King quadin tuntemuksia

Keskustelua Suzuki mönkijöistä
BOMBARDIER 400
Noppeli

Viesti Kirjoittaja BOMBARDIER 400 »

Joo onnittelut vaan!et tule katumaan.pitäviä kelejä odotellessa et pääse antaa kunnolla koneelle happea! :D
VKK
3WD

Viesti Kirjoittaja VKK »

Mullakin hieman polttelee...ku jotenki tuntuu että voimaa vois olla himpun verran enemmän.Missään se ei ole vielä loppunut hontastakaan kesken muttamutta...
Pitäs päästä koittamaan jossain vaikka puoleksi päiväksi suizaa,ni selvenis mielikuvatkin.
Ylen sankia priha.
Rune74
3WD

Polttaaaaa

Viesti Kirjoittaja Rune74 »

Mulla kävi just niin et pääsin koittaa oikeen kunnolla, siis tota suitsaa meinaan ja oli se niin mahtava et se oli pakko saada, eikä oo tarvinnu katua.
blue Honda Trx
Tracks
Mönkijä:: BRP RENEGADE 800

Re: Polttaaaaa

Viesti Kirjoittaja blue Honda Trx »

Rune74 kirjoitti:Mulla kävi just niin et pääsin koittaa oikeen kunnolla, siis tota suitsaa meinaan ja oli se niin mahtava et se oli pakko saada, eikä oo tarvinnu katua.
samperin jätkät,ihan kuin puhuisitte naisista :D :D :D :wink:
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

Se on parempiko nainen :lol:
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
ATC
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Maatalous traktori

Viesti Kirjoittaja ATC »

jaska kirjoitti:Se on parempiko nainen :lol:
Näin monesti,Hondamiesten on vain vaikeaa käsittää ... :lol:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
poke
Tracks

Viesti Kirjoittaja poke »

Kyllä meijän pohjoisen sällien täytyy tyytyä ainoastaan mönkijöihin,on tuo kauneus meinaan vain valokatkaisijan päässä. :wink: Meikäläisen iässä täytyy jo laskeutua nelinkontin ja katsoa peilistä,jos meinaa nähdä lemmenaisan tanassa. :lol: :oops:
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
ATC
Koheltaja (r)

Viesti Kirjoittaja ATC »

poke kirjoitti:Kyllä meijän pohjoisen sällien täytyy tyytyä ainoastaan mönkijöihin,on tuo kauneus meinaan vain valokatkaisijan päässä. :wink: Meikäläisen iässä täytyy jo laskeutua nelinkontin ja katsoa peilistä,jos meinaa nähdä lemmenaisan tanassa. :lol: :oops:
:lol: :lol: :lol: Mites muuten jamiman joko on kelkka kesä teloilla?Alkaas noi reitit olla kohta meikäläisten valtakuntaa. :wink:
¤VETERAANIT¤
yamiman
Noppeli

joo

Viesti Kirjoittaja yamiman »

Kyllä se alkaa kelkka-ajot olla ajeltu pian. Mönkkäri polttelee enemmän, on juuri sopivasti nyt lunta möyriä noita reittejä.

Yamiman
2170
2WD

Viesti Kirjoittaja 2170 »

Kahden vaiheilla ostaako eiger vai king guad, hinta kyllä vaikuttaa mutta jos tulee vaihdon tarve vuoden päästä niin takkiin tulee.... työkäyttöä ehkä n. 40% ja loput huvia. Työkäyttö on pääasiassa puukärryn vetoa metsässä. Miten vaihteisto pelaa lumenaurauksessa ja puukärryn vedossa? Paljonko mahtaa keskimäärin kuluttaa bensaa?
ATC
Koheltaja (r)

Viesti Kirjoittaja ATC »

2170 kirjoitti:Kahden vaiheilla ostaako eiger vai king guad, hinta kyllä vaikuttaa mutta jos tulee vaihdon tarve vuoden päästä niin takkiin tulee.... työkäyttöä ehkä n. 40% ja loput huvia. Työkäyttö on pääasiassa puukärryn vetoa metsässä. Miten vaihteisto pelaa lumenaurauksessa ja puukärryn vedossa? Paljonko mahtaa keskimäärin kuluttaa bensaa?
Jos hinta ei ole ylitsepääsemätön ongelma niin kingi on ehdottomasti parempi sekä työ että varsinkin vapaa-ajan käytössä.Päivityksen tarvekin poistuu pitkäksi aikaa kun alla on tämän hetken kuumin hitek tuote.Nosta housuja rintakaarelle ja kauppaan,ainiin muista kiillottaa purukalusto,saattaa myönteisen ostopäätöksen jälkiin olla tarpeen.Apteekista saa rentouttavaa salvaa typerään irvistykseen jäykistyneisiin poskilihaksiin. :wink:
¤VETERAANIT¤
Rune74
3WD

Viesti Kirjoittaja Rune74 »

Jees Jees kyllä tää yhtä hymyä on ollut.
2170
2WD

Viesti Kirjoittaja 2170 »

Tilattu on... eurot kyllä kirvelee, mutta kelkka menee vaihdossa( etelän talvia ajatellen).
jaska
6WD

Viesti Kirjoittaja jaska »

onneksi olokoon, ei kirvele kauvon! mulla on nyt king quadi 2000 km huollosa ja vieläkään ei oo hymy hyytyny.. niin joo, sitten kun tullee se aika että pittää tehä 2000km huolto, johon sisältyy variaattorin remmin vaihto, niin kannattaa ajoisa kertoa huoltoliikkeelle että laittavat tilaukseen sen remmin mahollisimman hyvisä ajoin, ettei käy niinku mulle että saa ootella viikko tolokulla remmiä, eli täsä tullee nyt katkos ajamiseen :(
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
ATC
Koheltaja (r)

Viesti Kirjoittaja ATC »

2170 kirjoitti:Tilattu on... eurot kyllä kirvelee, mutta kelkka menee vaihdossa( etelän talvia ajatellen).
Onnea uudesta hankinnasta.Takaan ettet tule katumaan kunhan saat laitteen ja pääset kokeilemaan. :wink:
¤VETERAANIT¤
Vastaa Viestiin