http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... =2&t=21686 että korpee.......vaughan kirjoitti:Pientä hikoilua täälläkin, ei vaan ole mulle ongelma kun ei mittatikusta huomaa edes katoamista. Saahan sen stefan vaihtaa jos tykkää ropata...
Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Elikkä kyselisin vähän tuota kaasarien säätö asiasta brute force 750 kun keskustelu tuola aikaisemmin vähän niinku lopahtaa kesken.
Onkos sielä ensinnäkään seosruuveja ja neuloja vai pelkästään suuttimia vaihtamallako olette säätäneet?
Kertokaas te jotka olette säädelleet ja vaihdelleet suuttimia että miten on homma onnistunut helpoimmin ja minkä kokoisia on vakiosuuttimet ja minkäkokoista olette laittaneet tilalle?
Itsellä tuntuu kans tukehtuvan ilmaan täydellä kaasulla ja jos aukaisee ilmanputsarin kannen niin ei enää kierrä sitäkään.
Vedossa rupee pärskimään puolen kaasun jälkeen jo.
Onkos sielä ensinnäkään seosruuveja ja neuloja vai pelkästään suuttimia vaihtamallako olette säätäneet?
Kertokaas te jotka olette säädelleet ja vaihdelleet suuttimia että miten on homma onnistunut helpoimmin ja minkä kokoisia on vakiosuuttimet ja minkäkokoista olette laittaneet tilalle?
Itsellä tuntuu kans tukehtuvan ilmaan täydellä kaasulla ja jos aukaisee ilmanputsarin kannen niin ei enää kierrä sitäkään.
Vedossa rupee pärskimään puolen kaasun jälkeen jo.
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Onko kokemuksia säätämisestä?
Sitte uusi asia että miksi 2wd ja 4wd merkkivalot vilkkuu vuorotellen mulla säännöllisesti vaikka neliveto on päällä ja toimii?
Paljonko olette ajaneet ennen kuin etujarrupalat ovat loppuneet?
Käykö jostain tarvikepalat vai onko kalliit omat?
Sitte uusi asia että miksi 2wd ja 4wd merkkivalot vilkkuu vuorotellen mulla säännöllisesti vaikka neliveto on päällä ja toimii?
Paljonko olette ajaneet ennen kuin etujarrupalat ovat loppuneet?
Käykö jostain tarvikepalat vai onko kalliit omat?
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Jos 2wd/4wd merkit vilkkuu niin vika on joko mäkijarrussa tai nelivedon kytkentämoottorissa. Vanhemmissa malleissa (prairie)ollut myös ongelmana että sulakeboksi täynnä paskaa, tarkista se varoiksi.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Sellainen ongelma,ilmanputsarikoteloon pääsee pöllyävää lunta,joka sitten hyydyttää koko kömpijän
Kokeiltu jo pistää rattiakselin alla olevan kotelon,mihin variaattorikotelolta tulee yksi ilmaletku,sivu tukkoon mutta sitten ei saa tarpeeksi happeva varikotelosta. Mikä neuvoksi?
Siitä kyllä puuttuu ilmeisesti joku suoja eturenkaitten sisäpuolelta, joten lunta pääsee koneenpäälle aika reilusti välillä.


- ATC
- Koheltaja (r)
- Viestit: 5025
- Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
- Mönkijä:: Maatalous traktori
- Paikkakunta: Oulu
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Olen nähnyt ongelman ratkaistavan sisälokasuojilla.
Kawasakiin ovat laittaneet siitä mustasta muovista josta pohjapanssaritkin tehdään, mutta tosi ohkaisesta levystä sisälokarit suojaamaan lumipölyltä.
Kawasakiin ovat laittaneet siitä mustasta muovista josta pohjapanssaritkin tehdään, mutta tosi ohkaisesta levystä sisälokarit suojaamaan lumipölyltä.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Se lumen/hiekan pöllyäminen on todellakin brutessa ongelma, asian voi ratkaista eri tavoin.
Sisälokareita ja kaikenmoisia kumilipare virityksiä voi hyvin laittaa estämään lumen/pölyn menoa väärään paikkaan.
