No niin, nyt on aihetta kirjoittaa.
Lataus säätimen liitin nosti elämänsavun ilmoille .
Tai tämä on mr. meuran diagnoosi omastaan ja mulle kävi sit samoin.
Sitten kun käyn hakee moton himaan niin siinä onkin vinssi nokalla ja
sit mua ei pitele mikään .
Joo pienenpiä ja isompi murheita.
Ostetiin kaverin kanssa viime viikolla 2 cf moto.
Minun motosta lähti taka vetari "vasen" irti ja valutti öljyä 11 km kohdalla "Paksumpi sokka tilauksessa".
Ja kaverin motosta etu perä halki 12 km kohdalla. "maahantuoja tutkii asiaa"
Että semmosta mukavaa ensimmäisenä viikon loppuna.
Meinas sappi kiehua... Mutta viat korjauksessa eli kaikki hyvin...
Leipuri kirjoitti:Minun motosta lähti taka vetari "vasen" irti ja valutti öljyä 11 km kohdalla "Paksumpi sokka tilauksessa".
Ja kaverin motosta etu perä halki 12 km kohdalla. "maahantuoja tutkii asiaa".
Tuo vetareiden irtoilu on Yammusta kopioitu Ceffin tyyppivika, joka Yammuissa on jo korjattu uuteen uskoon. Näitä on raportoitu muitakin. Tulee ilmeisesti kuntoon tuolla jämäkämmällä sokalla.
Perän halkeaminen sen sijaan taitaa olla yksittäinen materiaalivirhe eli paskaa tuuria. Takuuseen luulisi kuitenkin molempien vikojen korjauksen menevän.
perän halkeaminenkin on taidettu kopioida yammusta on niitä kuulemma nissäkin menny, itse tiedän varmaksi yhden tapauksen ja loput on kuultu ns.hevosmiehiltä.
minulla etuperä ulvota kuin mottorijarrutta ,,onko normali? miten teidän toimi ,. ja ilmaputsarin alle tippu öljyt ..onko liika öljy konessa? kerro viisat moto omistajat,.
nek kirjoitti:minulla etuperä ulvota kuin mottorijarrutta ,,onko normali? miten teidän toimi ,. ja ilmaputsarin alle tippu öljyt ..onko liika öljy konessa? kerro viisat moto omistajat,.
Oletko öljytikusta katsonut?? siitä luulisi näkevän onko liikaa öljyä
ei ole liika öljyä...tikun yläviiva kuin tikku on ruuvattu kiini ... =huohotinputkin kautta se vissin tule ,,, ei tule paljon mutta tippu moton alle ,, tallin lattialle ,, ajattelin vaan jos muilla motossa on sama ongelma ,.
nyt loppui suuntavilkut ja hätävilkut toimimasta kokonaan?
saavat huomenna huollossa kattoa että mikä jumittaa, epäilys että vilkkurele mennyt. se kun naksahtaa kun laittaa vilkun päälle
Lisätietoa etuperästä
Vahvistettu perä on tulossa Kiinasta ainakin siihen kaverin murheen ryyniin cf;ään.
Tänään cf ollut kaksi viikkoa maahantuojalla ihmeteltävänä.
Meikän pelissä on 125km ilman kummenpia murheita ainut se takavetari.
ajoi 30km matka ja taka perä kuuma (tielikennemalli),,just että voi koske käsiin ,, kone ajettu 500km. kokeile ja kerro miten teidän Cf toimi ,,niin marssivauhti oli noin 65-70km/h..ja öljyt on vaihdettu 500 huolossa. ota lenkki ja kerro sitten kuinka "kuuma" tuli.