yhtään lisää, vai kävikö sullekekin niinkun mulle aina käy: "yritin parhaasta mahdollisesta viellä paremman ja tuli niinkun aina" Mä oon päällikkö näissä hommissa
no ei....
Joo ja tuolla teho-osiossahan näkee miten se hondaki piristyy suuttimen,ilmanputsarin ja pakari modauksella.Eiku käärit hihat ja töihin.Jenkkilästä varmaan löytyy täsmäapu siihen sun pakari ongelmaan.Sen Jammun viritys sivun kautta pääsee myös hondan modaukseen.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Ai, se olikin Honda-mies joka päristeli Joulun seutuvilla. Kyllä Kirkkonummelle jotakin sieltä Porvoosta päin kuului
Ei vaan, kuinkas projekti edistyy? Mukana ollaan hengessä...