SMC Wildcat 500

Keskustelua SMC mönkijöistä.
kille666
6WD
Mönkijä:: on

Re: SMC Wildcat 500

Viesti Kirjoittaja kille666 »

Kysyin team laineelta tuosta vortexin cdi boxista ei kuulemma saa wildcatiin?? mut eikös polariksen 500 predatorissa ole sama kone? :?:
E-machines
3WD
Mönkijä:: EX SMC 500RE

Viesti Kirjoittaja E-machines »

kille666 kirjoitti:Kysyin team laineelta tuosta vortexin cdi boxista ei kuulemma saa wildcatiin?? mut eikös polariksen 500 predatorissa ole sama kone? :?:
kyllävain ja kyl niitten sivuilta ainakin näytti saavan.. mitäs ne sit niinku sano tarkalleen ja ja käsittivät varmaan et kyseessä on sama kone vai mainitsitko asiasta?
kille666
6WD

Siis homma meni näin kysyin sieltä,että löytyykö teiltä wildcattiin vortexia.. vastaus ei ole saatavana wildcattiin! sitten vastasin, että muistaakseni polariksen 500 predatorissa on sama kone... jonka jälkeen sanoi hmm onkohan siinä sama sähkösysteemit?? sitähän mä en taas tienny?? eli onko siinä sama sähkökaavio kuin wildcatissa..
sano sieltä voidaan kyllä kokeilla jos satut tulee käymää. eli kyllähän se käy jos vaan polariksessa on sama cdi boxi.. :?:
MakeClick
3WD
Mönkijä:: SMC wildcat 500cc

Viesti Kirjoittaja MakeClick »

Morjesta vaa kaikille! Piti nyt itsekkin tänne liittyä, jotta pääsee jakamaan kokemukseni. Itsekkin tuli tuo perus villikissa hommattua ja pirun kiva peli! =D> Lamosta ja villikissoja voin suositella rohkeesti.
JJP kirjoitti:Totta on kyllä ettei yrittämättä onnistu missään...
Itselläni eturenkaat (katukumit) vatkaavat niin paljon, että ranteet tulee kipeäksi ja alkaa säälittämään tukivarret jonka päälle se automaattisesti menee. Itselläni oikean eturenkaan kuvio heittää sivusuunnassa (sivuttais heittoa). Vasenkin heittää, mutta oikea paljon enemmän. Tuntuu että renkaiden laaturajat eivät ole valjastettu yli 100km/h vaan johonkin 80km/h -luokkaan. Katsotaan tuleeko uudella renkaalla kuntoon. Takarenkaat eivät vatkaa eikä ravista (katukumit).

Onko nuo huoltovälit tehtaan ilmoittamat? Alkaa vaan tuntumaan aika tajuttoman pieniltä nuo huoltovälit (öljynvaihto jne.), jos moninkertaisesti enemmän kiertävät moottorit esim. moottoripyörät huolletaan paljon harvemmin. Joka kerta öljy ollut erittäin kirkasta. Venttiileissäkään ei ollut välystä 1600km kohdilla, joten meno jatkuu :arrow: .
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

Siis sulla on nappulakumit edessä?Itellä on RE joten katukumit eessä ja takana joten en osaa oikein neuvoa tuon suhteen.
Eipä noi huoltovälit ole mitään erikoisen lyhyitä ykspyttyisten keskuudessa.Niitä kannattaa noudattaa suht tarkasti, vaikka kyllä varmasti enemmänkin metrejä kestäisi.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
MakeClick
3WD

JJP kirjoitti:Siis sulla on nappulakumit edessä?Itellä on RE joten katukumit eessä ja takana joten en osaa oikein neuvoa tuon suhteen.
Eipä noi huoltovälit ole mitään erikoisen lyhyitä ykspyttyisten keskuudessa.Niitä kannattaa noudattaa suht tarkasti, vaikka kyllä varmasti enemmänkin metrejä kestäisi.
Niin siis minulla on Artrax katukumit ja niistä tuo juttu. Nappulat minulla on myös ja ne pyörivät hyvin. Käytänkin nyt nappuloita sen aikaa kun saan uuden etukumin.
MakeClick
3WD

Minkäs laista bensaa te tankkaatte tähän vehkeeseen. Tuossa hyvinkin mielenkiintoisessa polariksen pdf:ssä sanotaan e95.. Itse olen e98 laittanut. Ei taida olla eroa siis?

ja tietty linkki olis ollu kiva muistaa laittaa :D http://www.polaris.fi/ohjekirjat/2003%2 ... 0kirja.pdf
vaniljacreme
6WD

Viesti Kirjoittaja vaniljacreme »

tarkkaan luettuna tulee käyttää vähintään E95.. eli kaippa se 98 käy.
ex smc cbw 250
ex derbi dxr 250
Riisimies
2WD
Mönkijä:: Ei oo

