RM Heinossa tuli käytyä mutta laukkua ei tulut mukaan, joku oli Kotkaan tilannut viimeisen laukun
ja nyt joutuu odottelemaan pari viikkoa Saksan lähetystä
Vaikutti asialliselta monipuoliselta laukulta, saa rompetta mukaan niin sisä kuin ulkopuolelle. Kerrotaan lisää kun saadaan reppu kiinni ja kokemuksia kerättyä.
Toisena vaihtoehtona olitämämatala peruspussi mutta kun ei ole vesitiivis niin hylkyyn meni. Vaikka se on prätkään suunniteltu niin se istuu todella hyvin nelikon takatarakalla. Toi olisi mataluuden osalta ollut mainio vaihtoehto mutta kun vesi menee vetskareista sisään niin ei naurata jos ruisleivät vettyy...
Koheltaja säger: "RM Heinossa tuli käytyä mutta laukkua ei tulut mukaan, joku oli Kotkaan tilannut viimeisen laukun
ja nyt joutuu odottelemaan pari viikkoa Saksan lähetystä Mad "
tilasin samalaisen laukun, kuulosti olevan espoon toimipisteestä 1 laukku kans tilattuna (jälkitoimituksesa)
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
Mä yritin lahjoa myyjää että myy sen repun mulle ja tilaa sulle uuden mutta ei suostunut
Mä ihastuin tohon laukkuun juuri noiden erillisten säilytystilojen vuoksi. Saa kamoille omat säilytyspaikat eikä kaikki ole sillisalaattina yhdessä isossa laarissa. Myös sivulaukkujen päällä olevat kuminauhat on erittäin tervetulleita, samoin kun juomapullotelineet. Keskilokeroon ajattelin laittaa lukon, ei se paljoa estä mutta jos joku puukottaa repun puhki kypärää vrastaessa niin voi vakuutusyhtiöllä näyttää toteen että kypärä on viety lukkojen takaa kauppareissun aikana
Suurin miinus takalaukussa on se että joudun varmaankin siirtää peilit etutarakalta takaisin ohjaustankoon. Etutarakalla peilit ei ole edessä missään vaiheessa ja harvoin niitä on joutunut säätämään, ohjaustangossa ne on tiellä kun ajaa maastossa ja saa säätää koko ajan
Koheltaja kirjoitti:Mä yritin lahjoa myyjää että myy sen repun mulle ja tilaa sulle uuden mutta ei suostunut
Mä ihastuin tohon laukkuun juuri noiden erillisten säilytystilojen vuoksi. Saa kamoille omat säilytyspaikat eikä kaikki ole sillisalaattina yhdessä isossa laarissa. Myös sivulaukkujen päällä olevat kuminauhat on erittäin tervetulleita, samoin kun juomapullotelineet. Keskilokeroon ajattelin laittaa lukon, ei se paljoa estä mutta jos joku puukottaa repun puhki kypärää vrastaessa niin voi vakuutusyhtiöllä näyttää toteen että kypärä on viety lukkojen takaa kauppareissun aikana
Suurin miinus takalaukussa on se että joudun varmaankin siirtää peilit etutarakalta takaisin ohjaustankoon. Etutarakalla peilit ei ole edessä missään vaiheessa ja harvoin niitä on joutunut säätämään, ohjaustangossa ne on tiellä kun ajaa maastossa ja saa säätää koko ajan
Koheltaja, mulla ratkasu, myyt mulle toisen sivulaukun sit et tartte siirtää sitä toista peiliä
Koheltaja kirjoitti:RM Heinossa tuli käytyä mutta laukkua ei tulut mukaan, joku oli Kotkaan tilannut viimeisen laukun
ja nyt joutuu odottelemaan pari viikkoa Saksan lähetystä
Vaikutti asialliselta monipuoliselta laukulta, saa rompetta mukaan niin sisä kuin ulkopuolelle. Kerrotaan lisää kun saadaan reppu kiinni ja kokemuksia kerättyä.
Nyt on laukku kiinni ja hyvältä vaikuttaa, sopii tarakalle kuin kärpänen keittoon
Pieniä muutoksia varmaan tehdään kiinnitysremmeihin ja keskilaukuun että kyydissä olija saa paremmin siite selällä tukea. Pullotelineet on hyvällä paikalla, keskilaukku riittävän iso kauppakasseille, ajo/retkeilyvarusteille tai kypärälle ja sivulaukkuihin saa toiseen työkalut ja toiseen vaikka eväät. Sivulaukkujen päällä on risteilee kuminauhat jouhin saa tavaraa kiinni ja keskilaukun edessä on verkkopussi mihin saa vaikka vaihtohanskat tai hupun.
migu250 kirjoitti:Mites Koheltaja niiden peilien kanssa ja näkyvyyden?
Peilit kun on kiinni etutarakassa niin ei niistä oikein tahdo nähdä taakse, joutuu varmaan siirtämään takaisin ohjaustankoon. Tai jos laittaa peilit vähän leveämmälle niin sitten voi kurkkia laukun sivuilta taakse
Muuten on hyvä pussi ja kyydissä istujatkin tykkää siitä. Vettä pitää mutta kun on useampana päivänä satanut niin laukku on sisältä hieman kostea.