Mönkijä-lehti
Re: Mönkijä-lehti
Joskus viime vuonna piti olla TGB Bladen testi mönkkäri lehdessä.Onkohan se mennyt silmien ohi kun en ole sellaista huomannut.Mulle ei tule tota lehteä mutta kyseinen kikotin on.Olis vaan kiva tietää millainen romu tuo on muihin halpis vehkeisiin verrattuna.Tuo mun raato on vm 2010 450 IRS.Hyvin se on ainakin toiminnut mutta vasta sillä on ajettu 2500km,uutena sen ostin.
Rinta kaarella kohti uusia takaiskuja...
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Joo se testi piti muistaakseni olla viimevuoden viimeisessä numerossa mut ei sit kuitenkaan jostain syystä ollu ja sit se piti olla tän vuoden ekassa numerossa mut ei ollu sit siinäkään, oon tullu siihen tulokseen että Modularbox ei haluu antaa testiryhmälle kampetta testiin kun pelkää että heidän maahantuoma mööpeli haukutaan tms.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
- All-Terrain Vehicle
- Tracks
Oli näköjään mennyt mun palaute kaupungin kirjastossa perille ja nyt sieltäkin löytyy lehtihyllystä mönkijä-lehti 
Mutta oli mulla asiaakin, milloin "mahtisonni" vertailu? Edellisessä lehdessä oli hinnan ja laadun suhteen parhaat nelivetoiset, sitä ennen pienet traktorit ja seuraavassakin numerossa ilmeisesti alle 10k traktorit. Edellisen isojen nelivetojen vertailujen jälkeen on tullut kovasti päivitystä Can-amiin, Kawasakiin ja hieman Polarikseenkin.
Olisi mukava lukea välillä muistakin, kuin hinnat alkaen malleista, vai onko se vieläkin se lama pahasti päällä?

Mutta oli mulla asiaakin, milloin "mahtisonni" vertailu? Edellisessä lehdessä oli hinnan ja laadun suhteen parhaat nelivetoiset, sitä ennen pienet traktorit ja seuraavassakin numerossa ilmeisesti alle 10k traktorit. Edellisen isojen nelivetojen vertailujen jälkeen on tullut kovasti päivitystä Can-amiin, Kawasakiin ja hieman Polarikseenkin.
Olisi mukava lukea välillä muistakin, kuin hinnat alkaen malleista, vai onko se vieläkin se lama pahasti päällä?
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
-
- 6WD
- Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
- Viesti:
Minä en lehden teosta mitään tiedä mutta kyseisen lehden pyynnöstä olen laitteita heille touhunnut aika ajoin. Ei valtamerkkien "kestotesti" kiinnostaa monia mutta käsittääkseni laitteen saaminen testiin ei ole aina helppoa, ei se ole aina valtamerkeiltäkään sormien napsautus sillä ihan jokaista mallia ei aina ole vapaana ja saattaa olla että kyseisestä mallista on tulossa päivitys tms eli sen hetken mallin koeajo/testi ei ole mielekästä.
Esim. tulevan numeron alle 10 k traktoritestiin ei käsittääkseni saada ihan kaikilta merkeiltä toivottuja malleja ja silloin täytyy miettiä onko testi mielekäs vai ei.
Mutta lehdessä luetaan tarkkaan mailit eli jos on ajatuksia/ehdotuksia millaisia testejä voitaisi tehdä niin mailia Jii Helmiselle vaan.
Esim. tulevan numeron alle 10 k traktoritestiin ei käsittääkseni saada ihan kaikilta merkeiltä toivottuja malleja ja silloin täytyy miettiä onko testi mielekäs vai ei.
Mutta lehdessä luetaan tarkkaan mailit eli jos on ajatuksia/ehdotuksia millaisia testejä voitaisi tehdä niin mailia Jii Helmiselle vaan.
-
- 3WD
- Mönkijä:: Kodiak 450 SE
Onko muut tilaajat saaneet jo lehtensä? Mulle ei oo vielä tullu, vaikka ilmestymispäivä piti olla 31.8?
- Bansku81
- Tracks
- Mönkijä:: Dinli 904 -10
- Viesti:
Ei oo näkyny. Perjantaina ja tänään kans odotellu.ilekawa kirjoitti:Onko muut tilaajat saaneet jo lehtensä? Mulle ei oo vielä tullu, vaikka ilmestymispäivä piti olla 31.8?
Lehden nettisivuilla on posti että myöhästyypi viikolla eli ilmestyy 7.9. Eli tän viikon perjantai
http://www.monkija-lehti.fi/readnews.as ... 1012383195
http://www.monkija-lehti.fi/readnews.as ... 1012383195
-
- 3WD
Jaha, niinpä onkin. Ei haittais vaikka tekijät kävis tännekin heittään läppää tilanteista.
- pommipoika
- Tracks
- Mönkijä:: Can-am 500 max T3
Tänään tipahti taas laatikkoon, jälleen kerran loistava lehti ja mukavaa luettavaa 

