Onneks sulla AKICATTI meni toi uuden saanti noin mukavasti.
Joo ei se mullakaan toi mittari kauheen "tarkasti" toimi mut kyllä sitä suunnilleen tietää mitä siel tankissa on... (95)
Kyllä minä ainakin pysyn Arctic Cat merkissä,mulla on kelkat saman merkkisiä ja ei voi moittia ,toisella ajettu 9600km ja toisella 870km.Silloin ku kauppoja tehtiin kävin kokeileen myös muita merkkejä,mut kyllä Catti vei voiton.
Tuo 7 satanen on tehoiltaan vastaava v2 650 kun verrataan..molemmat keulii pienellä alueella kivasti
Veli sai eilen uuden kalkkansa..tulis vaan luta jo. niin ArcticCat jaguar..
Ei niissä ole kyllä juurikaan eroja 650 ja 700,melko tasasia,oli kokeilla 650,sillä oli ajettu jo melko paljon.Varmaan mulla virkkuu kone kun saa kilometrejä alle,ja se jaguar olis kyllä leuhka.minä valitsin 700;n siksi ku väri oli niin pirun hieno.
Onhan se hieno metalliväri oon ajanut sellasella.itsellä 650 V2 ac tiliikennepeli.. tuota 7 satasta ei saa kilpiin.
joo tossa Jagessa on mureet äänet 1100cc..
Mulla 650 mittarin mukaan 27" kumeilla 103 km/h pukkien päällä kokeilin niin sain 134 km/h
Tänään tilasin cattiin ne Commanderin telat..pääsee sit lumien tultua kokeilemaan.
Litefootit kalliit ja jäivät kauppaan
Perskeles kyllä käy kateeksi,mutta ei pysty näpit tuommosiin,on niin paljo rahaa jo kiinni,harrastuksissa.Jos möis kelkan pois ,niin ehkä sitte.Millon saat ne,ja tietoja sitte miten kulkee.