Kysymys onnellisille omistajille..

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
marko450R
Noppeli
Mönkijä:: 420 fe

Re: Kysymys onnellisille omistajille..

Viesti Kirjoittaja marko450R »

Kone oli menny jo edellisellä omistajalla rikki. Ei ollu pessyt ilmansuodatinta. Harmittaahan se jos on ostannu kalliin cänämin ja halpa moto puksuttaa vaan eteenpäin ilman suurempia ongelmia. :wink:
Catiska
6WD
Mönkijä:: Polaris Ranger 570 ESP 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Catiska »

Catiska kirjoitti:
marko450R kirjoitti:Mulle tuli iso vika mun motoon. Taitaa olla isoin vika mitä siin on ollu.. Siitä hajos valojen rele :cry: Taitaa johtuu siitä kun on KIINALAINEN.. :lol:
Olet ajanut tämän jälkeen ilmeisesti aika paljon kun myynti-ilmoituksessa luettelet vähän enemmän vaihdettuja osia, mm. moottori, laakereita jne...
marko450R kirjoitti:Kone oli menny jo edellisellä omistajalla rikki.
Ei suurempia ongelmia... Ilmoituksesssasi kuitenkin kerrotaan että kaikki pyöränlaakerit on pitänyt vaihtaa, koko moottori viime vuonna, ja alkuperäinen varihihnakin oli niin huono notta sekin on vaihdettu parempaan...

No ei sentäs, vain se pistää silmään että koetetaan vakuuttaa muita oman hankinnan hyvyydestä valehtelemalla. Kuten itsekin huomaat omista kirjoituksistasi, ensin kerrot ettei siinä ole ollut valoreleen rikkoontumista suurempaa vikaa ja toisaalla kerrot moottorin ja monen muun osan hajonneen. Nyt vielä kerrot että moottorikin oli hajonnut ennen tuota ensimmäistä kirjoitustasi. Minua saattaisi hieman nolottaa moinen...

Eikä tämä tarkoita sitä että Kiinalaiset mönkijät olisi huonoja, sattui nyt vain pistämään silmään nettikirjoituksen ja myynti-ilmoituksen välinen räikeä ristiriita.
marko450R
Noppeli
Mönkijä:: 420 fe

Viesti Kirjoittaja marko450R »

Niin kyse tais olla että mitä vikaa minulla on ollut !!! Taitaa olla sun känämi niin hyvä että ei joudu laakereita ikinä vaihtamaan.. :lol:
Hihnaa en vaihtannu sen takia että siinä olisi jotain vikaa vaan kokeilun halusta. Suuttimenkin vaihdoin varmaan sen takia että siinä oli jotain vikaa vai?
Ainiin uus akku pitää vissiin ostaa ei tuo alkuperäinen oikein pidä enää virtaa. Öljyissä ei muuten ollu mitään vikaa ne vaan pitää aina välillä vaihtaa :wink:
Catiska
6WD
Mönkijä:: Polaris Ranger 570 ESP 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Catiska »

Menee enemmän selityksen puolelle. Kirjoitit kuitenkin ihan selvästi, että "Mulle tuli iso vika mun motoon. Taitaa olla isoin vika mitä siin on ollu..", ei mitään rajauksia että suurin vika viimeisen vuorokauden aikana tms.
Hihnastakin kirjoitat myynti-ilmossasi jotain muuta.

Ei moottorin vaihtoa voi rinnastaa öljynvaihtohuoltoon oli atv valmistettu missä maassa tahansa.

Suuttimistasi en ole maininnut mitään, joten aika turhaan niitä tähän sotket tai minun Canaa. Toistan edelleenkin ettei tämä ole kannanotto Kiinalaisten koneiden laadun suhteen, samat jutut olisin kirjoittanut vaikka olisit kertonut Canasta. Satuin vain lukemaan peräkkäin myynti-ilmosi ja tämän keskustelun.

Onko vaikeaa myöntää, että joko valehtelet myynti-ilmossasi tai aikaisemmassa viestissäsi?? Molemmathan ei voi olla totta. Jos et, niin anna asian sitten olla, kait muut tekee johtopäätöksensä asiasta muutenkin.
Tompa 79
3WD
Mönkijä:: NFM 500S

Viesti Kirjoittaja Tompa 79 »

Catiska kirjoitti:Menee enemmän selityksen puolelle. Kirjoitit kuitenkin ihan selvästi, että "Mulle tuli iso vika mun motoon. Taitaa olla isoin vika mitä siin on ollu..", ei mitään rajauksia että suurin vika viimeisen vuorokauden aikana tms.
Hihnastakin kirjoitat myynti-ilmossasi jotain muuta.

Ei moottorin vaihtoa voi rinnastaa öljynvaihtohuoltoon oli atv valmistettu missä maassa tahansa.

Suuttimistasi en ole maininnut mitään, joten aika turhaan niitä tähän sotket tai minun Canaa. Toistan edelleenkin ettei tämä ole kannanotto Kiinalaisten koneiden laadun suhteen, samat jutut olisin kirjoittanut vaikka olisit kertonut Canasta. Satuin vain lukemaan peräkkäin myynti-ilmosi ja tämän keskustelun.

Onko vaikeaa myöntää, että joko valehtelet myynti-ilmossasi tai aikaisemmassa viestissäsi?? Molemmathan ei voi olla totta. Jos et, niin anna asian sitten olla, kait muut tekee johtopäätöksensä asiasta muutenkin.

NO HUH HUH! Ja takaisin hiekkalaatikolle :shock:
peccis
6WD
Mönkijä:: Honda

Viesti Kirjoittaja peccis »

Pitkästä aikaa mielenkiintoista luettavaa, kiitos Catiskan :)
Yamaha Kodiak 700 eps -19
Yamaha Grizzly 700 -08
ex.Honda 500FPA DCT -15
ex.Honda Foreman 450es -01
ex.Polaris Sportsman 500 -13
ex.Polaris ATP 330 -03
ex.Honda Rancher 350ES -02
ex. ATC 200ES -84
ex. RZR 800 -09
ex. 420fa -09
ex. Sportsman 400 -04
Vastaa Viestiin