Siis iha **tu* lujaaJippanen kirjoitti:Kyllä 10cm näkyy ulkonäössä jo paljon ja tuntuu ajaessakin. Mistä sä tiedät millanen kilpakuski toi jasu94 että kui lujaa se mutkiin ajaa

Hiekkatiellä mutkissa aina tulee perää heiteltyy.
No kuule kun ainakaan kymcolla ei pääse kurviin liian lujaa kun se ei kulje. sitä paitsi oishan se nyt muutenki tyhmän näkönen, jos ne renkaat tulis sielt katteitten alta ulos. Edelleen sitä mieltä et on turhaa laittaa yhtään rahaa mönkijän rumentamiseen.Jippanen kirjoitti:Kyllä 10cm näkyy ulkonäössä jo paljon ja tuntuu ajaessakin. Mistä sä tiedät millanen kilpakuski toi jasu94 että kui lujaa se mutkiin ajaa
Joo, ei sinne tarvi tosiaankaan paljoa laittaa..|mxu rider| kirjoitti:...öljyn määrä sitten pitää paikkaansa, kun sen ilmotetaan olevan jtn 1,1 dl ja kokonais tilavuus 1,2 dl!!?? Kuulostaa aika vahaltä..![]()
Spacerit on kiellettyjä suomenmaassa ja noitahan sorvaa joka koneistamo suomes, biltemassa oli todella halvalla yleismallin spacereitä.-Osku- kirjoitti:Kyllä näkyy ja aika reippaastikin. Mutta sen lisäksi kannattas laittaa samalla katurenkaat, saattas olla ihan hianon näkönen...Laillisuudesta ei tietoa.
Juu se oli vasemman puolen peili.. oon katellu noita kaiken näkösiä peilejä ja mun mielestä ne ei vaan sovi niin hyvin toho, kun ne vakiot.. Se on mun mielipide ja saa olla eri mieltätunskamies kirjoitti:Käy kysymässä lähimmästä pienkone myymälästä. Antavat sellaisen sinappituubin mikä kaadetaan kokonaan sinne askiin.
Entäs peili? Saattasin myydä kymco mx-er:n peilin. Kumman puolen peili?