juhakone kirjoitti:
Muilla vaihteilla vetää ihan kivasti!! Ja keuliikin aivan mukavasti!!
Heijastimet lähti muuten aika vikkelään tuolta takaraudasta ku veti sitä
vasten pellolla....
Tosta keulimisesta sen verran, että saako "helposti" keulimaan. Tarkoitan, ettei tarvii rääkkää kytkytintä kauheesti
Hawai:n omistajat huomio! Kannattaa tarkistaa onko perän laakereissa rasvat, itsellä leikkasi parin käyttötunnin jälkeen kiinni ja avaus paljasti että kuivat olivat. Eikä muuten löydy laakeriliikkeestä, kun olivat sen verran erikoista kokoa. Sain uudet takuuseen ja laitoin rasvanipan perän kuoreen sekä vesivaseliinit sisälle.
On vaan ikävä odotella monta viikoa osia kun on juuri ostanut uuden lelun!!!
Näyttää tuossa Hawaijissa olevan ongelmia paljon enempi kuin Whizzissä, vaikka mainostivat sitä laadukkaampana.
Ei jaksa kunnolla mennä nelosella, säädettäviä etuiskareita ei pystykkään säätämään, laakerit hajoilee.
Vai onko minulla vain sitten käynyt tavallista parempi tuuri kun ei ole Whizzistä mennyt oikeastaan mitään rikki (jarrurumpu irtosi, mutta ei vaatinut korjaus mitään uutta osaa) Käyttö on ollut armotonta!
Taitaa Whizz:ssä olla tiuhemmat välitykset,vai minkä kokoset rattaat siinä on?Kannattaa tosiaan vaihtaa Hawaihin pienempi ratas eteen,jaksaa mennä nelosella paljon paremmin.
Ainakin meidän hawaissa pallonivelet on laadultaan luokattomia,täytyy sitämukaa kun hajoaa vaihtaa parempiin.Lehta hojosi heti ja vaseliinit kyllä puuttuu jokapaikasta.Eihän tietysti voi odottaakaan,että tolla hinnalla saa huippu tuotteen.Mukava lelu,pikku puutteista huolimatta.
Jeltsin kirjoitti:Noniin oikea ratas on jäljitetty.Elikkäs tohon härveliin käy vanhempien hondien eturattaat,PBR:n ratasluettelossa malli E259,kokoja on ainakin 13,14&15.
Elikkä löytyy koodilla E259, joka vastaa Honda MTX sekä CB-125 mallien ratasta.
Viimeksi muokannut Jhp-Tuning, 14 Marras 2006 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tietääkö kukaan noista venttiilin välyksistä?? Ne kyllä ostaessa kerrottiin
mutta empä tajunnu laittaa mihinkään ylös niin on unohtunu..
Ja sitte vielä miten ootta vetäny valoille virran jos joku nyt valot on
laittanu??? Ite ryöstin virran vaan takavalon johdosta....
Viltsu92 kirjoitti:minäin haluaisin tietää miten valot ootte laittanu on nimittäin valot valmina auto tallissa.
Vedä akulta paksu johto etu kaukaloon (tietenkin sulake väliin) ja sinne normaali rele johon herätevirta takavalon johdosta. Releeltä eteenpäin myös suht paksulla johdolla lampuille niin ei tule jännitehäviöitä. Ainakin Havain rungossa on paikat valoille edessä.
venttiilien välykset on imu 0.08mm ja pako 0.10mm... itse laitoin kummankin 0.10 ni hyvin tuntuu pelaavan. Valoille otin virran suoraan kytkimeltä tulevasta johdosta ja on toiminut ainakin vielä, mutta virta ei taida riittää akkua lataamaan kun on 2*55w H3:sta. Ostin agrimarketista ruuvattavia nastoja ja ruuvasin ne liiman kera renkaisiin ni pääsee jäätikölläki liikkeelle On vaan niin matala kuvio noissa renkaissa että helposti menee ruuvi läpi
Niin ja kaverilla meni pakin ratas kun "revitti" pakilla ja alkoi perä ryskyttämään ni hampaat lähti rattaasta. Vielä liikkui kuitenkin pakilla, mutta kauhea rutina ja pauke