Veikkaan että mä tulen viihtymään enemmän pölyttömillä kallioilla ajamassa, siellä mettäpoluilla on jumalaton pölyongelma ja letkassa ei ole kiva ajaa ollenkaan.
Olen samaa mieltä siitä että tästä lähtien on vierailijalla oltava isäntä mukana jotta vältytään epäselvyyksiltä... mutta menkää sunnuntaina päristelemään
Tule ihmeessä mukaan Snoop niin ei tarvitse munkaan yksin vedellä noita Canoja ojan pohjilta ylös
Eikä niitä katteita kannata uusia, rikki ne menee jossain vaiheessa kumminkin
Mönkijä kärryssä valmiina huomista varten!
Hitto kun syyhyttää päästä ajelemaan melkein kuukauden tauon jälkeen
Toivottavasti sää suosii....heh... nestettä mukaan kyllä se siitä
Hetken etsinnän jälkeen, en keksinyt että missä tämä Hanskallio oikein tarkaanottaen sijaitsee.
Nyt pojat jotain karttaa ja ohjeistusta kehiin. Rupesi oikeasti kiinnostamaan mönkkärillä ajelu.
Vasta n.kk takatuuppari 250 rallyn omistaneena, rupeaa kunnon mönkkärireitit kiinnostamaan.
Tiedän missä vantaan vauhtikeskuksen radat (lavanko) on, sillä toinen harrastukseni keskittyy juuri tuonne.
no kun lähet ajaa pois lavangosta niin eka käänny oikealle ,ohi ekan risteyksen ajat eteen päin noin 1km .oikeelle risteys siinä se on parkkikselta alkaa
-Pääseekö takatuupparilla? (miksei pääsisi kun on riittävästi vauhtia?)
-Ajeluun tarvitaan ilmeisesti VMK (Vantaan MoottoriKerhon) jäsenyys. Itse olen VAU:n (Vantaan AutoUrheilijat) jäsen, joka ei (?) riitä ajamiseen? Vaan tarvitsee VMK:n jäsenyyden?
Voisin huomenna tulla tähyilemään siinä 12 aikaan sinisellä pakulla. Jos näyttää siistiltä, niin jokukerta rally mukaan ja kokeilemaan?