HAASTE foorumin kuskeille
-
- Tracks
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Tepa ja Juho ajoivat hieman iäkkäämillä laitteilla, mutta taidokkaasti. Selkeästi hyvällä henkellä. Kaivellaan keitä mahtoivat olla !
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Halloo!!
joo oltiin kisassa mukana numerolla 28, äijät on 2xperusjuntti Varsinais-Suomesta.
pisteitä tuli meidän mielestä siihen nähden vähän että haettiin 4 ekaa (300pistettä) rastia ja sen jälkeen nollattiin emit ja haettiin vielä 2 täyttä (30) ja 1 puolikas täyteen.. ? Mutta pääasia on että pitää hauskaa!!
Ja meidän vehkeet on kyllä jo aika ikäloppuja mun tulee tässä kuussa 2vuotta ja tepan on hieman yli 2 vuotta VANHOJA PASKOJA!!
no eipähän oo ainakaan ollu turhaan tepalla ~1000h ja mulla joku ~5-600h
Että sellasta mulla on jotain kuvia kans tuolta mut ei sivuja(lue ei kiinnostusta) mihin laittaa..
joo oltiin kisassa mukana numerolla 28, äijät on 2xperusjuntti Varsinais-Suomesta.
pisteitä tuli meidän mielestä siihen nähden vähän että haettiin 4 ekaa (300pistettä) rastia ja sen jälkeen nollattiin emit ja haettiin vielä 2 täyttä (30) ja 1 puolikas täyteen.. ? Mutta pääasia on että pitää hauskaa!!

Ja meidän vehkeet on kyllä jo aika ikäloppuja mun tulee tässä kuussa 2vuotta ja tepan on hieman yli 2 vuotta VANHOJA PASKOJA!!

Että sellasta mulla on jotain kuvia kans tuolta mut ei sivuja(lue ei kiinnostusta) mihin laittaa..
joo varsinais- suomesta ollaan ja toista kertaa warnissa mukana.
kiinostaisi kovasti nämä lapin kisatkin tai safarit, jos porukalla on tietoa onko tulossa warnin kaltaisia koitoksia niin mukana olaan
ja ainahan siinä parivuotta menee että saa vehkeen mieleisekseen ja maastokelpoisemmaksi
mutta 2006 warniin tullaan taas tekemään muutoksia vehkeeseen
ja oli kiva tavata foorumin väkeä kisoissa vaikei kaikkia tavannutkaan niin eiköhän tässä keritä 
kiinostaisi kovasti nämä lapin kisatkin tai safarit, jos porukalla on tietoa onko tulossa warnin kaltaisia koitoksia niin mukana olaan

- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Onhan pojat kurvailleet. 2v ja 1000 tuntia heh ajavat kuin meikäläinen.Kyllähän tuommoiset tunnit jo laitteessa jollain lailla näkyykin.Jos teillä niitä kuvia reissusta on,
niin laittakaa ihmeessä vaikka tänne galleriaan että saadaan ihastella.

¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
-
- Tracks
Eihän noi pisteet voi pitää paikkaansa?? Vaikka oisitte keränny pelkkiä 3 pisteen rasteja 2,5 emitillistä = 75 rastia, niin pisteitä noista tulisi 225 + se 300= 525 ja teillä oli muka vaan 501 pistettä.Juho kirjoitti:Halloo!!
pisteitä tuli meidän mielestä siihen nähden vähän että haettiin 4 ekaa (300pistettä) rastia ja sen jälkeen nollattiin emit ja haettiin vielä 2 täyttä (30) ja 1 puolikas täyteen.. ? Mutta pääasia on että pitää hauskaa!!![]()
Ja meidän vehkeet on kyllä jo aika ikäloppuja mun tulee tässä kuussa 2vuotta ja tepan on hieman yli 2 vuotta VANHOJA PASKOJA!!no eipähän oo ainakaan ollu turhaan tepalla ~1000h ja mulla joku ~5-600h
![]()
Oisko joku lahjonu tuomaristoa

-
- Tracks
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800