Miksi Catti ei kelpaa käyttäjille?
Re: Miksi Catti ei kelpaa käyttäjille?
osta catti ni et pääse ajaan kun ne ei toimi! tossa mulla olis yks 366:en pihassa joka ei toimi ja on ihka uusi kampe!
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
nizzan kirjoitti:osta catti ni et pääse ajaan kun ne ei toimi! tossa mulla olis yks 366:en pihassa joka ei toimi ja on ihka uusi kampe!
ihka uudet kamppeet toimitetaan ostopaikkaan jossa moiset pikku ongelmat pannaan kuntoon ja taas ajot jatkuu

se tapahtuu vain elokuvissa eikä tosi elämässä toin nimittäin sen 2 tuntia sitten huollosta/ostopaikasta......kingi kirjoitti:nizzan kirjoitti:osta catti ni et pääse ajaan kun ne ei toimi! tossa mulla olis yks 366:en pihassa joka ei toimi ja on ihka uusi kampe!
ihka uudet kamppeet toimitetaan ostopaikkaan jossa moiset pikku ongelmat pannaan kuntoon ja taas ajot jatkuu
-
- 6WD
- Mönkijä:: CFmoto Cforce 850 Grey Edition
No kone uudestaan huoltoon jos ei pelitä.
-
- Moderaattori
- Mönkijä:: Traktori
no jopas on huonoa tuuria.ei muutakun huomenna uusi yritys.mitäs siihen siellä huollossa tehtiin 

ei jaksas millään vehdata kun laskin et on menny viikon sisään jo 100 litraa dieseliä ton vehkeen takia ja tulos on aina yhtä mukava kun kotia pääsee eli ei toimiPuuhis kirjoitti:No kone uudestaan huoltoon jos ei pelitä.
tässä oon kahtellu tuota can amin 400 efiä joka olis samassa hintaluokassa omalle lompakolle en tiiä.. katotaan nyt purkasko kaupan vai mitä tekis
Älä hyvä mies ainakaan paskempaan vaihda! Vaadi siltä myyjältä vastuuta ja korvausta huonon palvelun aiheuttamista kuluista. Jos samaa vikaa korjataan yhä uudestaan, niin olisi syytä vaihtaa kampe kokonaan uuteen yksilöön. Ellei mikään auta, niin ota oikeuksistasi selvää vaikka soittamalla kuluttaja-asiamiehelle. Älä anna porata pyllyyn.
Atv Team Pumpulipersepojat
Jos et merkkiä vaihda niin Oulussa catin myyjä lopettaa ja mainosti jonkin aikaa sitten 1000 kotikissaa 7900€ esittely kampe ja uusi 8900€ eivät ota mitään vaihdossa. Ilmeisesti tuo esittely laite oli mennyt kun kaveri sitä kyseli.. Alkaa hinnat oleen jo kiinan mönkijän tasoanizzan kirjoitti:ei jaksas millään vehdata kun laskin et on menny viikon sisään jo 100 litraa dieseliä ton vehkeen takia ja tulos on aina yhtä mukava kun kotia pääsee eli ei toimiPuuhis kirjoitti:No kone uudestaan huoltoon jos ei pelitä.
tässä oon kahtellu tuota can amin 400 efiä joka olis samassa hintaluokassa omalle lompakolle en tiiä.. katotaan nyt purkasko kaupan vai mitä tekis