Minä olen hoitanut asian tolla
http://www.ehsracing.com/products/brute ... ox_EHS.htm
Sisälokareita ja kaikenmoisia kumilipare virityksiä voi hyvin laittaa estämään lumen/pölyn menoa väärään paikkaan.
Minä olen hoitanut asian tolla

Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
No hittolainen,pitää lokarit ruuvailla kiinni josko lumipöly kitusis vähenis. Onko kukaan muute tilaamas amerikanmaalta kawan osia, voisin tulla tilaukseen mukaan tuon ilmanputsarikotelon merkeissä.
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Sama juttu...jos vaan joku tilailee tavaraa niin mukana ollaan
Kawasaki Brute Force...Vinssin asennus on aivan turhaa
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Eipä sieltä vaikee oo tilata itsekkään, mulla on nyt kahdesta eri puljusta tulossa jotain mönkkäreihin liittyvää.
Ne tilaukset on jo menneet mutta pistäkää yv:tä jos apua tarttette.
Ne tilaukset on jo menneet mutta pistäkää yv:tä jos apua tarttette.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
No niin laitetaas esille: 24.10 meni heinolan kisassa etuperä sitten aivan entiseksi, totaalinen tuho. Tänään sain sitten vihdoinkin uuden etuperän kotiin ja kokonais hinnaksi muodostui 925e. http://www.atvsalvage.com nimisestä paikasta tuli. Toimitus kesti usps:llä ainakin ihan pirun kauan joten suosittelen käyttämään jotain muuta, esim. fedexiä tavaran toimittajana.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Eilen kun piti alkaa aurailemaan niin oli akku saman tien polvillaan, ei meinannu käyntiin saada millään. Startti vaan naksutti ja täts it.
Auton sisätila lämppärillä kun puolisen tuntia antoi lämpöä koneelle ja jatkuvasti koitin startata ja ladata akkua niin lähtihän se käyntiin.
Nyt pitäisi sitten löytää uusi HYVÄ akku, vakio akun koko on: p=145 k=145 s=85. Noita mittoja voi maltillisesti venyttää mutta mitään mosteri akkua ei sinne saa tungettua. Jos joku olisi vartalaisen tai muun hyvän löytänyt niin malli ja merkki kiinnostaa.
Auton sisätila lämppärillä kun puolisen tuntia antoi lämpöä koneelle ja jatkuvasti koitin startata ja ladata akkua niin lähtihän se käyntiin.
Nyt pitäisi sitten löytää uusi HYVÄ akku, vakio akun koko on: p=145 k=145 s=85. Noita mittoja voi maltillisesti venyttää mutta mitään mosteri akkua ei sinne saa tungettua. Jos joku olisi vartalaisen tai muun hyvän löytänyt niin malli ja merkki kiinnostaa.
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
- blue Honda Trx
- Tracks
- Viestit: 3208
- Liittynyt: 15 Syys 2004 14:58
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- Paikkakunta: Östra Nyland
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
mene tai soita sinne akkukellariin joka on östersundomissa.varmasti löytyy jotain ja hinnatkin niillä oli kohdallaan ainakin ruohonleikkuriin.
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
- vaughan
- Tracks
- Viestit: 4759
- Liittynyt: 13 Kesä 2005 22:10
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Siellä akkukellarissa tulikin jo käytyä, oli jopa lauantaina auki (10-14). Vartalaisia ei ollut juuri nyt tarjolla mutta jonkunlaisen löysin kumminkin, eikä hinta 60e päätä huimannut.
Tällainen tarttui matkaan: merkki: poweroad, malli: sealed activated YS 12-14-BS valmistaja: yucell industry
Tällainen tarttui matkaan: merkki: poweroad, malli: sealed activated YS 12-14-BS valmistaja: yucell industry
Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
Re: Kawasakin Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Kertokaa, miten kawasakin brute force 650 tulee käynnistää oikein? kylmänä joutuu starttaamaan tosi pitkää ja jos nk. puolilämmin niin ei tiedä laittaisiko ryyppyä vai ei... tulpat vaihdettu, venttiilit säädetty, suuttimet vaihdettu, tankista bensaletkun sihti puhdistettu ja minusta lähtee kyllä liian huonosti käyntiin nelitahti koneeks, onko muilla kokemuksia?
kaikki tieto otetaan vastaan...
kaikki tieto otetaan vastaan...
