Vinssi Warn 1,5ci

Keskustelua työkäytöstä! Ohjeita ja vinkkejä miten hyödyntää mönkijää ja sen lisälaitteita.
jr
Tracks

Viesti Kirjoittaja jr »

Voipi olla jo teillä tietämättömillä koko vinssi, jos ajatellaan että ketjun edellinen viesti oli kirjoitettu vuonna 2005. :)

Mutta oha se niinkin, että aina voi yrittää.
Kartza
Tracks
Mönkijä:: Can-am 650 xt -11

Re: Vinssi Warn 1,5ci

Viesti Kirjoittaja Kartza »

jakke90 kirjoitti:
jaska kirjoitti:Tekkeekö tuommosella pikkuvinssillä mittään? Onko kellään kokemuksia? Lumilevyä sillä tieten mukavasti nostelee, mutta miten käy jos pittää mönkkäriä ruveta suosta hinaahan ylös... :roll:
Tuommosen vinssi tuli kaupasa suzukin king quadiin ja ens viikolla asentasivat tuon paikolleen.. aattelin että pittääkö suosiolla tilata jämerämpi vinssi :?:
myy se mulle
Jakke 90
pikku proidilla ois ylimääräinen vinssi, voisin kysästä mitä se maksaa, olettaisin että reippaasti alle 100:n lähtee. Laittelen yv:nä hintaa huomisin.
jaska
6WD

Re: Vinssi Warn 1,5ci

Viesti Kirjoittaja jaska »

jakke90 kirjoitti:
jaska kirjoitti:Tekkeekö tuommosella pikkuvinssillä mittään? Onko kellään kokemuksia? Lumilevyä sillä tieten mukavasti nostelee, mutta miten käy jos pittää mönkkäriä ruveta suosta hinaahan ylös... :roll:
Tuommosen vinssi tuli kaupasa suzukin king quadiin ja ens viikolla asentasivat tuon paikolleen.. aattelin että pittääkö suosiolla tilata jämerämpi vinssi :?:
myy se mulle
:lol: joo kyllä tuo vinssi on jo aivan jollaki muulla omistajalla, samotenko tuo koko mönkijä. No, mutta kuitenki, tuo 1,5 pikku vinssi ajo asiaasa komiasti
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
jänkhä
Tracks
Mönkijä:: Can-Am

Viesti Kirjoittaja jänkhä »

mutta ainahan kannattee kysyä :wink:
Vastaa Viestiin