Tais nizzan pysytellä merkissä ja ehtiä jo laittaa 550 EFI:n.
Built to work ─ even harder.
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
- soulost
- 6WD
- Mönkijä:: Can Am Outlander 840BB XMR
Itse olen hyvin tyytyväinen ostokseeni, vaikka vanhan pelin ostinkin ja samaan hintaan olisi saanut jo uuden ceffin tai vastaavan. Kävin ceffiä koeajamassa ja olihan se ihan kauhea laite.
Arctic Cat on ehjä kokonaisuus. Osat vaikuttaisivat olevan laadukkaita ja perusvarustelutkin ovat hyvät: Warnin vinssi, pohjapanssari ja teräspunosjarruletkut vakiona. Kaikki ohjekirjat suomenkieliset, huollot erittäin helppo tehdä itsekkin. Esim. venttiilien säätö: kaksi pientä sivukoppaa irti, ruuvi irti mistä näät ajoitusmerkin ja ei muuta kuin venat säätöihin. Varsinaisesti cattia ei venojen säätöön tarvitse purkaa mitenkään, otat vaan pikaclipseillä olevat suojakopat irti ja ilmanputsarin kotelon pois paikoiltaan - joka sekään ei ole ruuveilla kiinni vaan pikaclipseillä. Kaasarin irroittaminen yhtä helppoa: sivusta suojakotelo pikaclipseillä irti, sen jälkeen ilmanputsari ja kurkun ruuvit irti, vaijeri irti ja ryypyn piuha yhdellä ruuvilla. Sen jälkeen sinulla on kaasari kädessä.
Erityisesti arvostan ohjekirjasta löytyviä suomenkielisiä huolto-ohjeita. Palvelu on myös ollut tasokasta, olen ainan saanut vastauksia kysymyksiini kun arcticin huoltomiehille olen soitellut kysyessäni jotain pientä ja turhanpäiväistä
Mutta on mukava tuntea oma ajokki hyvin. Lähes kaikista vehkeistä löytyy jotain, joten on mielestäni hyvä tietää mitä se jotain on.
Ei harmita yhtään että ostin catin enkä kiinan ihmeitä
Arctic Cat on ehjä kokonaisuus. Osat vaikuttaisivat olevan laadukkaita ja perusvarustelutkin ovat hyvät: Warnin vinssi, pohjapanssari ja teräspunosjarruletkut vakiona. Kaikki ohjekirjat suomenkieliset, huollot erittäin helppo tehdä itsekkin. Esim. venttiilien säätö: kaksi pientä sivukoppaa irti, ruuvi irti mistä näät ajoitusmerkin ja ei muuta kuin venat säätöihin. Varsinaisesti cattia ei venojen säätöön tarvitse purkaa mitenkään, otat vaan pikaclipseillä olevat suojakopat irti ja ilmanputsarin kotelon pois paikoiltaan - joka sekään ei ole ruuveilla kiinni vaan pikaclipseillä. Kaasarin irroittaminen yhtä helppoa: sivusta suojakotelo pikaclipseillä irti, sen jälkeen ilmanputsari ja kurkun ruuvit irti, vaijeri irti ja ryypyn piuha yhdellä ruuvilla. Sen jälkeen sinulla on kaasari kädessä.
Erityisesti arvostan ohjekirjasta löytyviä suomenkielisiä huolto-ohjeita. Palvelu on myös ollut tasokasta, olen ainan saanut vastauksia kysymyksiini kun arcticin huoltomiehille olen soitellut kysyessäni jotain pientä ja turhanpäiväistä

