Can Amillä on markkinointiosasto kyllä onnistunut parhaiten vs. muut merkit...ainakin Suomessa viime vuosina (Maailmalla kanahan on kait vasta sijalla jotain 4-5 merkkivehkeistä=>ja Suomessa kanat on kasvaneet ymmärtääkseni ihan mukavasti V2 rotaxin jne ansiosta...)
Mielikuvaan näyttää kaikilla mönkkärihemmolilla merkistä riippumatta iskostunut kanan mainostamat sloganit...tehokkain luokassaan" eniten tehoa jne...sporttisuutta sun muuta hypetystä...

Totuushan on se jotta vaikka oma peli olisi kuinka hyvä omaan käyttöön=>jää takaraivoon kaikilla äijillä aina pyörimään tehot, nopeus, kiihtyvyys jne..eli "naapurin muijaa ja autoa" kadehditaan salaa =>vaikka himassa voi olla asiat näissäkin systeemeissä ihan kunnossa (jopa paremmin)....mutta harmittahan se kun sillä naapurin muijalla on isommat tissit...tai yksi horsepoweri enemmän kuin omassa rutinoffissa....

Autoissa, veneissä, moottoripyörissä jne tää teho sota on jo karannut kaus jo aikaa sitten tavallisen palkansaajan vinkkelistä....mutta aina kun tulee taas entistä tehokkaampi superauto luetaan ja kadehditaan sitä sitten urakalla...
Tietenkin tehokkaan mönkkärin saa jopa Suomessa vielä alle 20 000€ =>vaikka sekin on rahaa =>on se mahdollista vielä toteuttaa ainakin toistaiseksi...
Canaan minäkin siirryin parin muun merkin jälkeen ja oon ollut tyytyväinen =>tosin en suokuopissa joka viikonloppu bludaa...ja siksi mulle riittä visco jne..
Kiva kun on eri vaihtoehtoja mönkkäreissä ja kaikissa niissä on omat jutut ja haasteet....ei muutakuin valkkaamaan omaan tarpeeseen...

Fanikulttuuri ja merkkiuskollisuus kuuluu kaikkiin lajeihin joten vaalitaan niitä ja kinataan ja sparrataan.....ei kuitenkaan kannata alkaa turpaan lyömään näiden "vääntöjen" takia tai yöunia menettämään..... (esim.jalkapallossahan on jo "mopo" karannut käsistä näissä faniväännöissä Maailmalla).