Hienoa että Cheek kiinnostaa!
Tervetuloa vaan mukaan kinkereihin!
Ohessa päivitetty osallistujalista:
1. näpä
2. Niko V.
3. pötkö
4. suortti
5. coupe1
6. Atte K.
7. Tommi V.
8. Laitila 1.
9. Laitila 2.
10. Laitila 3.
11. Laitila 4.
12. Laitila 5.
13. Ari H.
14. jarim
15. Tero B.
16. Arto V.
17. Jani A.
18. Tommi V.
19. Jukka S.
20. Mikko B.
21. Pauli L.
22. Jyri S .
23. Pori 1.
24. Janne H.
25. P-JR
26. Sakke H.
27. Henri T.
28. Jussi V.
29. Juse132.
30. Mozo
Viimeksi muokannut jussa79, 12 Touko 2012 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näpä kirjoitti:Sakke.H tässä kirjottaa ku Näpäst ei ota varmaa selkoo. Pärjääks siellä ihan alottelia ku Näpä sano et hienosti pärjää. Väitti vetäväs ryhmäänsä niin et vaikeet kohdat voi kiertää jos haluu. En nyt ihan vaan heti usko sitä kun se otti hiukan kuperkeikkaöljyy. Entäs se taitoajorata voiko sitä koittaa ihan alottelia? Onko siäl ees jotain helpompii kohtii mitä voi ajaa? Mukaan tuun joka tapauksessa koska on kuulema pätevä reissu rentoutumiseen ja seurankon voisi mukamas huonommin valita. Vaikka toi cheek ei ookkaan mun lempi artisti ni kai se hyvässä seuras tippuu.
Kyllä siellä tapahtumassa pärjää aivan aloittelijatkin.
Pahimmat paikat pystyy kiertämään, eli jokainen ajaa niistä paikoista jotka itsestä tuntuu ajettavilta.
Lisäksi ajoryhmät tehdään siten, että toiset ajelee helpompia paikkoja ja toiset pikkasen haasteellisempia ja tuo jarim:n ryhmä ajelee sitten trial tyyppistä ajoa, jossa oikeen yritetään löytää ne hankalat, mutta ajettavat paikat.
Kikkailuradalla on sama meininki, eli suurin osa on mukavan leppoisaa ajelua ja jos joku paikka tuntuu omiin ajotaitoihin nähden liian vaikealta, niin sen voi kiertää.
Kikkailuradalle on tulossa myös osoiota, joista selviää hyvin ihan 2-vetoisellakin laitteella, josko paikalle vaikka tulisi jokunen tieliikenne krossi tai muuta 2-vetokuskeja.
Tuohon "Tria"l ryhmään lisäys.
Eli mitään paikkoja EI saa kiertää vaan ryhmänjohtajan perässä tullaan Ajamalla, Vinssaamalla, Kantamalla tms...
Tyyli vapaa kunhan laite kuljettajineen selvittää "paikat".
Jari saaks mä tulla sun porukkaan? Ylensä tuun ensin kokeilemalla enkä pääse. Sit tuun vauhdilla eli kaatamalla enkä pääse. Sit tuun joko ajamalla tai kantamalla tai vinsaamalla. Mahdunkos mukaan oon "tosi pieni ja huomaamaton"?
Näillä näkymin tulosssa lauantaiksi pörisemään. Katotaan, jos saadaan täältäpäin porukkaa houkuteltua mukaan.
Eli jälleen "tahtoisin olla pidempään" pakettia tilaukseen. Viimeksi ajettu Näpän & co "hymypoikaryhmässä" ja lystiä oli koko rahan edestä. Naurulihakset kovilla
Mönkiminen on mun juttu. Ei tarvi näyttää eikä haista hyvälle!
Kymco 500-> Yamaha Grizzly 660 ->Can-Am 800 Outlander ->Polaris Sportsman 450 ->Honda Rincon 650 FA ->Polaris Sportsman 850 XP EPS -13 -> Polaris Sportsman 850 XP T3 -14
Oliko niin että tieliikennepelit ajaa Pyhäjärvi kierroksen, onko siihen opastusta, vai suhaanko itekseen???