Ei harmita yhtään että ostin catin enkä kiinan ihmeitä

Team MönkijäVarikko
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400
http://www.youtube.com/jabe84
Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
- 2013 Can Am Outlander XMR 650>840BB G2 alias "Mörkö"
- 2011 Can Am Outlander 400
- 2006 Arctic Cat 400
http://www.youtube.com/jabe84
Mäntyharju - Se oikea paikka elää ja harrastaa http://www.mantyharju.fi
AC 400 4x4 2006 automatic TL.
Ajettu yli: 8000km/700tuntia.
Ensimmäinen mönkijä ja ostin viime syksynä.
Aika reippaasti on tullu ajeltua tiellä,metsässä ja lumitöitä tuli tehtyä aikas paljon tänä talvena.
Oli sillä hetkellä nettimoton halvin ton ikänen "merkki" mönkijä ja vaikka ajettu oli paljon niin silti ostin vaikka samaan hintaan olis saanu
kiinan ihmeen 2000km ajettuna.
Soitin muutamasta kiinan ihmeestä ja aina niissä oli jotain pikku vikaa niin jätin suosiolla ostamatta.
Edellinen omistaja ei hirveemmin avautunu remonteista muuta kun että niveliä ja jarru osia vaihtanu.
Viat mitä on ilmennyt: Startin rele ei pakkasella toimi kunnolla, o-rengas valskas liittimestä mikä tulee koneen kupeeseen ja epäilin että automaatti
ryyppy ei toiminu kunnolla mutta purin,putsasin ja nyt toimii.
Mikä ärsyttää niin pakin rajotin ja vaihteet ei mene välillä kunnolla päälle.
Mutta muuten olen ollut tyytyväinen tähän ja eiköhän tuo tule loppuun ajettua
Eli mulle kyllä AC kelpaa
Ajettu yli: 8000km/700tuntia.
Ensimmäinen mönkijä ja ostin viime syksynä.
Aika reippaasti on tullu ajeltua tiellä,metsässä ja lumitöitä tuli tehtyä aikas paljon tänä talvena.
Oli sillä hetkellä nettimoton halvin ton ikänen "merkki" mönkijä ja vaikka ajettu oli paljon niin silti ostin vaikka samaan hintaan olis saanu
kiinan ihmeen 2000km ajettuna.
Soitin muutamasta kiinan ihmeestä ja aina niissä oli jotain pikku vikaa niin jätin suosiolla ostamatta.
Edellinen omistaja ei hirveemmin avautunu remonteista muuta kun että niveliä ja jarru osia vaihtanu.
Viat mitä on ilmennyt: Startin rele ei pakkasella toimi kunnolla, o-rengas valskas liittimestä mikä tulee koneen kupeeseen ja epäilin että automaatti
ryyppy ei toiminu kunnolla mutta purin,putsasin ja nyt toimii.
Mikä ärsyttää niin pakin rajotin ja vaihteet ei mene välillä kunnolla päälle.
Mutta muuten olen ollut tyytyväinen tähän ja eiköhän tuo tule loppuun ajettua

Eli mulle kyllä AC kelpaa

ex: Ac automatic 4x4 400
omistan artic cat 700 diiselin ja siinä sähkövikoja, se on ainoa murhe. muuten toimii ja menee hyvin
-
- 4WD
- Mönkijä:: arctic cat 700 diesel
minkälaisia sähkövikoja? itelläni 700 nakuttaja kans. tosin tämä on tuonti peli ja vuosimalli 2007 eli ei ole t3 joten hieman vähempi sähkövarusteita.
-
- Noppeli
Eikös catilla menny maine ku tuli nää H1 moottorit käyttöön? Niissä ei taida olla ku vikoja..uuutena vuotaa stefat hihnan pulelle tai porsii muuten alakerta??

- frosty
- Tracks
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Olen kuullut että 650 koneessa olisi ollu jotain murheita, mutta että 700 on parempi. Itellä on tuo pikkunen 450 efi eikä siinä ole ollut mitään vikaa. Remmi meni ja rikkoi samalla kytkimestä lautasen, mutta se ei varsinaisesti ollut koneen vika. Variaattori oli väärässä säädössä. Sen jälkeen on toiminut kuin ajatus. Öljytkin pysyy kirkkaina vaihtovälin.
Eilen laitettiin tonninen Alterra tilaukseen. Katotaan onko yhtä huoleton laite kun tämä pikkunen.
Eli siis kyllä mulle Catti kelpaa. Noita polleja ja canoja on porukalla jo ihan tarpeeksi.
Eilen laitettiin tonninen Alterra tilaukseen. Katotaan onko yhtä huoleton laite kun tämä pikkunen.
Eli siis kyllä mulle Catti kelpaa. Noita polleja ja canoja on porukalla jo ihan tarpeeksi.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT