Kaikki ketkä edes ajattelevat tänne Kangasniemen suuntaan tuloa
niin laittakaa vaikka 3 päivämäärää (paremmuus järjestyksessä ja varmaan mieluiten Lauantai päiviä)
milloin olisi mahdollisuuksia ajelemaan saapua.
Niin katsellaan nyt jos joskus päästäisiin porukalla tutustumaan ja ajelemaan vähän mönkkäreilläkin.
En nyt enää varmasti tiedä mitä päivää tuo Roosa siellä valmistelee tai kyselee mut voidaanhan sitä aina päiviä ehdotella
19. Helmikuuta on nyt laitettu uudeksi tavoitepäiväksi. Olen sopinut seuraavaa Oolrait Safarien kanssa:
1. Poronkäristys ja Sauna ajon jälkeen 20€ per pää
2. Mönkkärivuokra 50€ / 4 tuntia
Vehkeinä takavetoisia 4xTrail Blazer 250 2x4 ja Trail Boss 330 2x4 menee hyvin jonon hännillä kun muut raivaa tietä
3. Aloitus klo 10.00 ja kesto noin 4 tuntia tai kelin mukaan enemmän. Jos on rutosti lunta niin kyllähän siellä rämpiessä menee aikaa.
Nyt ilmoittautumisia tänne ja sassiin jotta saadaan asiat sovittua.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
kukkumyy kirjoitti:Jos sinne sais houkuteltua jonkun kaverin mukaan jolla ei ole mönkijää niin onko mahdollista sieltä
"vuokrata" semmoinen ja jos on niin mihin hintaan?
Otatko samalla selville kun pidät sinne yhteyttä?
siis vuokravaihtoehto oli laitettu jos tulee ilman omaa peliä. Siis tottakai saa ajaa omilla vehkeillä. Ei tuosta takavetoisesta ole muutenkaan sinne menijäksi jos ei ole 4-vetosia mukana tuuppaamassa, vetämässä avaamassa uraa ja sillee.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
19. Helmikuuta on nyt laitettu uudeksi tavoitepäiväksi. Olen sopinut seuraavaa Oolrait Safarien kanssa:
1. Poronkäristys ja Sauna ajon jälkeen 20€ per pää
2. Mönkkärivuokra 50€ / 4 tuntia
Vehkeinä takavetoisia 4xTrail Blazer 250 2x4 ja Trail Boss 330 2x4 menee hyvin jonon hännillä kun muut raivaa tietä
3. Aloitus klo 10.00 ja kesto noin 4 tuntia tai kelin mukaan enemmän. Jos on rutosti lunta niin kyllähän siellä rämpiessä menee aikaa.
Halpahan tämä reissu muuten on siis kaikkineen saunoineen ja ruokineen. Ei mitään maksua ajelemisesta.
Itse ainakin otan ruuan ja saunan jos vaan reissuun pääsen eikä "Hallitus" määrää kotiintulo aikaa
Totta tuo 5 km, mut toivotaan et siinä olis vähän haastettakin. Vaikka ei paljosta haasteesta
väliä kun meikäläinenkin lähtee metsään ajelee tämmöisenä "keltanokkana".
Ei ole vielä ollut aikaa semmoiseen joten vähän helpommasta on hyvä aloittaa
vielä kun sinulla tuliterä mönkijä niin voi olla että käy sitä sääliksi risukossa
broidi kun osti rinconin ja mentiin ekan kerran pidemälle ajaa niin kyllä sitä itketti kun välillä oksat kolisi katteissa ja risut kahvojen ympäri solmussa:lol:
minulla hyvä kun honda on pari vuotta vanha jo niin ei tarvi hirveesti varoa enää kun on muutama naarmu jo
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...