Samoilla linjoilla ollaan. Yrittäjä/kouluttaja kokemusta on jonkin verran.
Hyvä työ tulee tehdä aina, parhaan taidon mukaan. Se asenteesta.
Oikomisessa on se riski, että jos kerran mokaat, niin hyvä työ tulee tehdä taas 10 kertaa, kompensoidakseen vahingon.
Ja ehdottomasti, ensin yhteys huoltajaan, ja sen myötä sovittelemaan asiat kuntoon.
Jos ei tapahdu mitään, niin sitten vasta näpyttelemään.
Aina tulee tapauksia, "heti mulle kaikki nyt ja höylää tuosta", mutta se vaan ei aina käytännössä toimi.
Allekirjoittanut on hiukan huolissaan kylläkin, nykyajan "vastavalmistuneista" mekaanikoista,
kokemus, moninaisista tilanteista, nykyajan diagnostiikkoineen/elektroniikan myötä, tulee vain ajan kanssa opetellen.
Kuin asiakaspalvelukin, taitolajeja kaikki tyynni

Se ei ole vain kone.
-Jeremy Clarkson-
la vida es un fuego.