Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
- Nemo
- 4WD
- Viestit: 150
- Liittynyt: 25 Syys 2010 12:34
- Mönkijä:: Can-Am Outlander 500XT -11
- Paikkakunta: Järvenpää / Lopen ympäristö
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Saattaa olla pilkunviilaamista, mutta tarviiko tehdä moottorin säätöihin muutoksia kun laittaa "thermoteccia" putken ympärille? Pakolämmöthän siinä hiukan muutttuu ja siten vaikuttaa jollain lailla myös seoksiin, mutta kait siellä sen verran pelivaraa on.
Kelkkapuolella tuosta ainakin varoiteltiin, että tarkasti säädetty kakstahtikone reagoi kyllä pakolämpöjen muutoksiin.
Kelkkapuolella tuosta ainakin varoiteltiin, että tarkasti säädetty kakstahtikone reagoi kyllä pakolämpöjen muutoksiin.
_______________________________
Kun ei nyt vaan sattuis mitään...
Kun ei nyt vaan sattuis mitään...
-
- 6WD
- Viestit: 528
- Liittynyt: 18 Helmi 2007 12:47
- Mönkijä:: Myyty...
- Paikkakunta: Liedon ja Pöytyän välissä.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
No mulla olis Thermotecciä hyllyssä mutten oo laittanut, kun on niin paljon paljon juttua liikkeellä että se syövyttää putken pilalle muutamassa vuodessa ja kaveri varoitteli kun oli harraste autoonsa laittanut ni oli joutunut tekemään uuden pakosarjan parin vuoden päästä, se tosin on ahdettu että siin on lämmöt paljon kovemmat ku mönkkärin putkessa, jos se siihen jotain vaikuttaa, en tiedä..
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Meikäläinen on käyttänyt osassa putkistoa lämpöeristettä, oli muutaman vuojen eikä merkkejä syöpymisestä rosterissa.
Nyt on koko putkisto peitetty thermotechillä vaimentajaan asti ja osassa pakosarjaa muovien lähellä on kaksi kerrosta.
Nyt on koko putkisto peitetty thermotechillä vaimentajaan asti ja osassa pakosarjaa muovien lähellä on kaksi kerrosta.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mitä mieltä Poke on siihen kun minulla on ollu semmoinen mututuntuma ton thermotechin kanssa että se lämpö siirtyy ja ns "kertaantuu" sitten loppupäähän mentäessä jonka vuoksi en siihen ole vielä sekaantunut vaikka syytä olisikin varmaan ton lämpövoimalan kanssa. (ilmaboksien sulamiset yms foorumilla) Eli onko vaimentaja sit punaisena jos alkukäyrät ja yhdistämisen paketoi hyvin?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Saattaahan siinä niinkin käyä, onhan tuolla alkuperäisessä pöntössä lämpöä valmiiksi jo aika paljon.
Toisaalta ei pakokaasu paljoa kerkeä jäähtyä tuolla matkalla, joten kysymys voi olla ihan teoreettisista eroista.
Toisaalta ei pakokaasu paljoa kerkeä jäähtyä tuolla matkalla, joten kysymys voi olla ihan teoreettisista eroista.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Elikkäs semmonen ongelma ilmennyt 2012 1000 renessä, että moottorinvikavalo palaa ja. Näytössä lukee chek engine ja heti perään tulee ilmoitus transmission signal ???? Vaihdenayttö seilailee eikä ilmeisesti tiedä että mikä vaihde on päällä ??? Moottori käy normaalisti mutta on jossain vikatilassa... Neuvoja ja vinkkejä otetaan vastaan
mahdollisesti jollakin ollut kaltaisia ropleemia ;S vika on satunnainen elikkä välillä ei mitään ongelmaa o-O ,mutta olisihan se ihan kiva saada kuntoon
aina tommoset ilmotukset pistää miettimään että millon koko cana korsiii!


Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Vaihdelaatikon kyljessä joku anturi löysällä, tarkista mikä niistä, varovainen kiristys auttaa.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Eli 500 rene alkaa röpeltämään/pätkimään todella pahasti yleensä noin 20min ajon jälkeen. Kaasua pumppaamalla pääsee juuri ja juuri eteennpäin. Bensansuodatin/tulpat (iridium) vaihdettu, ei anna mitään vika koodeja. Voiko puolat olla seuraava vaihtoehto? Antaisko puolista jotain vika koodeja, kuinka yleistä olisi vika puolissa? Alkaa ideat loppumaan, HELP!
tl can-am outlander 1000xt
-
- 6WD
- Viestit: 528
- Liittynyt: 18 Helmi 2007 12:47
- Mönkijä:: Myyty...
- Paikkakunta: Liedon ja Pöytyän välissä.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Mulla on silleen fittumaisesti Renegaden mittaristosta osittain pikseleitä pimeänä ettei näe kunnolla mitään mitä siinä lukee ja hintaa uudella on varmaan niin paljon jumalattomasti ettei raaski sellaista ostaa mut olisko ehdotuksia mitä tehdä asialle vai onko vaan tekemättä mitään.
Kilometrit ja tunnit saa kuitenkin näkyviin merkkiliikkeessä kun lyö töpselin kiinni, mut jotenkin vaan harmittaa kun ei oo koneessa kaikki kunnossa, vanhan omistajan mukaan ei ole pessyt pesurilla "liian läheltä" eikä kuulemma ole saanut mitään iskuakaan. Pitääkö vaan aukaista ja katsoa kaikki läpi, liittimet olen avannut ja johdot katsottu ettei ole poikki tms.
Kilometrit ja tunnit saa kuitenkin näkyviin merkkiliikkeessä kun lyö töpselin kiinni, mut jotenkin vaan harmittaa kun ei oo koneessa kaikki kunnossa, vanhan omistajan mukaan ei ole pessyt pesurilla "liian läheltä" eikä kuulemma ole saanut mitään iskuakaan. Pitääkö vaan aukaista ja katsoa kaikki läpi, liittimet olen avannut ja johdot katsottu ettei ole poikki tms.
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
-
- 6WD
- Viestit: 528
- Liittynyt: 18 Helmi 2007 12:47
- Mönkijä:: Myyty...
- Paikkakunta: Liedon ja Pöytyän välissä.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Niin tai jos joku elektroniikka alan heebo haluais avata sen
ja katsoa onko mitään tehtävissä mielellään jostain Turun suunnalta tai joku max. pari sataa kilsaa johonkin suuntaan.

EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
- Otra
- 6WD
- Viestit: 675
- Liittynyt: 08 Syys 2008 20:50
- Mönkijä:: Polaris RZR 800 Turbo
- Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Yritin 500 renestä tuota korjailla mutta tuloksetta. Varmaan jotain kosketushäikkää siinä näytän ja piirilevyn välissä olevassa liuskassa. Jos joku saa ehtättyä niin huolin kyllä vinkkejä 

Polaris RZR 800 Turbo -08
EX: Polaris Sportsman 800 EFI -05 TL
EX: Can-Am Renegade 800R EFI X xc -10 TL
EX: Polaris Sportsman 500 H.O. -08
Joitain kuvituksia.
Myös joitain videoita.
EX: Polaris Sportsman 800 EFI -05 TL
EX: Can-Am Renegade 800R EFI X xc -10 TL
EX: Polaris Sportsman 500 H.O. -08
Joitain kuvituksia.
Myös joitain videoita.
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
koitappas ihan orkkis tulppia. Iridium ei kaikkiin sovi. Yamaha hajotti puolan irkuilla , huolto väitti johtuneen tulpista.wrxmy05 kirjoitti:Eli 500 rene alkaa röpeltämään/pätkimään todella pahasti yleensä noin 20min ajon jälkeen. Kaasua pumppaamalla pääsee juuri ja juuri eteennpäin. Bensansuodatin/tulpat (iridium) vaihdettu, ei anna mitään vika koodeja. Voiko puolat olla seuraava vaihtoehto? Antaisko puolista jotain vika koodeja, kuinka yleistä olisi vika puolissa? Alkaa ideat loppumaan, HELP!
Kuulemma yleistä...
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Saako 400 Outlanderiin ilmanputsarin paperisuodatinta tarvikkeena mistään vai onko ostettava alkuperäinen ja jos saa, onko käytännössä paljon muuta eroa kuin hinta (alkuperäinen yli 25€)?
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
On kokeiltu tavallisia ja iridiumeja, ei mainittavaa eroa..
Viimeksi muokannut jukka81, 30 Touko 2013 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Lainauksen poisto
Syy: Lainauksen poisto
tl can-am outlander 1000xt
Re: Can-Am Ongelmat ja niiden ratkaisut.
Otappa tulpanjohdot tarkistukseen , sieltä voi paljastua sulanut eriste tai vetäytynyt karva