Can-am 500 G2 max STD traktori -13
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
"Well there's your problem" -Adam Savage
Honda trx 90 -01
Ex. Yamaha yfm Raptor 250r SE -09
R.I.P. Yamaha 700 Karhu traktori -10 *lunariin*
"Well there's your problem" -Adam Savage
-
- 2WD
- Mönkijä:: Polaris 500 traktori
Täälläkin kolahti laatikkoon ja pakko alkaa nuuskimaan heti
En se mää ollu ja sitä paitsi se oli vahinko
-
- 3WD
Jep, niin täälläkin, tosin kanteen ehtiny vasta tutustua.
- motocoyote
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700 tr -15
Vastaanotettu ja luettu...
Jäi vähän häiritteen juttu ATC200:sta. Jutusta jäi mielikuva että niillä vehkeillä ei pysynyt pystyssä ollenkaan eikä kurviin uskaltanut ajaa kahtakymppiä lujempaa.. Ei 3 rattainen ny todellisuudessa ihan niin kiikkerä ollut kun siihen tottui, ja tottui ajelemaan kahdella renkaalla.
Jäi vähän häiritteen juttu ATC200:sta. Jutusta jäi mielikuva että niillä vehkeillä ei pysynyt pystyssä ollenkaan eikä kurviin uskaltanut ajaa kahtakymppiä lujempaa.. Ei 3 rattainen ny todellisuudessa ihan niin kiikkerä ollut kun siihen tottui, ja tottui ajelemaan kahdella renkaalla.
- Turha Äänestys!! LUKKOON!!
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- Käytä hakua! Tästä on jo keskusteltu etukäteen!
Yamaha Grizzly 700 traktori -15
Suzuki Bandit 1200 -97
Suzuki JR80 -06
Suzuki LT80 -06
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Ittelle ei tuu tätä lehtee, mut pakko ainaski uusin lehti ostaa irtonumerona.. Tässäkin lehdessä se (miinus) että ilmestyy vain neljä kertaa vuodessa, tulis yhtä useen ku akuankka tai peräti hesari 

-
- Noppeli
- Mönkijä:: Polaris 500 Efi DL Tractor -12
Minullekkin tuli tänään ko. aviisi. Hyvä ja asiallinen lehti. Pitikö tässä numerossa olla alle kymppitonnin traktorimönkijöiden vertailu ?
- setu
- Tracks
- Mönkijä:: Can Am Spyder 1300 F3 SE6
Moi,
Hyvää mönkkärisettiä ja oli mukava lukea juttuja esim. Pepsimoton ja 3Pyörän laitteista sekä mitä niihin on duunattu jne.(Suomen nopeimmat Yamaha ja Polariksen RZR) =>varsinkin kun molemmat olen nähnyt "tositoimissa" radalla ja metsässä =>Hienoä Äijät =>aina pitää olla hyviä esimerkkejä tosiharrastajista meille taviksille tavoitteeksi
Tulkaa muutkin katsomaan ko. laitteet ja tietenkin itse ajamaan sekä fiilistelemään muutakin mukavaa UMRY:n ja Mikkolan tilan järkkäämässä MÖNKKÄRIJAMBOREESSA 29.9.2012 (tästä oli myös mukavasti mainosta lehdessä
)
Hyvää mönkkärisettiä ja oli mukava lukea juttuja esim. Pepsimoton ja 3Pyörän laitteista sekä mitä niihin on duunattu jne.(Suomen nopeimmat Yamaha ja Polariksen RZR) =>varsinkin kun molemmat olen nähnyt "tositoimissa" radalla ja metsässä =>Hienoä Äijät =>aina pitää olla hyviä esimerkkejä tosiharrastajista meille taviksille tavoitteeksi

Tulkaa muutkin katsomaan ko. laitteet ja tietenkin itse ajamaan sekä fiilistelemään muutakin mukavaa UMRY:n ja Mikkolan tilan järkkäämässä MÖNKKÄRIJAMBOREESSA 29.9.2012 (tästä oli myös mukavasti mainosta lehdessä