CPI kesä kuosissa
eipä ne noita hyväksyntä lappuja kato ku `95 ja uudemmissa autoissa.joka tapauksessa ne laikka madallukset kuitenki hylätään(onneks)Koheltaja kirjoitti:Ei käy päinsä koska jousen kantavuus pienenee merkittävästi. Ei onnistu rälläkkämadallus nykyään autoissa, tarkastavat jouset ja jos on rälläköity niin hylkäys tulee. Jos laittaa auton alle madallusjouset niin auto pitää muutoskatsastaa matalammilla jousilla ja on esitettävä jousen valmistajan sertifikaatit että autossa on siihen kuuluvat jouset, jousista pitää löytyä sama numerosarja kuin sertifikaatista.
Rallyracelta saa jousia..
"Kynäjousia 80-400mm. Sisämitta 57mm eli 2.25” eniten, myös 49 ja 60mm. Mittaamme käyttämäsi jousen jäykkyyden ja toimitamme haluamasi uuden parin." www.rallyracefin.fi

kuulkaas hyvät herrat se on sillä viisiin että tässä maassa virkamieähet keksii ikuisesti lisää kujeita joilla ne voi toisiaan huvittaa ja työllistää. aken ukkeli keksii jonkun liturgian rek.otteeseen kirjotettavaksi ja polliisi sitten kyttää onko katsuri onnnistunut sen sinne oikein kirjaamaan jos ajoneuvon omistaja on hoksannut sitä käydä pyytämässä. sitten vuoden tahi parin päästä kun aken keinonahkatuolia asuttaa joku uusi virkamieslupauksen persaus se keksii taas uuden ihan omanliturgian(ettei vaan kukaan luulisi (lue tietäisi) että se on ihan turha heppu)ja ennenkun sen eritteet on istuimesta haihtuneet kirjottaa joku vanhempi virkamies kaikille katsureille tiedotteen että elekeä enneä niin tohkeissanno niitä liturgioita sinne kirjotelko, ei niillä oikeestaan mittää merkitystä ole.
vakavasti puhuen tuo madallusten kirjaaminen koskee oikeasti niitä ajoneuvoja jotka on käyttöönotettu tuon sivutörmäyssuojadirektiivin voimaantulon jälkeen. silloin on sen jousen valmistajan varmennus siitä että auto tuon direktiivin edelleen täyttää esitettävä. suomen systeemi kun on niin tasapuolisuuteen (lue kateuteen) nojaava kuin on niin virkamiehistö päätti sitten yksissä tuumin vaatia muutoskatsauksen kaikkii vanhoihin humppakorolloihinkin

jotta varokaa kaikki joilla on näitä ylikorkeita muotijalkineita! direktiivi passivisesta liikenneturvallisuudesta koskee jalankulkijoita. sen mukaan muotoillaan auton keula niin että se vammauttaa mahdollisimman vähän törmätessä. nyt kun isäntä koikkelehtii noissa (kätevät kattojen pölynpyyhinnässä) harjakorkeutta merkittävästi lisäävissä ronttosissa päissään autoa päin niin autoon voi siinä sattua

plääh!
-
- 4WD
- Viestit: 208
- Liittynyt: 14 Maalis 2007 21:58
- Paikkakunta: helsinki mönkijä: mönkijätön
Seven months still to go...
http://kuvablogi.com/blog/9384/
videoo mönkijä-messuista:
http://youtube.com/watch?v=GvvLpTD7mIo
http://youtube.com/watch?v=ZMz7CJRJQsE
http://youtube.com/watch?v=a1lt0MEBZvY
http://kuvablogi.com/blog/9384/
videoo mönkijä-messuista:
http://youtube.com/watch?v=GvvLpTD7mIo
http://youtube.com/watch?v=ZMz7CJRJQsE
http://youtube.com/watch?v=a1lt0MEBZvY
mulla kans joku 1.5bar,huomena laitan kyllä sen sinne 2baarin tienoille ja odottelen sateitaSumppi_ kirjoitti:mulla ainakin tuo 1,5-2,0 on näin matalissa ja leveissä renkaissa on hyvä,kulumisen ja ajomukavuuden vuoksi.koitin kyllä ajella noin 0,7-1baarin paineilla mutta laite meni miten sattui...
ja uudessakaupungissa aiheutan pahennusta

niissä kumeissahan lukee vaan että ei saa ylittää 25Psi kilpa-ajossa,eli just joku 20Psi(2bar) on hyvä
hmmmm, noista rengaspaineista...
Noin 0,45 baaria olis kuulemma "hyväksi todettu" paine mönkkäreissä!???
Kait se on makuasia, mulla on CPI:ssä se mikä on huoltokirjassakin mainittu muistaakseni 0,6 ja 0,8 baarii (en ny muista kumpi on edessä ja kumpi takana).
Tarttee varmaan pudottaa se takaisin sinne 0,45 kieppeille joka oli kun lähin kaupasta pelin ostettua, meinaan pompottaa kyllä huomattavasti enempi kovemmilla paineilla. Runkokin varmaan tykkää kevyemmistä paineista.
Kait se on makuasia, mulla on CPI:ssä se mikä on huoltokirjassakin mainittu muistaakseni 0,6 ja 0,8 baarii (en ny muista kumpi on edessä ja kumpi takana).
Tarttee varmaan pudottaa se takaisin sinne 0,45 kieppeille joka oli kun lähin kaupasta pelin ostettua, meinaan pompottaa kyllä huomattavasti enempi kovemmilla paineilla. Runkokin varmaan tykkää kevyemmistä paineista.