Viesti Kirjoittaja Riisimies »

MakeClick kirjoitti:
Niin siis minulla on Artrax katukumit ja niistä tuo juttu. Nappulat minulla on myös ja ne pyörivät hyvin. Käytänkin nyt nappuloita sen aikaa kun saan uuden etukumin.
Mulla samat kumit ja vatkaa ihan sikana. Ei auta painekikkailut eikä painotukset. Silmin näkyvä heitto renkaassa. Pikkusen jäi sonta maku noista kumeista, kun piti olla hyvät ja laadukkaat kovempaan vauhtiin, kun kyselin ennen ostoa painotuksista sun muusta. No tilasin jo ihan eri renkaat eteen ja koitetaan niillä, kun kerkeää vaihtaa.
kille666
6WD

Onko kukaan joutunut viellä säätämään omasta kissasta venoja? oletteko vieneet liikkeeseen vai itse?
E-machines
3WD

kille666 kirjoitti:Siis homma meni näin kysyin sieltä,että löytyykö teiltä wildcattiin vortexia.. vastaus ei ole saatavana wildcattiin! sitten vastasin, että muistaakseni polariksen 500 predatorissa on sama kone... jonka jälkeen sanoi hmm onkohan siinä sama sähkösysteemit?? sitähän mä en taas tienny?? eli onko siinä sama sähkökaavio kuin wildcatissa..
sano sieltä voidaan kyllä kokeilla jos satut tulee käymää. eli kyllähän se käy jos vaan polariksessa on sama cdi boxi.. :?:
cdi boxi ainakin on fuji subaru valmistama eli kyllä sen pitäs sama olla kun kone kerran myös
E-machines
3WD

E-machines kirjoitti:hmm tossa kun pyyhiskelin ylimääräisiä vaseliineja rasvaus nippojen luota huomasin että vasemman puolen ylätukivarressa takimmaisessa puslassa on väljää noin 3mm eli ylätukivarsi liikkuu ulospäin renkaasta vedettäessä :shock: wtf mistähän se on voinu sinne tulla onko muil ollu vastaavaa?
tähänkin vaivaan autto kun kiristi mutterit :D
E-machines
3WD

MakeClick kirjoitti:Minkäs laista bensaa te tankkaatte tähän vehkeeseen. Tuossa hyvinkin mielenkiintoisessa polariksen pdf:ssä sanotaan e95.. Itse olen e98 laittanut. Ei taida olla eroa siis?

ja tietty linkki olis ollu kiva muistaa laittaa :D http://www.polaris.fi/ohjekirjat/2003%2 ... 0kirja.pdf
laittakaa sinne ainoastaan 98e! 95e ja v-power vie koneesta tehot sekä v-power huonontaa käynnistyvyyttä. Kokemusta on.. Ja mulla ainakin tankissa lukee unleaded 98 only
kille666
6WD

E-machines kirjoitti:
kille666 kirjoitti:Siis homma meni näin kysyin sieltä,että löytyykö teiltä wildcattiin vortexia.. vastaus ei ole saatavana wildcattiin! sitten vastasin, että muistaakseni polariksen 500 predatorissa on sama kone... jonka jälkeen sanoi hmm onkohan siinä sama sähkösysteemit?? sitähän mä en taas tienny?? eli onko siinä sama sähkökaavio kuin wildcatissa..
cdi boxi ainakin on fuji subaru valmistama eli kyllä sen pitäs sama olla kun kone kerran myös
Lähettelin wildcatin cdi boxista ja liittimestä kuvia team laineelle niin liitin on ainakin sama kun predatorissa ja outlaw 500.. vanhemman mallin predatorissa on erillainen liitin. menen ensi tiistaina käymää ja kokeilen paikan päällä toimiiko... rukoillaan, ettei satu koneelle mitään :?
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

Riisimies kirjoitti:
MakeClick kirjoitti:
Mulla samat kumit ja vatkaa ihan sikana. Ei auta painekikkailut eikä painotukset. Silmin näkyvä heitto renkaassa. Pikkusen jäi sonta maku noista kumeista, kun piti olla hyvät ja laadukkaat kovempaan vauhtiin, kun kyselin ennen ostoa painotuksista sun muusta. No tilasin jo ihan eri renkaat eteen ja koitetaan niillä, kun kerkeää vaihtaa.
Meikäläisellä noi kendan takakumit oli aika levottomat mutta on nyt rauhottunut kun aikani paineilla kikkailin.Ei ne vieläkään kyllä tasasesti pyöri.Eturenkaissa ei ole oikeestaan mitään heittoa.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Vastaa Viestiin