Oulunseutu
- ATC
- Koheltaja (r)
- Mönkijä:: Maatalous traktori
Syöteajoa ei liene, ja ATV Parkki on vielä kiinni, joten eipä tässä ole paljon rahkeita ajojärjestelyihin. Olisiko sinulla esittää joku ajopaikka, siis luvallinen?verris kirjoitti:Onko Oulunseudulle suunnitteilla mitään ajotapahtumia ennen joulua? Kilpipelithän näkyvät huristelevan ees sun taas mutta kilvettömällä on ajot jääneet tälle syksylle väliin.
Onko pikkujouluajoja tarkoitus syötteellä huristella tänä vuonna? Kuume on kova belarus sen kun vaan tallissa makaa:)
Viimeksi muokannut ATC, 27 Helmi 2008 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
- ATC
- Koheltaja (r)
Taitaa mennä Syöteajot puihin, kun ei saa tarjousta paketista
.
Olen jo muutaman ajan suunnitellut korvaavaksi tapahtumaksi Hailuodon (perämeren suurin saari) kiertoajelua, jota olen tuuminut jo useamman vuoden. Tarjouksia olen jo ottanut useammilta palveluntuottajalta, ja olen ajellut pitkin perämeren rantoja suunnitellen ajoreittejä. Talven oikulliset säät on varustanut meren ennätysohuella jääkannella (on sitä silti virtapaikoissakin nyt 25cm) joten ajotapahtuma pitää järjestää pikimmiten jos haluaa ottaa varmanpäälle. Laitan ilmoituksen ja lisätietoa heti kun saan tarjoukset eri palveluntuottajilta.

Olen jo muutaman ajan suunnitellut korvaavaksi tapahtumaksi Hailuodon (perämeren suurin saari) kiertoajelua, jota olen tuuminut jo useamman vuoden. Tarjouksia olen jo ottanut useammilta palveluntuottajalta, ja olen ajellut pitkin perämeren rantoja suunnitellen ajoreittejä. Talven oikulliset säät on varustanut meren ennätysohuella jääkannella (on sitä silti virtapaikoissakin nyt 25cm) joten ajotapahtuma pitää järjestää pikimmiten jos haluaa ottaa varmanpäälle. Laitan ilmoituksen ja lisätietoa heti kun saan tarjoukset eri palveluntuottajilta.
¤VETERAANIT¤
- ATC
- Koheltaja (r)
Syötteeltä tuli tieto, että luvallisia ajopaikkoja ei löytynyt, joten asia haudattu toistaiseksi. Toisaalta Unto lähti Venäjälle taas karhunpyyntiin ja aikoi selvittää regaamattomien laillisen kuljetustavan rajan yli ja takaisin, jolloin pääsemme kaikkien aikojen seikkailulle...Ootellaan miten asia etenee. 

¤VETERAANIT¤
- ATC
- Koheltaja (r)
Viikonloppuna olisi tarkoitus kartottaa tuon Annalankankaan ajomaastot, josko sinne saisi tehtyä reitistöä, vaikkapa leikkimielisiin trial, tai suunnistustapahtumaan. Sunnuntaina jos kokoonnutaan Patelan Shellille, klo12.00 josta sitten siirrytään Annalankankaan maastoon. Makkaranpaistovarustus mukaan, jos vaikka tulisi matkaan pieni mutka, tai peräti suuri mutka. 

¤VETERAANIT¤
- ATC
- Koheltaja (r)
Tähän tuli pieni lapsus, sunnuntainahan on nimittäin äitienpäivä, joten sovitaanko että käydään ensin toimittamassa kukat ja juomassa kahvit, ja patelaan vasta 16.00.ATC kirjoitti:Viikonloppuna olisi tarkoitus kartottaa tuon Annalankankaan ajomaastot, josko sinne saisi tehtyä reitistöä, vaikkapa leikkimielisiin trial, tai suunnistustapahtumaan. Sunnuntaina jos kokoonnutaan Patelan Shellille, klo12.00 josta sitten siirrytään Annalankankaan maastoon. Makkaranpaistovarustus mukaan, jos vaikka tulisi matkaan pieni mutka, tai peräti suuri mutka.
¤VETERAANIT¤
- ATC
- Koheltaja (r)
Se onpi semmoinen juttu, että jos äitienpäivänä päättää olla vapaalla, saattaapi olla että on vapaalla sitten ainameura kirjoitti:Ok.
Mutta mutta.
Onkos taas näin, että vapaata ei ole anottu taikka saatu.
-M-

¤VETERAANIT¤