Meitä on tulossa 4 hlöä yhdellä laitteella......jep, luit oikein.
exät:SP800-08, XP850EPS BigGun-10,XP850EPS Forest-11, 1000 Xxc Renegade-12, Scrambler 850 HO EPS-13.RZR 800S EUT-13,Polaris Scrambler xp 1000 2014, Polaris Sporsman Super Atv MONSTER 2015, Polaris XP 1000 Scrambler -16, Polaris RZR Turbo -17
vinssi kirjoitti:Oliko niin että tieliikennepelit ajaa Pyhäjärvi kierroksen, onko siihen opastusta, vai suhaanko itekseen???
Kyllä mulla oli tarkoituksena koittaa lähteä vetämään letkaa tuohon Pyhäjärven kiertoajeluun.
Milläs laitteella ootte liikenteessä jos noin paljon porukkaa sullotaan samaan vehkeeseen ja siinä on kilpikin??
vinssi kirjoitti:Oliko niin että tieliikennepelit ajaa Pyhäjärvi kierroksen, onko siihen opastusta, vai suhaanko itekseen???
Kyllä mulla oli tarkoituksena koittaa lähteä vetämään letkaa tuohon Pyhäjärven kiertoajeluun.
Milläs laitteella ootte liikenteessä jos noin paljon porukkaa sullotaan samaan vehkeeseen ja siinä on kilpikin??
Polaris XP900 4-paikkainen, Robby Gordon special...
exät:SP800-08, XP850EPS BigGun-10,XP850EPS Forest-11, 1000 Xxc Renegade-12, Scrambler 850 HO EPS-13.RZR 800S EUT-13,Polaris Scrambler xp 1000 2014, Polaris Sporsman Super Atv MONSTER 2015, Polaris XP 1000 Scrambler -16, Polaris RZR Turbo -17
Pollea hiukan veikkailinkin, mutta en tiennyt että sellaisenkin saa kilpiin...
On varmasti kähee peli!
Eli kun laittaa riittävästi euroja riviin, niin saa sitten mukavasti emännän ja mukulatkin mukaan maastoon ja tielle joten poistumislupahakemukset jää historiaan...
Näpä kirjoitti:Jari saaks mä tulla sun porukkaan? Ylensä tuun ensin kokeilemalla enkä pääse. Sit tuun vauhdilla eli kaatamalla enkä pääse. Sit tuun joko ajamalla tai kantamalla tai vinsaamalla. Mahdunkos mukaan oon "tosi pieni ja huomaamaton"?
Melkeen mitä voisi luvata jos olisit pieni ja huomaamaton . Huom... jos olisit..
Ja luulen että viimevuonna "meillä kaikilla oli niin mukavaa" (sisäpiirin huumoria joka löytyy videoltakin)
Eli varmasti saat olla ryhmänvetäjänä itsekkin ja Ainakin kekkonen on mukana.
Onko muuten tuo vesieste tänävuonna sallittu ajopaikka?
Jari kai mä sit ryhmän otan.
Sit pitää ottaa varmaan kurahousut, jos kävis "pesees" laiteet jossain vaihees.
Vesi on kiva elementti ja perheasiat on kunnossa.
Näpä kirjoitti:Jari kai mä sit ryhmän otan.
Sit pitää ottaa varmaan kurahousut, jos kävis "pesees" laiteet jossain vaihees.
Vesi on kiva elementti ja perheasiat on kunnossa.
1. näpä
2. Niko V.
3. pötkö
4. suortti
5. coupe1
6. Atte K.
7. Tommi V.
8. Mikko L.
9. Petri R.
10. Jari R.
11. Tomi L.
12. Samuli S.
13. Ari H.
14. jarim
15. Tero B.
16. Arto V.
17. Jani A.
18. Tommi V.
19. Jukka S.
20. Mikko B.
21. Pauli L.
22. Jyri S .
23. Harri P.
24. Janne H.
25. P-JR
26. Sakke H.
27. Henri T.
28. Jussi V.
29. Juse132.
30. Mozo
31. kekkonem
32. Jyrki J.
33. Eerik N.
34. Miikka N.
Viimeksi muokannut jussa79, 22 Touko 2012 00:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.