Uus Brute Force 750!
- vaughan
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am outlander 450 L PRO
- Viesti:
Niinhän ne puhuu... 

Youtube= vaughanmoto
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
http://www.pariuraa.fi/wordpress/
Exät:
v.2014-2016 -14 500 honda foreman fpe
v.2011-2014 -05 350 honda trx fm
v.2008-2011 -08 750 kawasaki brute force
v.2006-2008 -06 500 cf moto
v.2005-2006 -05 250 rally usa
No niin ensikokemukset metsässä takana. Listataanpa hiukan huomioita.
- Orkkis renkaat aivan liian pienet.
- Alusta aivan liian jäykkä vaikka jouset löysimmillään. (voi tietysti johtua meikäläisen painon puutteesta)
- Lukko ei pelannu yhtään täytyy hiukan varmaan säätää tai jtn.
No jotain hyvääkin.
- Katteet kestää nojaamista
- vastaa kaasuun todella hyvin
- Mäkijarru toimii juuri niinkuin pitää.
Siinä nyt aluksi jotain
- Orkkis renkaat aivan liian pienet.
- Alusta aivan liian jäykkä vaikka jouset löysimmillään. (voi tietysti johtua meikäläisen painon puutteesta)
- Lukko ei pelannu yhtään täytyy hiukan varmaan säätää tai jtn.
No jotain hyvääkin.
- Katteet kestää nojaamista
- vastaa kaasuun todella hyvin
- Mäkijarru toimii juuri niinkuin pitää.
Siinä nyt aluksi jotain
No niin nyt on toinen keikka metsässä koneella takana lisää huomioita.
Lukkoa säädin tässä kotona muttei ottanut sitten tuonne metsään päästyä kiinni, ekalla tauolla sitten säätelin lisää ja sain sen pelaamaan. On aikas tarkka säädettävä.
Alustalle on kyllä jotain tehtävä ainakin minun painolla, on se vaan niin turkasen kova.
Etu lokasuojissa jotain suojamuoveja jotka ottaa jo 27" bearclaw alla kiinni.
Lukkoa säädin tässä kotona muttei ottanut sitten tuonne metsään päästyä kiinni, ekalla tauolla sitten säätelin lisää ja sain sen pelaamaan. On aikas tarkka säädettävä.
Alustalle on kyllä jotain tehtävä ainakin minun painolla, on se vaan niin turkasen kova.
Etu lokasuojissa jotain suojamuoveja jotka ottaa jo 27" bearclaw alla kiinni.
Nyt oli ensimmäinen huolto takana mikä nasahtaa jo 10 tunnissa.
Joitain paikkoja oli jääny tehtaan jäljiltä kiristämättä, mutta nekin nyt hoidettu.
Varikopan tiiviste oli jätetty mutkalle joten vettähän sinne tuli sisään.
Remmi oli tehtaan jäljiltä hiukan liian löysällä eli täytyypä tilailla shimmailu levyt sinne tai ottaa niitä pois, täytyy perehtyä vielä rakenteeseen.
Joitain paikkoja oli jääny tehtaan jäljiltä kiristämättä, mutta nekin nyt hoidettu.
Varikopan tiiviste oli jätetty mutkalle joten vettähän sinne tuli sisään.
Remmi oli tehtaan jäljiltä hiukan liian löysällä eli täytyypä tilailla shimmailu levyt sinne tai ottaa niitä pois, täytyy perehtyä vielä rakenteeseen.
Otatko kuvan siitä suojaputkesta. En vaan millään löydä sitä!
Alan jo epäilemään eriversiota...??? minulla kvf750 D
Oletko ottanut selvää mitkä lisävaruste kiin.pisteet on takaritilöissä(tarakka vai mikä se oikeen on) ?
Vielä on harkinnassa vinssin osto,mietinnän alla on tml tai come-up,saisikohan vinssiä millään asennettua taakse järkevästi?
Jänkhä kokeilepa oik puolen vetarin sisempää maljaa onko paljon sivuttaisvälystä,minulla on jonkun verran...tarviikohan kiikuttaa huoltoon.
Alan jo epäilemään eriversiota...??? minulla kvf750 D
Oletko ottanut selvää mitkä lisävaruste kiin.pisteet on takaritilöissä(tarakka vai mikä se oikeen on) ?
Vielä on harkinnassa vinssin osto,mietinnän alla on tml tai come-up,saisikohan vinssiä millään asennettua taakse järkevästi?
Jänkhä kokeilepa oik puolen vetarin sisempää maljaa onko paljon sivuttaisvälystä,minulla on jonkun verran...tarviikohan kiikuttaa huoltoon.