TGB Blade -Viat-
Re: kylmäkäynnistys
No mulla oli pikku pakkasella sellanen juttu, että vasemmasta jarrukahvasta kun painoin startatessa solenoidi tai joku rele vaan naksui, eli "käynnistyksen esto" oli päällä. Sain pelin käyntiin painamalla jalka jarrua, siis ei paha vika!Dynnis kirjoitti:Onks kellää ollu ongelmii kylmänä käynnistyä , vinkuu vaan niin perkelees mutta ei lyö niin kun rattaaseen startti kiinne , sitte kokeiltii narusta pari vetoo ja narukarkas kahvan sisält koneen sisälleei helvete elämä joskus rankkaa
kyseessä tgb 425

Blot...
juu kaveri vei koneen huoltoo ja kerto mitä tekee äijjä tuumas että takuun piikkii menee. koneen sisält joku pyörä oli menny kolmee osaan tai murtunnu kolmesta kohtaa oli vaan huoltomieskin kiroillu kun sen piti tehä ulosvetäjä sitä varten että sai palikan irti, osat tulee alku vuodest että sillee .sen paremmin en tiiä mikä siellä oli paskaan kun ei ole oma vekotin ja kaverikin oli puhelimessa vaan sen huoltomiehen kanssa kun oli pelin avannu
- TGB-Jouko 400
- 3WD
- Viestit: 104
- Liittynyt: 22 Joulu 2006 19:57
- Mönkijä:: Ei ole
- Paikkakunta: Hki....Ei mömkijää tälläerää ole.....nyt tuli homattua David Brown 880 implematic -1963







Vikoja
Vinssin uloskelaus meni hengettömäksi. Vika paikantui nopeasti releelle. Rele pöydälle osiksi ja huomasin yhden tinauksen pettäneen. Tunnin työ kaikkineen ja taas toimii kuin uusi.
Pojat erottaa miehistä lelujen hinta
vikoja
Vein sitten tegun huoltoon etuperän öljyvuodon vuoksi.
Huollon tuomio: Etuperästä laakeri rikki ja tuhonnut koko laakeripesän
Vaihtoperää odotellessa mönkimiset jäissä](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Huollon tuomio: Etuperästä laakeri rikki ja tuhonnut koko laakeripesän

Vaihtoperää odotellessa mönkimiset jäissä
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Pojat erottaa miehistä lelujen hinta
Mun konetta nyvittiin ku tuskassaKoheltaja kirjoitti:Sun konettako me äsken nyittiin käyntiin Hölmölässä?![]()
Akku saattaa risa, ei ole ensimmäinen kerta kun uudesta koneesta on batteri kaputt.


TGB 250
Ensimmäiset viat mitä oli TGB:ssä 200km ajon aikana:
"Nopeus mittari lakasi toimimasta toisena päivänä. Nopeusmittarin tunnistin oli haljennut joka sotki ilmeisesti muita toimintoja.
Vilkut lakkasi toimimasta ja mönkijä ei suostunu käynnistymään. Onneksi itse keksin että liittimet olivat irronneet tärinästä. Huolimattomasti kasattu.
Kaasu meinaa hirttää niin ettei kierokset laske alle 3000.
Jäähdyttimen tuulettimen sulake palanut.
Bensamittari ei toimi koska tunnistin jumittunut.
Tyhjäkäynnillä meinaa sammua ajoittain niinkun oisi tulpassa vikaa.
Kerran temppuili niin ettei vaihteet meinas kadota joskus ettei menneet päälle. Sammui koko vaihdemittarin valo.
Suurin osa "vioista" siis säätämällä kuntoon paitsi tuo nopeuden mittaaja.
Ollut 3 päivää huollos osaa odottamassa.
Menee ensi viikkoon. Toivottavasti ei kauempaa. Kumminkin vasta viikon vanha kone.
4 huoltomiestä ainakin tähän mennessä sanonut että idioottivarma peli!
Ja muut käyttäjät kehuneet. Toivottavasti toimii jatkossa."
Nyt ajoa on takana 1000km ja ensimmäisen määräaikaishuollon jälkeen ei ole ollu mitään vikaa. Ainoastaan tyhjäkäynti meinaa hirttää edelleen välillä 2000-2500 joka estää vaihteitten päällelaiton ja syö keskipakoiskytkintä. Pienensin tyhjäkäyntiä hiukan joka auttoi asiaa mutta en uskalla pienentää liikaa, että se pysyy kumminkin käynnissä. Tällähetkel tyhjäkäynti 1500. Lapsenvikoja suurin osa mitä ollut. Mainio peli ollut ekan huollon jälkeen. Ei käynnistys ongelmiakaan 15 asteen pakkasil.
"Nopeus mittari lakasi toimimasta toisena päivänä. Nopeusmittarin tunnistin oli haljennut joka sotki ilmeisesti muita toimintoja.
Vilkut lakkasi toimimasta ja mönkijä ei suostunu käynnistymään. Onneksi itse keksin että liittimet olivat irronneet tärinästä. Huolimattomasti kasattu.
Kaasu meinaa hirttää niin ettei kierokset laske alle 3000.
Jäähdyttimen tuulettimen sulake palanut.
Bensamittari ei toimi koska tunnistin jumittunut.
Tyhjäkäynnillä meinaa sammua ajoittain niinkun oisi tulpassa vikaa.
Kerran temppuili niin ettei vaihteet meinas kadota joskus ettei menneet päälle. Sammui koko vaihdemittarin valo.
Suurin osa "vioista" siis säätämällä kuntoon paitsi tuo nopeuden mittaaja.
Ollut 3 päivää huollos osaa odottamassa.
Menee ensi viikkoon. Toivottavasti ei kauempaa. Kumminkin vasta viikon vanha kone.
4 huoltomiestä ainakin tähän mennessä sanonut että idioottivarma peli!
Ja muut käyttäjät kehuneet. Toivottavasti toimii jatkossa."
Nyt ajoa on takana 1000km ja ensimmäisen määräaikaishuollon jälkeen ei ole ollu mitään vikaa. Ainoastaan tyhjäkäynti meinaa hirttää edelleen välillä 2000-2500 joka estää vaihteitten päällelaiton ja syö keskipakoiskytkintä. Pienensin tyhjäkäyntiä hiukan joka auttoi asiaa mutta en uskalla pienentää liikaa, että se pysyy kumminkin käynnissä. Tällähetkel tyhjäkäynti 1500. Lapsenvikoja suurin osa mitä ollut. Mainio peli ollut ekan huollon jälkeen. Ei käynnistys ongelmiakaan 15 asteen pakkasil.
Re: 425 edestä vetoakseli poikki!!
Täällä Kouvolassa oli mennyt kans 425 vetoakseli poikki yheltä jermulta. Huoltomiehet vaan ihmettelivät käynyttä. Ovat olleet vain aika kovassa käytössä tai maanantaipäivän kappaleit.Mokke kirjoitti:Moro!!
Elikkä viime viikon to meni illalla edestä vetoakseli poikki ihan normi ajossa. Vein Rovaniemelle paikalliselle "tgb houltavalle" vehkeen joka sano että kattois tilanteen ja tilais osat vielä perjantaina!Kävin tänään kysymässä ja katsomassa tilanteen,ja huomasin että kaveri ei ollu edes alkanut purkaa keulaa! ja juttelin asentajan kanssa niin se tokas ettei ole ikinä tehnyt vastaavaa! Tuli tosi luottavainen olo heti! No katellaan koska saaadaan vehje pajalta taas käyttöön!