Joo tosiaan, tuota 300cc commanchea ku lähempää kattelin niin huomasin että samanlainenhan se on osittain ku natikas, onhan se vähä erinäkönen, mutta perustuu suzukin GZ250cc koneeseen (joku firma väitti että honda trx 450 koneen kopio ei oo hondaa nähnykkää...). 300cc stä kuitenkin puuttui suzuki textit kyljistä. Saattaa monet osat sopia keskenään, mutta 300cc koneeseen ei suzukin eturatas ainakaan mene. Aika varma kone kyllä tuo, natikas se onki ainut paikka jolle ei oo tarvinnu mitää tehä
http://www.jtsprockets.com/52.0.html mittaa eturattaan boorit ja eti tuolta että mistä vehkeestä sopii. saattaa olla silti että gz:n, suzuki rm250:n ja sellasten rattaat sopii tuohonkin, mutta joissain 300cc koneissa ei ollu samat boorit
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Simo S kirjoitti:Sais kyl olla lähempänä Helsinkiä, jotta toimis mahdolliset takuujutut helpommin.
sit vasta takuuseen turvaudutaan jos ei omat näpin taidot riitä.. ja jos tulee jotain oikeesti isompaa.. iteltäkin puuttu yks hela paketista ni eiku rikkoja vaan ni hyvä tuli ei tän hinta luokan pelejä oo tehty säälittäviks/kestämään.. :D
Poketom
BomberCat 200/BombarDier 600H.O Näillä pärjää kesät talvet
Simo S kirjoitti:Sais kyl olla lähempänä Helsinkiä, jotta toimis mahdolliset takuujutut helpommin.
sit vasta takuuseen turvaudutaan jos ei omat näpin taidot riitä.. ja jos tulee jotain oikeesti isompaa.. iteltäkin puuttu yks hela paketista ni eiku rikkoja vaan ni hyvä tuli ei tän hinta luokan pelejä oo tehty säälittäviks/kestämään.. :D
Menin ostamaan tosta mototorilta, onneksi, nimittäin jo nyt pitää mennä varaosia vinkumaan.
Nyt kävi kummia! Kesken ajelun tyhjäkäynti katosi eli kone sammuu aina kun kaasun vapauttaa, ellei ryyppy ole aivan auki.
Osaisko joku sanoa missä vika vai vienkö vaan suosiolla takuuseen, kun laite on vasta alle viikon vanha?
Vaihdelaatikossa on myös, joku kummallinen vapaavaihde 1. ja 2. vaihteen välissä, tuskin ihan normaalia?
Simo S kirjoitti:Nyt kävi kummia! Kesken ajelun tyhjäkäynti katosi eli kone sammuu aina kun kaasun vapauttaa, ellei ryyppy ole aivan auki.
Osaisko joku sanoa missä vika vai vienkö vaan suosiolla takuuseen, kun laite on vasta alle viikon vanha?
Vaihdelaatikossa on myös, joku kummallinen vapaavaihde 1. ja 2. vaihteen välissä, tuskin ihan normaalia?
Ja pelihän on se 200cc tieliikenne comanche.
siis onko se ihan vapaa vapaa, saattasko olla et ei oo menny pykälä kunnolla silmään.. itellä tulee ainaski aina välillä et ei mee pykälä kunnolla silmään ni sit tuntus ihan ku ois vapaalla.. mut sitku vähä liikauttaa ni menee.. kuuluuko semmosta pientä rutinaa tai vastaavaa?
Poketom
BomberCat 200/BombarDier 600H.O Näillä pärjää kesät talvet
Simo S kirjoitti:Nyt kävi kummia! Kesken ajelun tyhjäkäynti katosi eli kone sammuu aina kun kaasun vapauttaa, ellei ryyppy ole aivan auki.
Osaisko joku sanoa missä vika vai vienkö vaan suosiolla takuuseen, kun laite on vasta alle viikon vanha?
Vaihdelaatikossa on myös, joku kummallinen vapaavaihde 1. ja 2. vaihteen välissä, tuskin ihan normaalia?
Ja pelihän on se 200cc tieliikenne comanche.
siis onko se ihan vapaa vapaa, saattasko olla et ei oo menny pykälä kunnolla silmään.. itellä tulee ainaski aina välillä et ei mee pykälä kunnolla silmään ni sit tuntus ihan ku ois vapaalla.. mut sitku vähä liikauttaa ni menee.. kuuluuko semmosta pientä rutinaa tai vastaavaa?
Se luultavasti johtuu juuri siitä, että pykälä ei mene kunnolla silmään, mutta ihmetyttää, kun sitä sattuu vaan vaihtaessa ykköseltä kakkoselle.
Mittari näyttää välillä nelosella ajettaessa, että olisi viides vaihde silmässä. Harmi, kun ei kulkupuolessa huomaa.
Yksi Linkun ohjekirja antaa ventiilivälykseksi IN 0.10 +/- 0.02 ja
EX 0.015 +/- 0.02 omastaan en löytänyt ventiilin säätöarvoja.
Ihmetyttää et kaikkia muita arvoja on mutta ei ventiilinvälystä???
Uskaltaisko noita arvoja kokeilla muuten koneet 1/1 teen.?
On näissä oikea vapaa asento silloin sytyy jopa merkkivalo mittaristoon sekä peruutus vaihteelle on oma merkki valo.
Simo S kirjoitti:Nyt kävi kummia! Kesken ajelun tyhjäkäynti katosi eli kone sammuu aina kun kaasun vapauttaa, ellei ryyppy ole aivan auki.
Osaisko joku sanoa missä vika vai vienkö vaan suosiolla takuuseen, kun laite on vasta alle viikon vanha?
Vaihdelaatikossa on myös, joku kummallinen vapaavaihde 1. ja 2. vaihteen välissä, tuskin ihan normaalia?
Ja pelihän on se 200cc tieliikenne comanche.
No joo, voishan nuo vaihteet loksahdella paikalleen hiukan täsmällisemminkin, mutta eiköhän tuohon totu.
Toi tyhjäkäynnin katoaminen ja silloin ryypyllä käyminen johtuu bensapulasta. Itselle 200:een kun vaihdoin suuttimen, niin näkyi olevan paljon roskaa kohokammiossa. 60km ajetu peli. Eli putsaapas se kohokammio, niin ei roskat tuki suuttimia. Olen aika varma, että alkaa pelamaan. (Samalla neulan sokka keskelle ja vähän isompi pääsuutin, niin toimii muutenkin paljon paremmin)