Lopettakaa *****puhuminen

Yleistä keskustelua mönkijöistä ja foorumista. Täältä löydät myös: ohjeita ja ilmoituksia
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

veli-pekka kirjoitti:paskanpuhumiseen erikoistunut hiekkalaatikko mönkijöillä kömpijöille, myös lapsenmielisille:

http://www.monkijat.com/Chat/

toivottavasti koodi toimii ja keventää sammyn kaistantarvetta

t.veli-pekka
ei oikein pelitä...herjaa vaan että käyttäjänimi jo käytössä,vaikka minkä otti..
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
digiaslak

Viesti Kirjoittaja digiaslak »

täällä me ollaan kukkumyyn ja amiksen kanssa...

t.veli-pekka
blue Honda Trx
Tracks

WTF.....mulle se herjaa vaan että nimet jonkun muun käytössä jo,valitse toinen. :roll: :roll: :?
Wilpo
4WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wilpo »

Olen lukenut tätä palstaa ensimmäisistä päivistä lähtien (käyttäjänumero 11) ja sillon kävinkin päivittäin täällä lukemassa viestejä ja kirjoittamassa niihin. Mutt nyt ei enää ole muutamaan kuukauteen intoa löytynyt kun harvoin. Syy siihen on kun mielenkiintoisen aiheen alta joutuu etsimällä etsimään siihen aiheeseen liittyvää tekstiä.

Vähän modeille risuja siitä ettei viestejä mitkä ei liity mitenkään otsikon aiheeseen oteta pois tai offtopic viestejä siirretä oman otsikon alle jos offtopic viestit saa jatkoa väärässä aiheessa. Tämä olisi selkeyttänyt paljon viesti ketjujen seuraamista ja niitä jopa olisi jaksanut lukea. Esim tämänkin otsikon alla on jo ihan muusta kirjoitettua tai mitään aiheenseen liittymätöntä. Miksei niitä raa-asti tuhota. Tämä kuri kouluttaisi käyttäjiäkin ajattelemaan mitä kirjoitaisivat.

Tälläinen keskustelu on hyvä käydä läpi. Toivottavasti saa jonkun kurin ja siisteyden tänne takas. Suuressa käyttäjämäärässä ja viestien tulvassa sitä työtä kyllä riittää.
http://www.murtola.com (Kotisivut, kuvagalleria, sääsivut)
http://www.murtola.com/forum (Maatalous foorum)
anton
Tracks

Viesti Kirjoittaja anton »

On melkoinen soppa syntynyt viikossa. Vetäydyn tästä aiheesta taka-alalle ja seurailen miten tässä käy. :x
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Anton, modena et voi siirtyä taka-alalle, kun olet viestiketjun aloittaja. Käy ketjussa olleet viestit läpi, tee analyysi ja kirjoita loppulausunto. Sen jälkeen ainakin omasta puolestani voi topicin laittaa lukkoon.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
anton
Tracks

Käyn aiheen läpi illalla, ja katellaan sitten. Nyt en oikein ehdi. Hirveesti tullut uusia viestejä viikon aikana koko foorumiin. Yli kolme tuntia jo istumassa. Illalla teen oman loppuanalyysin ja vetäydyn sit taka-alalle. Palaan asiaan.
anton
Tracks

No niin, sohastaampa muurahaispesää viimeistä kertaa, eli teen tässä loppuyhteenvedon osaltani ja vetäydyn taka-alalle seuraamaan aihetta.
Aatos123 kirjoitti:...Toivottavasti forumin alasajo-jutut oli pelkkää vitsiä...
Ei ollut vitsiä.
Tämä viestiketju ei varsinaisesti lähtenyt minusta. Lähti siitä kun keskusteltiin sammyn kanssa asiasta. Minua "entinen chat-foorumi" ei haitannut yhtään, se olisi mielestäni saanut- ja olisi pitänytkin jäädä entiselleen. Mut kun sammy mainitsi että pahimmassa tapauksessa vetää töpselin seinästä niin päätin kirjoittaa jotain. Ei minulle olisi edes tullut mieleen kirjoittaa mitään sen aiheista, mitä kirjoitin ekassa viestissä, ilman että ylläpitäjä olisi sohassut minua hehkuvalla tikulla. Kuitenkin parempi tällä tavalla, kuin että sammy olisi ykskaks lopettanut touhun ja vetänyt töpselin seinästä irti sanomatta kenellekään mitään. Yllättävän moni oli kuitenkin sitä mieltä että oli liikaa "chattailua", eli kai tämäkin viestiketju oli ihan hyödyllinen?

Ei nyt tule mieleen enempää tästä aiheesta, joten lopetan tähän. Taisin kuitenkin saada yllättävän paljon vihamiehiä tämän viestin takia, sekä syyt niskoilleni siitä että foorumin porukka on aika kahtia jakantunutta.
Ugh
sammy
Kunniajäsen!!!
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Viesti:

Pistä mun niskaan vaan.

Viesti Kirjoittaja sammy »

Ehkä olen syyllinen sitten tässä. En ole antonia syytänyt kirjoittamaan mitään, enkä todellakaan tuota ensimmäistä viestiä, mutta en sitä poistanutkaan. Anton on vetänyt ihan omat johtopäätöksensä meidän keskusteluista, jossa kyllä foorumin dumppauksesta olin maininnut! Keskustelussa oli puhe enimmäkseen siitä mitä ja miten asiaa pitäisi viedä eteenpäin, ettei lopputuloksena olis yleinen chätti. Toi oli antonin ratkasu asiaan.

Mun olis ite pitäny kirjottaa mitä mulla oli mielessä, eikä antaa antonin kirjoittaa tuollaista.

Tästä viestiketjusta kyllä löytyy tarkkaan mun kanta asiaan, siihen en palaa enää. Pyydän vain anteeksi tästä johtunutta sotkua ja lupaan, että nämä asiat tullaan jatkossa kuulemaan minun suustani.

Sammy
blue Honda Trx
Tracks

eiköhän tuohon Sammyn viestiin ole hyvä lukita aihe.
Lukittu