VARASTETUT MÖNKIJÄT JA OHEISLAITTEET
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Saisi yleistyä varkaudenestojärjestelmät noihin mönkijöihin.Bombardierilla se on jo vakiona ja varmaan kaikki valmistajat liittävät sen vakiovarusteisiin lähi vuosina. Yllätys oli että se on paketissakin päällä ja kasauksen yhteydessä koodataan asiakkaan tiedot näyttöön. Ei mene mullakaan enää Poken kans vehkeet sekaisin. Ilmeisesti mönkijöiden suosion kasvu, on saanut pitkäkyntiset kiinnostumaan laitteista, kuten ennen kelkoista ja mopoista. Kun lukittu varastokaan ei enää riitä on nuo vaikeesti purettavat suojaukset hyvä turva omistajalle. 

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Yksi keino miten varkaat löytää perille on mönkijän kuljetus.
Joku näkee mönkijäsi peräkärryssä ja ottaa rekisterinumeron ylös autosta ja kärrystä. Siitä sitä on helppo seurata.
Itse olen käynyt katsastuskonttorilla tekemässä eston jotta minun rekisterinumeroilla ei löydy minun tietoja joten meille ei tulla ainakaa sitä kautta.
Kärry kyllä ei ole oma mutta sen tietojen perusteella ei sitten meille löydäkään. Ja aina kärryn kanssa kotiutuessa katselen kyllä tarkkaan peiliin
ajeleeko siellä venäläisiä pakettiautoja kyttäämässä
Joku näkee mönkijäsi peräkärryssä ja ottaa rekisterinumeron ylös autosta ja kärrystä. Siitä sitä on helppo seurata.
Itse olen käynyt katsastuskonttorilla tekemässä eston jotta minun rekisterinumeroilla ei löydy minun tietoja joten meille ei tulla ainakaa sitä kautta.
Kärry kyllä ei ole oma mutta sen tietojen perusteella ei sitten meille löydäkään. Ja aina kärryn kanssa kotiutuessa katselen kyllä tarkkaan peiliin
ajeleeko siellä venäläisiä pakettiautoja kyttäämässä

- blue Honda Trx
- Tracks
-
- Tracks
- Mönkijä:: canam 650 max
Sellainen varas, joka ei tiedä noista systeemeistä, niin ovat yleensä niitä jotka jäävät kiinni. Ammattilainen on ammattilainen valitettavasti silläkin puolella. Elektroninen ajonesto on tätä nykyä paras esto varkauksille ja samoin kaikenlaiset muut estot rakennuksissa yms. Sillä ehdolla, että avaimista pidetään huolta. 

- blue Honda Trx
- Tracks
Punainen Polaris Sportsman 400 4x4 vm-02 VARASTETTU
Janakkalasta varastettu 6-7.1 punainen Polaris Sportsman 400 4x4 mönkijä,jossa kiinni oli lumilevy.Mönkijä kuljetettu pois ilmeisesti vaalealla ruosteisella pakulla(mahd.Hiace).Lastauspaikalta löytyi öljyä(taitaa paku vähän vuotaa) ja pähkinöitä(joku tekijöistä mutustellut).
Poliisin mukaan Hämeessä on pyörinyt joku liiga viime kuukausina,useita mönkijöitä kuulemma kateissa;tarkkana poijaat!Eli jos vaalea öljyä tiputtava PAKU,PUNAINEN MÖNKIJÄ ja PÄHKINÖITÄ mutusteleva mies kuulostavat tutulta,vihjeitä tänne tai suoraan Hämeenlinnan poliisille.
Poliisin mukaan Hämeessä on pyörinyt joku liiga viime kuukausina,useita mönkijöitä kuulemma kateissa;tarkkana poijaat!Eli jos vaalea öljyä tiputtava PAKU,PUNAINEN MÖNKIJÄ ja PÄHKINÖITÄ mutusteleva mies kuulostavat tutulta,vihjeitä tänne tai suoraan Hämeenlinnan poliisille.
Kyllä täällä porukkaa lukee suurimman osan palstoista joten ei sitä tarvitse laittaa kuin yhteen
paikkaan ja se on yleensä näissä varkaus
hommissa ollut tämä Yleinen keskustelu palsta.
Ylimääräiset tulee yleensä vaan poistettua kun vastauksetkin jakautuu sitten kaikkiin aloittamiisi vastauksiin.
Joten yrittäkää muistaa. Yksi aihe per asia riittää. Kiitos.
paikkaan ja se on yleensä näissä varkaus
hommissa ollut tämä Yleinen keskustelu palsta.
Ylimääräiset tulee yleensä vaan poistettua kun vastauksetkin jakautuu sitten kaikkiin aloittamiisi vastauksiin.
Joten yrittäkää muistaa. Yksi aihe per asia riittää. Kiitos.