Repetti kirjoitti: Kierrosrajoitin alkaa tulla vastaan siellä 7800-8100 rpm.
Kyllä mulla ei ota yli 7500 rpm. Alkaa ajoittain "porisemaan" jo 7300 rpm kohdalla. Yksilöllistä siis!
Oletkos ottanut pakkirajoittimen irti?L7e-pilotti kirjoitti:Repetti kirjoitti: Kierrosrajoitin alkaa tulla vastaan siellä 7800-8100 rpm.
Kyllä mulla ei ota yli 7500 rpm. Alkaa ajoittain "porisemaan" jo 7300 rpm kohdalla. Yksilöllistä siis!
eikö oikeanpuoleinen kahva ole vaijeri toiminen käsijarru ja ottaa vaan vasempaan takajarruun, vasemman puoleinen kahva on neste toiminen ja ottaa kumpaankin takajarruun. Jalkapoljin taas ottaa kaikkiin pyöriin.tummu kirjoitti:käsikahva ottaa vain vasempaan takajarruun. poljin ottaa muihin.
Ei. Poljin vaikuttaa eteen ja oikealle taakse. Käsikahvat molemmat vaikuttaa vasemmalle taakse, toinen vaijerilla ja toinen nesteellä.VilleM kirjoitti:eikö oikeanpuoleinen kahva ole vaijeri toiminen käsijarru ja ottaa vaan vasempaan takajarruun, vasemman puoleinen kahva on neste toiminen ja ottaa kumpaankin takajarruun. Jalkapoljin taas ottaa kaikkiin pyöriin.
Itselläni on pakkirajoitin pois käytöstä ja kierosrajotin iskee pääle tasan 8000rpm eikä ole mitään ongelmia, että jotain eroja taas näissä comanche 300 4x4 on.Repetti kirjoitti:Oletkos ottanut pakkirajoittimen irti?L7e-pilotti kirjoitti:Repetti kirjoitti: Kierrosrajoitin alkaa tulla vastaan siellä 7800-8100 rpm.
Se pudottaa kierroksia.
Minulla ottaa rajoitin paikoillaan 8100 rpm ja irti 7500-7800 rpm. Ja sekoilee muutenkin pahasti.
Eli kaikki vaikuttaa kaikkeen.