Tapelkaa te..mää en jaksa..Vanhassa vara parempi..Mua ei ainakaan honda ole hylännyt.Jos efit on tommosia niin en ikuna semmosta hommaa. Ajelen tällä vanhalla luotettavalla Amerikassa kootulla honduraasilla niin kauan ,kun sen myötätunto on mun puolella.Sit jos hermot menee niin bombaan tai yammuun vaihtuu
Toistaiseksi ei ole edes praimeria tarttenut painaa.
opelman1 kirjoitti:itellä on Rubicon ja on lähteny hyvin käyntiin 20 asteen pakkasella,en sitte tiiä noista EFI vehkeistä, mutta turha yleistää kaikkiin Hondiin
niimpä niin.. Nimenomaan efin pitäs olla parempi lähteen. Ja jos ei ole, niin kuin nyt kuulostas. On jotain pielessä ja kannattaisi kyllä nostaa kissa pöydälle, eikä vain tyytyä tarinoimaan viimasta peräkärryssä ja pakkasesta ja että ei sen tarvikkaan lähtä ku on rapiat -20. kyllä sen pitäs nimittäin lähtä vaikkei se ehkä terveellistä olekkaan paukkupakkasilla. Näillä leveysasteilla kuitenkin koneita käytetään niin pitää niiden olla tulilla kylmässäkin tarvittaessa. Pointti ei ole mollata uutta hondaa, vaan kertoa että asiaaan varmasti saa parannuksen kun joku ja mieluummin jotkut näkee vaivaa.
Ja nyt vasta hokasin. Akaksi en suostu vaikka yrittäisitte. ...kerpele. Henkilökohtaisuuksiin jos mennään niin täältä pesee ja linkoaa.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Vee-äM kirjoitti:Kaikki toimi muutenkin hyvin eikä edes jarruongelmia ollut vaikka peli oli umpijäässä ja jarruvivusto näyttää jäätymisherkältä.
Samaa asiaa hämmästelen, eilen piikkasin takaperän luota jarruvivuston esiin kun se oli jään peitossa niin että linkkujen ja vaijereiden päät oli enään näkyvissä. Kuitenkin toiminta oli täysin moitteetonta enkä olisi moista jäätymistä huomannut ellen olisi sattunut kumartumaan takajarrujen suuntaan.